•1•

750 50 18
                                    

Bilinmeyen numara:

Neden onlara izin
veriyorsun?

My Handsome:

Kimlere izin veriyorum?
Ayrıca sende kimsin?

Bilinmeyen numara:

Kimlere olucak?Sana zorbalık yapan o adı heriflere!Onlara neden izin veriyorsun?

My Handsome:

Onlara karşı koyacak gücüm yok.Ayrıca onlar haklılar da.Ben çirkin ve iğrenç bir insanım.Sanırım bu muameleyi hakediyorum.

Bilinmeyen numara:

Sen salak falan mısın?!
Ne demek çirkin ve iğrenç bir insanım?!Ne demek bu muameleyi hakediyorum?!
Kendine gel seni salak! Hiç kimse böyle bir muameleyi haketmez!
Özellikle de senin gibi mükemmel bir insan böyle bir muameleyi asla haketmez!

My Handsome:

Sen iyi misin?

Bilinmeyen numara:

Tabiki de iyiyim.Neden iyi olmayayım?

My Handsome:

Ne biliyim insanlar genelde
böyle düşünmez.
Yani ben ve benim
gibiler dışlanır.
Ondan dedim.
Belki de kafana taş
filan düştü.

Bilinmeyen numara:

Kafama taş filan düşmedi benim!Ben sadece senin güzelliğini görebiliyorum o kadar.

My Handsome:

Benim güzelliğimi mi?
Sana göre ben çirkin değil miyim?

Bilinmeyen numara:

Tabiki de değilsin.Sen benim için dünyadaki en güzel varlıksın.İnsanlar sana çirkin olduğunu söylüyor diye kendinin gerçekten çirkin olduğunu mu düşünüyorsun?

My Handsome:

Başkaları söylüyor diye değil.Ben kör değilim!Ne kadar çirkin biri olduğumu aynaya baktıkça görebiliyorum!

Bilinmeyen numara:

Sen tam bir körsün!Manyak çocuk ya!Lan beni deli etme!Sinirleniyorum bak!

Çirkinmiş. HAH KIÇIM!
Gerizekalı çocuk seni.Sadece birazcık spor yapıp fazlalıklarından kurtulsan ve biraz daha sağlıklı beslensen muhteşem birşey olursun ama sen sadece 'Ben çirkinim.'diyorsun ve insanların sana söylediği şeyleri kabul ediyorsun.

Ne olur sanki biraz çabalasan ve içindeki güzelliği ortaya çıkarsan?Ne olur sana kötü sözler söyleyip zorbalık eden o malların canına okusan?

Neden yapmıyorsun ki bunu?
Neden köşene çekilmiş tüm bu olanlara göz yumuyorsun?

My Handsome:

Sen nasıl bir insansın?
Neden bu kadar iyi davranıyorsun bana?
Neden sende diğerleri gibi yapıp beni itip kakıştırmak yerine gelmiş bana değişmemi söylüyorsun?

Bilinmeyen numara:

Çünkü seni seviyorum...

My Savior •ChanBaek Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin