•11•

456 45 7
                                    

Baekhyun dün gece 'bebeğim' lafı yüzünden krize girmiş ve bu yüzden uyuyamamıştı.Yani uyumuştu ama üç-dört saat.Ve bu tabiki de ona yetmemişti...

Sabah,alarmı yerine annesinin sesiyle kalkmıştı.Tam alarmının sesine nasıl uyanmadığını düşünmeye başlayacakken saate baktığında durmuştu.Alarmının sesine uyanmamıştı çünkü alarmı çalmamıştı...Annesi onu resmen bir saat önce kaldırmıştı.

Baekhyun bazen annesinin ondan daha çok bu meseleyi önemsediğini düşünüyordu.Ama annesinin tek önemsediği torundu.Bu yüzden Baekhyun'u hemen evlendirmeye çalışıyordu.Gerçi Baekhyun için sıkıntı yoktu.O da hemen Chanyeol ile evlenmek istiyordu.

"HADİ BE KALK!GEÇ KALACAKSIN!"

"ANNE DAHA BİR SAAT VAR!"

"OLSUN!ERKENDEN ORDA OL!"

"OFF!"

"OFLAMA ANNEYE!"

Baekhyun ağlar gibi bir sesle zar zor sıcacık yatağından kalktı.

"Afferim oğluma.Şimdi suratını yıka ve yemeğe gel."

Baekhyun bıkkın bir sesle "Tamam."dedi ve lavaboya gitti.

°•°•°•°

"Anne yakışıklı olmuş muyum?"Baekhyun abartısız bir saat süren hazırlanmasının ardından annesinin karşısına geçmiş ona merakla bakıyordu.

"Merak etme oğluşum sen hep yakışıklısın."Annesi Baekhyun'a gülümsedi ve sırtını patpatladı.

"Teşekkürler canım annem benim!"Baekhyun da gülümsedi ve evden çıktı.Yavaşça otobüs durağına yürümeye başladı.Bugün baya heyecanlıydı.Yıllardır hayalini kurduğu an gerçek olacaktı bugün.

Aynı zamanda korkuyordu da.Ama bu korkusunun nedeni tabiki de Chanyeol'un onu çirkin bulması değildi.İnsanların Chanyeol'u çok yakışıklı bulup ona yavşamalarıydı."Allah'ım bu korkunç!"Baekhyun suratını buruşturdu ve yürümeye devam etti.

°•°•°•°

"Sanırım giremeyeceğim."Baekhyun okulun kapısında dikilmiş duruyordu.Gerçekten de çok cesaretsizdi.Hayatındaki bütün cesaretini Chanyeol'a mesaj atarak bitirmişti ve şimdi geriye birşey kalmamıştı.

"Baekhyun."Baekhyun gelen sesle arkasına döndü.

"Jongdae!"Ve evet birde bu vardı.Jongdae Baekhyun'un otunu bokunu bilen en iyi arkadaşıydı."Noldu oğlum neyi bekliyorsun?Bugün Chanyeol'la buluşmayacakmıydınız?"

Baekhyun derin bir nefes aldı ve verdi."Evet buluşacaktık ama ben gidemiyorum."

"Neden oğlum?"Jongdae kaşları çatık bir şekilde sordu.Baekhyun cevap vermeye korkuyordu.Çünkü cevabından sonra Jongdae onu döverek çatı katına götürürdü.Ama yine de Baekhyun kaçma şansının olmadığını bildiği için cevap verdi."Çünkü çok heyecanlıyım."

Ve işte Jongdae'nin sabır dilenen bakışları."Ulan gerizekalı!Ne heyecanından bahsediyorsun sen?Çabuk git çocuğun yanına!"

"Tamam be tamam!"Baekhyun koşarak okula girdi ve çatıya çıktı.İçine dolan binbir duyguyla kapının kolunu indirdi.

°•°•°•°

Chanyeol:

Yaklaşık yarım saattir içimdeki heyecanla burada bekliyordum ve Baekhyun hala gelmemişti.Belki normalde de geç geliyordur diye kafaya pek takmamaya çalışıyordum ama olmuyordu.Merakıma yenik düşüp telefonumu almak için elimi cebime uzatmıştım ki birden kapı açıldı.

Kısa boylu,minik ve pembe saçlı bir çocuk içeri girdi.Baekhyun'u tam olarak hiç görmemiş olsam da içimden bir ses karşımdaki bu güzel çocuğun o olduğunu söylüyordu.

"Oha be!Benim yakışıklı,tatlı,karizmatik ve mükemmel Chanyeol'um nerede?"

Evet!Bu Baekhyundu.Bu güzel çocuk beni tüm masum hisleriyle ve en güzel şekilde seven o çocuktu.Ve nedense şuanda gözlerim yanıyordu.Hatta yanaklarımdan sıcak birşeyler kayıyordu sanki.

"Kurtarıcım..."ağzımdan zar zor çıkarabildiğim kelimeyle karşımdaki güzellik de ağlamaya başlamıştı.Ve aynı zamanda yavaşça bana doğru yürümeye.

Ben ona gözlerimdeki bütün sevgiyle bakarken o da bana aynı sevgiyle bakıyordu.Ve ben bunun dünyadaki en güzel şey olduğunu düşünmeye başlayacakken o bana sarıldı ve beni ikilemde bıraktı.

Bana oranla kısacık olan boyu yüzünden kafası anca göğsüme geliyordu.Ve bence kafası oraya tam oturmuştu.Kollarımdaki bu küçük beden sanki benim kollarımda olmak için vardı.Ondan başka kimse kollarıma bu kadar yakışamazdı,bu şimdiden belliydi.

Ben de bir elimi onun beline sardım ve diğer elimi de kafasına koyup göğsüme daha çok bastırdım.Ve küçüğümün gözyaşları gömleğimi ıslatırken ben onun kokusunda boğuldum.Bir insan bu kadar güzel kokabilir miydi?

"Seni çok seviyorum Chanyeol.Çok çok fazla.Hayal edemeyeceğin kadar."Sözleri yüzümde bir tebessüme sebep olurken bende saçlarını öpüp ona karşılık verdim.

"Ben de seni çok seviyorum Baekhyun.Hayal edemeyeceğin kadar çok."

My Savior •ChanBaek Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin