Chanyeol'un hali medyadaki gibi.Yani saçı falan.
•••
Okuldan bir önceki geceydi ve Chanyeol heyecandan uyuyamıyordu bile.
Aceba nasıl görünüyor?Kesin çok yakışıklıdır.Yani maske ve şapkayla bile o kadar yakışıklı görünürken kim bilir onlar yokken ne kadar yakışıklıdır.Ahhh Allah'ım!Uyumam lazım.
Chanyeol sağına soluna dönüp durmuştu.Ama hâlâ uyuyamıyordu.Birden annesi odaya girmişti.
"Hâlâ uyumadın mı sen?"Annesi oğluna gülümseyerek sordu.Chanyeol da ona gülümseyerek "Uyuyamıyorum."dedi ve yatakta oturur pozisyona geldi.Annesi hemen yatağın boş tarafına oturdu.
"Neden uyuyamıyorsun?"
"Heyecandan."
"İnsanlar senin yeni halini görecek diye mi heyecanlısın?"
Aaaa,doğru.İnsanlar onun yeni halini ilk defa göreceklerdi.Chanyeol bunu tamamen unutmuştu.Bütün gün Baekhyun'u düşünmekten bunları tamamen unutmuştu.Zaten pek de umrunda değildi.
"Yoo ondan değil."
Annesi kaşlarını çattı."Ya neden heyecanlısın?"
Chanyeol gülümsedi."Yarın benim için çok önemli olan birisini ilk defa görücem."
"Ne?Kimmiş o?"
Chanyeol'un gülümsemesi genişledi."Sana ondan hiç bahsetmedim değil mi?"
"Oğlum kimden bahsediyorsun?Yoksa bana bahsetmediğin bir sevgilin mi var?Çabuk söyle!"
"Aslında henüz sevgilim değil.Ama olmasını istiyorum."
"Ne?Benim oğluşum aşık mı oldu?Nasıl görünüyor bari?"
"İlk defa yarın görücem dedim ya."
"Daha hiç görmedin mi?O zaman nasıl aşık oldun oğlum?"
"Bana mesaj attı."
"Ve sende aşık oldun."
"Ama attığı mesaj bence güzeldi."
"Ne dedi?"Annesi baya bi meraklı gözüküyordu.
"Bana onlara neden izin verdiğimi sordu."
"Kimlere?"
"Okulda bana zorbalık eden çocuklara.Onlara neden bana zorbalık etmelerine izin verdiğimi sordu."
"Sana zorbalık mı ediyorlar?"
"A,bunu da mı sana söylemedim.Heralde söylemeye gerek duymamışımdır."
"Oğlum sen ne dediğinin farkında mısın?"
"Boşver anne.Onları umursamıyorum.Zaten artık bana birşey yapamazlar."
"Oğlum neden bunları bana anlatmadın?"
"Diyorum ya,gerek yoktu.Bunlara alışmıştım zaten.Önemli değildi."
"Oğlum..."
"Neyse ne ya!Önemli olan onlar değil önemli olan o çocuk!O benim değişmemi sağladı.Bana güç verdi bir nevi bunu yapmam için.Bana,bana bunu yapan insanlara ağzının payını vermemi söyledi.Haklıydı.Beni ikna etti."
"O çocuğu eve getir."
"Ne?"
"O çocuğu eve getir diyorum.Alnından öpeceğim.Canım benim.Ben şimdiden sevdim bu çocuğu.İyi gelin olur bundan bak benden demesi.Biz hemen isteyelim bu çocuğu."(Türk adetleri.Kız isteme olmazsa olmaz:)
"Ne diyosun anne ya?Gelin melin.Kız isteme...Biliyorsun ben eşcinselim ve o çocuk erkek."
"Olsun biz yinede isteriz!"
"Ay anne ya!"
"Sus be gidiyorum ben.Yat uyu sende.Yarın çocuğun karşısına mor gözlerle çıkma!"
"Anne!"
"Hadi hadi iyi geceler."
Chanyeol annesi gittikten sonra tabiki de hemen uyuyamamıştı...Oyalanmak için telefonunu eline aldı.Baekhyun ile olan bütün konuşmalarını okudu ve ona tekrar aşık oldu...
Elinde olmadan ona mesaj attı.Bu mesaj hem ona bunu söylemek istediğinden hem de onu utandırmayı sevdiğindendi.
Seni seviyorum.