•4•

450 45 15
                                    

Flashback:

Chanyeol koridorda boş boş yürüyordu.

Yapıcak hiçbir şeyi yoktu.Ne arkadaşı vardı,ne de onunla konuşacak biri...

Bu yüzden kulaklıklarını takmış koridorda yalnız başına elleri ceplerinde kafası eğik yürüyordu.

Şuan tek istediği okulun çatı katına çıkmak ve orda yalnız başına oturmaktı.

Ama bu olmadı.

Yine hep ona bulaşan serserilerden biri omzuna çok sert bir şekilde çarpıp geçmiş ve sonra arkasına dönüp ona bakmıştı.

Chanyeol çarpmanın etkisiyle yere düştüğünde canı acımıştı.Özelliklede sol kolu.Çünkü sol kolunun üzerine düşmüştü.

Sağ elini yavaşça acıyan sol koluna götürüp orayı tutmuş ve çocuğa 'Allah senin bin belanı versin.'bakışı yollamıştı.

Çocuksa "Üzgünüm ya görmemişim seni."demişti.

Nah görmemişti! Görmüştü.Hatta kasten çarpmıştı.

"Görmedin mi?Üzgün müsün gerçekten?Buna inanmamı bekleme!"

Çocuk sırıtarak ona bakmıştı.
"İnanma zaten.Bu senin gibi bir ucubeye az bile.O çirkin suratını yumruklamayı istiyorum.Aynı bir kum torbasını yumruklar gibi.Zaten sende aynı bir kum torbası gibisin.Kimse seni sevmiyor ve herkes sana vuruyor!"

Çocuğun acımasızca söylediği şeyler Chanyeol'un gözlerini doldurmuştu.Kimse onu sevmiyor muydu?Hayır!Kurtarıcısı onu seviyordu!

Ama o şuan burada değildi.Şuan burada neredeyse bütün okul vardı ve bütün okulun önünde karşısındaki çocuk yumruklarını sıkmış Chanyeol'a sırıtarak bakıp ona yumruk atmaya yeltenmişti.

Çocuk tam yumruğunu Chanyeol'un yüzüne geçirecekken biri çocuğun elini sıkıca kavramıştı.

"Kimse onu sevmiyor mu?Bunu da nereden çıkardın seni salak?"

Bu sözleri söyleyen yüzünde maske olan pembe saçlı ufak tefek bir erkekti.Ve bu sözleri söyledikten sonra elini tuttuğu çocuğun kolunu ters çevirdi ve münasipine tekmeyi geçirdi.

Herkes şok olmuş bir şekilde olanlara bakarken yerde acıyla kıvranan adam "Sende kimsin lanet olası şey?!"diye bağırmıştı.

Çocuk ona bir tekme daha attıktan sonra cevap verdi.

"Ben mi?Ben Park Chanyeol'un kurtarıcısıyım."

Ve bunu dedikten sonra Chanyeol'u yerden kaldırıp çatıya götürmüştü.

Chanyeol tam ona birşey diyecekken çocuk koşarak oradan uzaklaşmıştı.

Chanyeol onun arkasından gülümsemişti."Sen gerçekten benim kurtarıcımsın."

My Savior •ChanBaek Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin