Multimedya: Ateş KAYA
/GECE/
Yorgundum. Ateşe ondan ayrılacağımı nasıl söyleyeceğim bilmiyorum. Hemen elime telefonu aldım. Saat sabahın 7:00 siydi. Atese mesaj yazmak için parmaklarım telefon klavyesinin üzerinde gezinmeye başladı.
"Merhaba Ateş, müsait olursan akşama doğru saat 5:30 , 6:00 gibi buluşsak olur enim sana söylemem gereken birşey var."
Mesajı gönderdikten hemen sonra bir bildirim sesi geldi telefonumu yataktan alıp bildirime gözlerimi kenetledim.bu kadar kısa sürede mesajımın gittiğinden bile emin değilken kimin mesaj attığını oldukça merak etmiştim.
Allahallah mesaj Ateştendi
"Merhaba Gece müsait olursan bugün seninle akşama doğru bir buluşsak olurmu?,sana söylemem gerekn çok çok ama çok önemli birşey var da"
Mesajı okuduktan sonra ateşin çevrimiçi olup bana yazdığını gördüm.
Çevrimiçi, yaziyor,cevirimici
"Mesajını şimdi gördüm bende seninle buluşmak istiyordum. Oldu o zaman ,görüşürüz sonra, "
Hemen kısa ama bir o kadar da öz bir mesaj yazdım.
"Görüşürüz ates"
Akşama kadar evde anneme yardım ettim. Beraber temizlik yaptık. Ev işeri bittiğinde saat 2 ye geliyordu.annemden dışarı çıkmak için izin alarak ,rotamı odama cevirdim. Gereksiz bir biçimde dolabının içine bön bön bakmakla kalmayıp,odada volta atmaya başladım.en sonunda hem rabat aynı zamanda bir o kadar da şık bir kombin yapıp evden çıktım.
Evden çıkmadan Ateşe mesaj atmayida ihmal etmiyordum.
"Merhaba Ateş hazirmisin ben hazırım."
"Hazırım gece nerede buluşalım. Sorun olmazsa gideceğimiz yeri ben seçe bilirmiyim?"
"Ta-tabiki seçebilirsin. Nereye gidelim"
"Sahile"
"Sahile?"
"Evet sahile ,söyleyeceğim şeyler çok önemli!"
"Tamam hemen geliyorum. Hoscakal"
"Görüşürüz orada"
"Tamam görüşürüz ates"
Mesajlasmamizin ardından sahile doğru yol aldım. Yol boyunca ateşin beni neden sahile çağırdığını düşünüp durdum.
Sahile vardığımda gördüğüm şeylerle ufak çaplı bir çiğlik atmak istedim.
Ahh tanrım!, ateş inanamıyorum sana ya !
Ya bu si.dimi yapılır ben senden ayrılmak istediğimi söylemek için geliyorum sen bana ne yapıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Soğuk Ateş'im -
RomanceYeni bir senede 11.sinif öğrencisi olmakla birlikte , eğlenceli ve bir o kadar da sıkıcı bir hayatım vardi. Taki o gün , o soğuk kapılar ardından cikagelen çocuğu görmemle , başımdan aşağıya kaynar sular döküldüğünü hissettim. Belki bu benim ilk aşk...