9.Bölüm

14 1 0
                                    

"Tamam anne daha sessiz oluruz"

"Peki kızım ben salondayim bir ihtiyacınız olursa haber verin olurmu?"

"Teşekkürler Asel teyze"

"Önemli değil çocuklar"

"Heh ,bu arada çocuklar, Kumsal kızım bugün yanında getirdiğin delikanlı kimdi?"

" Aa sey asel teyze , o Ateş bizim karsi şube'mizde , sınıflarımız karsi karşıya yani"

"Peki kızım, iyi çocuğa benziyor .Gözüm tutu doğrusu."

"Anne ya,"

" Neyse ben kaçtım bir ihtiyacınız olursa seslenin"

"Tamam anne"

Annem aşağıya indikten sonra, kafama kaynar sular indiğini hissetim ve kumsala dönerek;

"Kumsaaaaaaaaaal , unuttuk!,"

"Neyi unuttuk.?"

"Ateşle dışarıda konusucaktik ya"

"Haa , o mesele , harbi harbi, sen neden agliyordun?"

"Ya kumsal ben bunu ateşe söyleyemem "

"Sen zaten ateşten önce bi bana söylede , söylenip soylenmiyecegine ben karar vereyim."

"Ay aman tamam ya, atarlı sey seni"

" geçen gun okul sonrası , eve geldiğimde telefonuma baktım. Bilinmeyen numara ,açmadım. Sonra tekrar aradi. Yine açmadım. 5-10 dakka sonra yine aramaya başladı ve bu seferde açmadım. Sonra aynı numara bana bir fotoğraf gönderdi. Fotoğrafta bizim okuldan geçen sene mezun olan Aras vardı. Ve en kotu tarafında bizim opusurken bir fotografimizi atmış ,Anneme , Ona anlatmaya çalışıyorum böyle bir fotoğraftan haberim bile olmadığını.ama yok annem bana inanmıyor! nasıl şekilde ?,ne zaman çekildi?, ve bunu niye paylaştı?, en ufak bi fikrim bile yok"

"Haaa, kanka benim bir fikrim var ama ne kadar doğrudur bilemem"

"Haa? , ne var?"

"Geçen seneki şu aras sana platonikti ya, ondan yapmis olmasın."

"Aaahhaaaa bende diyorum koskoca bir sene geçti aradan niye bir anda bunu anneme yolluyor diye "

"Çok doğru kumsal , cok doğru"

" Her neyse yinede bu olayı ateşe anlatamayız."

"Anladım.Ama ateş benden çok merak ediyor niye ağladığını , "

" Bir şekilde unuturacağız ona bu konuyu"

" aynen okul içinde açılırsa bu konu kapatmaya çalışalım."

"Bencede "

Kumsala konuştuktan sonra bu konu bir daha soruşturmaya acilmamak üzere kapatıldı .Ardından kumsala (kumsal bu gece bizde ya , pijama vermeyi unutuyordum az kalsın.)

"Aa , çok salagim. Boyle giderse , seni formalarinla yatiracaktim"

"Hiç fark etmiyeceksin sandım"

"Manyak ya"

Pijamalarimizi giydikten sonra yataklarimiza yattık. Ve ardından Kumsallin olmazsa olmazı dedikodu time yaptık.dedim günah , haram" yok " diyo "son olsun bu " diyo , delirtcek bu kız beni ya

Neyse gece rahat geçti benim için ertesi sabah telefonumun sesiyle uyandım. Önce bir saate baktım. Saat 10:30 du . Benim için cok erken annem için ise cok geçti. Telefonuma atan kişiye baktım . Arayan Ateşti ne yapacağımı bilemeyecek kumsalı kolundan durterek uyandirdim. Olayın şokuyla kendine gelemeyen kumsala yani basimda duran komodinin üstündeki içerisi yarım su ile dolu olan bardağı alarak kumsalı suratına doğru attım. Kumsal tabiki kafayı yemiş bir biçimde bana dönerek

"Yaw kızım ne yapıyorsun, bi insan böyle kendine getirilirmi?, iki saniye izin versen ya salak, ne olduda uyandirdin beni , bak varya sacma sapan birşey çıkarsa bunun ardinda çok pis tokatladı seni tamamı"

"Kumsall cok kotu birşey oldu."

"Ya delirtmede soylesene ne olduğunu !"

"Ateş beni tam olarak 32 defa aramis"

"Ohaa lan , hadi canım , ciddimisin?, "

" Evet kızım gerçekten bak!"

Diyerek onun gozlerini telefonuma yöneltmesinu sağladım.

Neyse diyerekten bir anlık hızim la kumsalı elinden aldım ve aramaya devam eden ateşin telefonunu açtım.

" Her be kızım çökmüştür sabahtan beri i atıyoru.m neden acmiyorsun bu telefonlarını anlamıyorum ki"

"Neyse ne, ne oldu, beni neden 32 kez aradınız merak ettim Ateş bey "

" yaa sey soracaktım geçen sefer senin okula gelmedin gun neden ağladığını soracaktım?"

Hay lanet olsun! Ben bunu tamamen unutmuşum. Kumsala dönerek

" kumsal , yandık dun neden ağladığımı soruyor"

" Off ya, uydur birşeyler,"

Bu arada da Ates telefonun ucunda bana seslenip duruyor

"A-a-a Gece ne oldu?, neredesin?, niye cevap vermiyorsun?, iyimisin?."

"A-a-a evet , birşey olmadi ateş, evdeyim., sana cevap vermediğini nereden çıkardın ve evet iyiyim."

"Sen iyimisin tam emin değilim cok tuhaf davranıyorsun. neyse geçen sefer bulusacaktır sen bana anlatacaktın olayı bizim evin arkasındaki yeni açılan cafede bekliyorum seni bu arada kumsala da haber ver o da meraktan olmuştur kızcağız."

"A-a-ama A-ateş " dememle telefonu kapatti."

"Kumsal yandık biz ,walla billah yandık biz, yandik biz, biz çok fena paçayı ele verdik kumsal. offfffffffffffffffffff"

" Ne oldu ne dedi?"

"Evlerinin arka bahçesindeki yeni açılan cafede bizi bekliyormuş , cevap vermeye fırsat bile bulamadım. Telefonu suratıma kapadi."

"Ne dicez kumsal? "

"Allahım bu sefer gerçekten çok fena yakalandık. Hiç bir fikrim bile yok .ne yapsak ,ne yapsak , Off bulamadım ."

/ATEŞ/

Kızları aradıktan sonra burak la birlikte ciktik. Cafeye geldiğimizde Geceye çağrı atarak geldiğimizi işaretini verdim.
Ardından bir mesaj birakmayi unutmadım.

"Mesaj:Gece biz geldik.Siz neredesiniz ?, Kumsala da haber verdinmi??, onuda biriyle tanıştırmak istiyorum."

"T-t-tamam geliyoruz."

"Gece sen delirdinmi?, neyine geliyoruz ,gidipte ne diyecen"

"Asıl gitmezsek daha çok suphelenirler , onun için gitmeliyiz."

BOLUM SONU ♡♥♥♥♡
BEĞENDIYSENIZ VOTE ATMAYİ
VE YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİNİZ.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

YORUM YAPAN OKURLARİMA BOLUMLERI ITHAF ETMEYI DÜŞÜNÜYORUM ...

- Soğuk Ateş'im -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin