12.Bölüm

7 2 0
                                    

"G-g-g-ge-Gece , ne oldu ?, Niye bagirdin ?, birşeymi oldu ?, KONUŞSANA KİZİM !!! "

^ Arama Sonlandirildi ^

/KUMSAL/

Gecenin ansızın gelen ciğliginin ardından tüylerim diken diken olmuştu. Ona ne olduğunu sorduktan 3-4 saniye sonra o görmek istemediğim yazıyı telefon ekranımın parlamasıyla gördüm." Arama Sonlandirildi "
Telefon kapandıktan sonra elimde hiçbir kanıt, bilgi vs birşey olmadığından okula gitmek seçeneğini seçtim. Ve evden kırmızı paltomu ve ayaklarimada, Kırmızı botlarımı giydikten sonra evden, evi anahtarla kilitleyerek çıktım. Daha sonrasında Okula koşarak girdim. Dersin başlamasına 5dk kala , Gece nin hala sınıfa gelmedigini fark ederek okulda dört dönmeye başladım.

/GECE/

Kumsalla konuşurken Telefonuma gelen mesajla bir anda çığlık attım. Ardından Kumsalla olan telefon konuşmamızi sonlandırarak vestiyerden Haki yeşili ceketimi alıp çıktım. Gönderilen mesajda Ateş vardı. Eli, yuzu, gözü, kan içinde elleri ve gözleri bağlanmış kıvrılmış bir biçimde zeminde yatıyordu. Onu öyle görünce Gözyaşlarımı tutamadım.Ağlaya ağlaya meydana geldiğimde ne yapabileceğimi düşündüm. normalde olsa karakolla giderdim ama bunu hangi şerefsiz gonderdiyse altına;

"Polise falan gitmeyi düşünüyorsan şimdiden vazgeçmende fayda var. olayı polise anlattığın anda Ateşi Ölü bil!"

Bu mesaj neyi ifade ediyordu bilmiyorum ama aklıma gelen ilk şeyle Ateslerin evine gitmeye karar verdim. Evin kapısı açıktı. Içeriye girdim. Evde burak in olabileceği düşüncesiyle ona seslendim. Evde kimse yoktu. Ama evin kapısı açıktı. Bu durumda Ateş kaçırılmış olabilir Ardından Burak i aramaya karar verdim. Telefona çıkan o lanet kadının klasik laflarını duyunca uyuz oldum.

"Aradığınız kişiye suanda ulaşılamıyor!, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz"

Bu suanda hiç ama hiç duymak istemediğim bir şeydi.

Amansİzca etrafta dolaşırken, yine bir bildirim geldi. Bilinmeyen Numara ' dan.

"Ateşi kurtarmak istiyorsan yarın saat 18:00'da "....." adresine gel, söylediğim gibi seni biliyorum, Görüyorum, ve de izliyorum onun için sakın yanlış birşey yapayim deme !"

/KUMSAL/

Kafayı yemek üzereydim. Geceyi arıyorum ama ulaşılamıyor!, okuldan çıkmıştım etrafta dolaşıyordum. Garip bir şekilde karsi şubedeki Ateşide görmedim bugün. Allahallah bir sorun mu oldu acaba?"

Aklıma gelen fikirle evlerine doğru illerlemistim.Kapılarının önüne geldiğimde kapının açık olmasi korku filmlerini andırıyordu o anda, gerilmistim içeriye girerken, önce seslenmekle yetindim.

"A-aateşs , B-b-burak , kimse varmı?"

"Seslerin gelmemesiyle , bu işin içinde bir iş olduğunu anlamıştım. Geceyi tekrar aradım. Sabahtan bu yana olduğu gibi yine ve yine açmadı telefonunu "

Aslinda şöyle düşünüyorum ki; biz geceyle konuşurken gece çığlık atti.ertesi sabah Ateş karsi şubede yoktu , evlerinin kapısı açıktı, buraktada ses yoktu, geceyle konuştuğumuz akşamdan beri telefonunu açmıyor! , hepsinin bununla bir alakası olabilirmiş diye düşünüyorum. Acaba Ateş ve Burak in başına bir is mi geldi?, Allahım ne olur bana yardım et bir ipucu bulayim. "

Acilen geceye ulasmaliydim.

/ASEL TEYZE/

Evet , polis bey , dun akşamdan beridir ulaşamıyoruz. Başına bir iş gelmesinden korkuyorum nolur bulun kızımı

- Soğuk Ateş'im -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin