•6•

439 46 4
                                    

Chanyeol kurtarıcısı çevrimdışı olduğunda onun bu hallerine gülümseyip ayağa kalkmıştı.

Üzerine siyah-beyaz eşofman takımını giydi.Aslında böyle çok yakışıklı oluyordu ama insanlar bunu göremiyordu.

Onun bu yakışıklılığını görebilen tek kişi kurtarıcısıydı.

Chanyeol ondan hoşlanıyordu.Çünkü kurtarıcısı onu seviyordu ve ona güç veriyordu.

O olmasa kendine çeki düzen vermeyi istemezdi.Çünkü bu hakaretlere alışkındı.

Ama kurtarıcısı ona her ne kadar bu hakaretler ve dayaklar artık onu o kadar üzmesede insanlara ağzının payını vermesini ve aynaya baktığında daha yakışıklı bir Chanyeol görmesi için değişmesini söylemişti.

Ve Chanyeol bunu yapıcaktı.
Ona zorbalık edenlerin çenesini kapatacaktı.

Aslında Chanyeol değiştikten sonra kurtarıcısıyla tanışmayı istiyordu.Ve onunla birlikte olmayı.Çünkü kurtarıcısı onun herşeyiydi.

İsterse çirkin,isterse iğrenç olsun.Chanyeol yinede kurtarıcısını sevmeye devam edicekti.Çünkü Chanyeol da biliyordu sevginin bedenle alakalı olmadığını.Aynı kurtarıcısı gibi.

Sonuçta o da kendisini bedenine göre değerlendirmemişti.Ama Chanyeol yinede anlamıyordu kurtarıcısının neden onu sevdiğini.

Ama şimdi bunları boşvermeliydi.Şuan gidip spor yapmalıydı.Aklındaki soru işaretlerini ona daha sonra sorabilirdi.

•••

"Ahhh!Bu çok ağır be!"

Chanyeol hangi akla hizmetse gidip halter kaldırmaya çalışmıştı.Bir kere şansını denemek istemişti ama olmamıştı.

Bu şey çok ağırdı.Chanyeol'un onu kaldırması için daha kırk fırın ekmek yemesi gerekiyordu.

En iyisi şınavdan başlamaktı...

•••

Chanyeol zar zor 50 şınav çekmişti.O da bir kerede değil.
Kaç kere yere yapışıp kalkmış ve bir daha çekmeye başlamıştı.

Ve böylece düşe kalka anca 50 şınav çekmişti...

Bunları yaparken aşırı zorlanıyordu.Bu yüzden fazlaca terliyordu.

Ve bu uzaktan onu izleyen kurtarıcısını zor durumda bırakıyordu...

•••

Chanyeol sonunda lanet olası günlük sporunu bitirdikten sonra eve gidiyordu.

Yolda telefonuna mesaj gelmişti.Kimden geldiğini bildiği için heyecanla telefonunu eline aldı.

My Savior:

Bugün spor yaparken aşırı seksi görünüyordun.

Ne yani o da mı oradaydı?

My Savior •ChanBaek Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin