3 sene sonra
Bebeğim:
Chanyeol.
Kocacığım:
Efendim Baekhyun.
Bebeğim:
Chanyeol şey ben ayrılmak istiyorum.Yani artık yapamıyorum.Seni sevemiyorum.Ben sanırım artık Yifan'dan hoşlanıyorum...
Kocacığım:
Ne?Baekhyun sen ne diyorsun?Hani beni hep sevecektin?Baekhyun sen bana ben seni sevmeyi bıraksam bile beni seveceğini söylemiştin.Şimdi ne değişti Baekhyun.
Chanyeol'un gözleri dolmuştu.Geçen 3 sene boyunca bir sürü şey yaşamışlardı.Chanyeol zaten Baekhyun'u seviyordu.Ama o 3 senede Baekhyun'a daha çok bağlanmıştı.Baekhyun onun aldığı nefesiydi.Baekhyun olmadan yaşayamazdı.Yapamazdı.Ama Baekhyun ona gelmiş hiçbir şey olmamış gibi ayrılalım diyordu.
Bebeğim:
Üzgünüm Chanyeol ama anla beni.
Kocacığım:
Anlayamıyorum Baekhyun.Bunu nasıl anlayabilirim ki?Ben şu dünyada en çok senin aşkına inandım ve şimdi gelmiş ayrılalım diyorsun.Üzgünüm ama ben bunu kaldıramam.
"Kocacığım tarafından engellendiniz."
•••
Baekhyun odaya geldiğinde Jongdae'nin onun telefonunu almış birşeyler yapıyor olduğunu gördü.Ama Jongdae telefona bir tuhaf bakıyordu.Korkmuş ve endişe etmiş bir şekilde bakıyordu.Baekhyun kaşlarını çattı."Noldu Jongdae?"
Baekhyun'un sesini duyan Jongdae korkulu gözlerle ona bakmıştı."Şey Baekhyun..."dudağını ısırıp Baekhyun'a baktı."Şey Baekhyun ben sadece şaka yapmak istemiştim ama ona söyleyeceğim zaman engelledi beni.Çok üzgünüm gerçekten aranızı düzel-"Baekhyun hızla Jongdae'nin yanına gitti ve telefonunu onun elinden aldı.Mesajları okurken sinirden gözü seğirmeye başlamıştı.Jongdae korkudan altına etmek üzereydi.İyi bok yemişti gerçekten.
"Jongdae çabuk bana kendi telefonunu ver.Çabuk!"Baekhyun ateş saçan gözlerini Jongdae'nin gözlerine dikmişti.Jongdae telefonu resmen elleri titreyerek vermişti.Baekhyun hemen Chanyeol'un telefon numarasını tuşlamış ve onu aramıştı.
"Buyurun ben Chanyeol'un annesi."
"Şey ben Baekhyun.Chanyeol'a bir şey söyle-"
"Baekhyun! Chanyeol'a bunu nasıl yaparsın?Onu hep seveceğini söylemiştin.Çocuğum senin yüzünden perişan halde."
"Park anne.O ben değildim.Gerçekten.Benim gerizekalı arkadaşım Jongdae şaka yapmak istemiş de.Allah aşkına ben nasıl Chanyeol'u sevmeyi bırakabilirim?"Baekhyun söylediğinde Bayan Park hemen ona inanmıştı.Çünkü Baekhyun'un Chanyeol'a nasıl baktığını en iyi o biliyordu.
"Ahhh oğlum.Tamam o zaman.Çabuk buraya gel.Chanyeol yastığı ımıslak etti."
"Tamam."Baekhyun telefonu kapattı ve Jongdae'nin üzerine fırlattı."Bu daha bitmedi Jongdae.Sonra görüşeceğiz."
Baekhyun uçarak evden çıktı.
•••
Bebeğim:
Yeniden özür dilerim.Artık şifremi değiştireceğim ve bir daha o Jongdae gereksizine şifremi göstermeyeceğim.
Kocacığım:
Ödüm koptu Baekhyun.Bir an ölüyorum sandım.Lütfen beni sevmeyi hiç bırakma.Ben sensiz yapamam.
Bebeğim:
Chanyeol beni ağlatmaya mı çalışıyorsun?Seni sevmeyi asla bırakamam zaten.
Kocacığım:
Baekhyun seni seviyorum.
Bebeğim:
Ben de seni seviyorum Chanyeol.
•••
Artık finale gelmeliyiz bence.Bir dahaki bölüm final mi olsa?