•10•

455 42 9
                                    

Baekhyun telefonundan gelen mesaj sesiyle hemen telefonunu eline aldı.Mesaj Chanyeol'dan gelmişti.

Baekhyun hemen mesajı açıp baktı ve gördüğü şeyle donup kaldı.Chanyeol ise telefonunda Baekhyun'un gördüğünü anlatan iki mavi tiki gördüğünde salak gibi sırıtmaya başlamıştı.Baekhyun ona uzun süre cevap vermeyince bu sırıtması kahkahaya dönüşmüştü.

Baekhyun olduğu yerde kıpkırmızı kesilmişti.Bu lanet olası mesaj onun hep beklediği mesajdı ve çok ani gelmişti.

"ALLAH'IM!"
Baekhyun evde çığlık çığlığa koşuşturmaya başlamıştı.Annesi sesleri duyunca hemen onun yanına gelmişti."Oğlum noldu?"

"ANNE!BANA MESAJ ATTI!"Annesi kaşlarını çattı."Kim?"

"Chanyeol!"Annesi tabiki de Chanyeol'u tanıyordu.Çünkü oğlu tüm Allah'ın günü ona Chanyeol'dan bahsediyordu.Zaten Baekhyun için annesi bir arkadaş gibiydi.Her şeyi çekinmeden annesine anlatıyordu.Zaten Baekhyun'u mesaj atması için cesaretlendiren de annesiydi.Bu ilişkide Baekhyun'un annesinin büyük bir katkısı vardı.

"Ne yazdı?"Annesinin merakı yüzünden okunuyordu.Baekhyun gülümseyerek telefonunu annesine gösterdi.Annesinin ağzı mesajı gördüğü gibi bir karış açıldı ve gözleri kocaman oldu."Hadi lan ordan!"

Annesi hemen Baekhyun'a sarıldı.İkiside çığlık çığlığaydı.Onların çığlığını duyunca baba da hemen gelmişti.

"Noldu ya?Niye bağırıyorsunuz?"

"Aşkım gel buraya!Oğlumuz sonunda aşkına karşılık buldu.Chanyeol da oğlumuzu seviyormuş!Sonunda oğlumuzu evlendirebileceğiz!Artık küçük torunlarımız olabilecek!"Tabiki de Baekhyun'un annesi herşeyi kocasına anlatıyordu.Bu evde Baekhyun'un Chanyeol'u sevdiğini bilmeyen kimse yoktu...

"Ahhh sonunda!"babası gülerek yanlarına gidip onlara sarıldı.O sırada telefona tekrar mesaj geldi.

My Handsome:

Neden cevap vermiyorsun?Öldün mü yoksa?

Baekhyun mesaja bakarken anca aklına geliyordu.O Chanyeol'a hiçbir şey yazmamıştı.Baekhyun'un hemen yanında olan annesi bunu farkedince oğlunun kafasına vurdu."Salak!Çocuğa niye birşey yazmıyorsun?"

"Birşey yazmamış mı?"Babası şaşkın bir şekilde sordu."Oğlum sen salak mısın ya?Git hemen çocuğa birşeyler yaz!"

"Tamam be!Odama gidiyorum ben!"

Baekhyun koşa koşa odasına gitti ve kendini yatağına attı.

My Savior:

Merak etme ölmedim.Ama bir gün senin şu anı lafların yüzünden ölebilirim.

My Handsome:

Özür dilerim.Niyeyse canım birden söylemek istedi.

My Savior:

Cinim birdin siylimik istidi!

Beni hiç düşünme zaten sen!Heyecandan ölüyordum!Ama yinede bunu bilmek güzel.Yarın bunu yüzüme de şöyle.

My Handsome:

Neden olmasın?

My Savior:

Ay bak ben yine heyecanlandım.Yarın çok güzel bir gün olacak!

My Handsome:

Evet,ilerde yarını ilk birbirimizi gördüğümüz gün olduğu için kutlarız.

My Savior:

Vay canına!Sen ileriyi bile düşünüyorsun.Bu harika!

My Handsome:

Ben neler düşündüm sen bir bilsen...

My Savior:

Fesat algılamamaya çalışacağım.

My Handsome:

Algılama zaten!Benim hayallerim çok masum.

My Savior:

Allah'ım sen benimle ilgili masum hayaller mi kuruyorsun?

My Handsome:

Evet.Ama hayallerimde maskeli ve şapkalısın maalesef.Çünkü seni sadece öyle gördüm...

My Savior:

Sana inanamıyorum ya.

My Handsome:

Gülme!Yarından sonra tam hayal kurabileceğim.

My Savior:

Vay be!Şuan çok garip hissettim.Bir zamanlar bilinmeyen numaraydım.Beni tanımıyordun bile.Ama şimdi benimle ilgili hayaller kuruyorsun.

My Handsome:

Evet bir zamanlar seni tanımıyordum.Şuan fark ediyorum da hayatım seninle tanıştıktan sonra baya bi değişmiş.Aslında hayatım çok güzel birşey olmuş.İyi ki seninle tanışmışım...

Chanyeol birden sırıtmaya başladı.Aceba kurtarıcısını yine mi utandırsaydı?Bunu yapmayı çok seviyordu.Ama kurtarıcısı bunu kesinlikle sevmiyordu.Yine de bu Chanyeol'un çokta umrunda değildi.

My Handsome:

...Bebeğim

"My Savior çevrimdışı."


My Savior •ChanBaek Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin