Chanyeol salonda oturmuş hızlı hızlı bacağını sallarken Baekhyun'un gelip gelmeyeceğini düşünüyordu.Baekhyun ona bir cevap vermediği için emin değildi.Arayıp ona sorabilirdi ama bunu da yapmıyordu.Gelecekse gelir zaten diyerek bekliyordu.
"Ah gelmeyecek gibi."Chanyeol kafasını kaşıyıp koltuğa boylamasına yatmıştı.Tavanla bakışırken birden zil çalmıştı.Chanyeol ışık hızında kapıya gitmişti.Öyleki kendisi bile ne ara geldiğini anlayamamıştı.Heyecanla kapıyı açtığında karşısında kimseyi görememişti.Yüzündeki gülümseme yavaşça yerini somurtuşa bırakırken son kez dışarıya bakmıştı.
Arkasına dönüp elini kapının kulpuna attığı sırada birden birisi sırtına atlamış ve ellerini boynuna dolamıştı.Chanyeol ona tanıdık gelen kokuyu aldığında gülümsemeye başlamıştı.
"Baekhyun..."Sırtındaki çocuk burnunu Chanyeol'un saçlarına daldırmış onları koklarken "Efendim Yoda."demişti.Chanyeol ilk defa duyduğu lakapla şaşırmıştı.Yavaşca kapıyı kapatıp içeriye geçmiş ve Baekhyun'u yere indirmişti.Birbirlerine bakarken "Yoda mı?"diye sormuştu Chanyeol.Baekhyun sırıtıp "Evet,Yoda.Bu kulaklarınla tam bir yodasın."demişti.Ve sonra uzanıp,zorlanmıştı tabiki de, Chanyeol'un kulağına bir öpücük kondurmuştu.Chanyeol ağzı açık bir şekilde Baekhyun'a bakarlen kulakları yavaş yavaş kızarmaya başlıyordu.
"Haha!Çok tatlısın ya."Baekhyun yüzündeki sırıtmayla salondaki koltuğa oturmuştu.Aslında sırf Chanyeol'a gıcıklık olsun diye gelmeyecekti ama evde yalnız olma fikri ona güzel gelmişti.Hey sapık anlamayın birlikte MASUM ŞEYLER yapacaklardı tabiki de.Film izlemek gibi yani.
"Öhöm."Chanyeol girdiği transtan çıkmış ve Baekhyun'un yanına oturmuştu."Gelmeyeceksin sanmıştım."
"Aslında evet ilk başta gelmeyecektim ama sonra gelmeye karar verdim."Chanyeol birden Baekhyun'a sarılmıştı.Baekhyun neye uğradığını şaşırmıştı.Ama sonra kendine gelip o da Chanyeol'a sarıldı.Bu hep çok güzel hissettiriyordu.
Chanyeol yavaşça biraz geriye çekilmişti elleri hâlâ Baekhyun'un belindeyken konuştu."Baekhyun sanırım kendimi tutamayacağım."
Ve sonra birden Baekhyun'un dudaklarına kapandı.Baekhyun gözlerini sonuna kadar açmış bir şekilde heykel gibi duruyordu.Bir an bunun bir rüya olduğunu düşündü.Ama hayır bu bir rüya değildi.Baekhyun yıllarca hayalini kurduğu şeyi yaşıyordu.
Baekhyun sonunda öpücüğe karşılık vereceği sırada Chanyeol çekilmişti.Gözlerinde bariz hayal kırıklığı vardı."Şey ben üzgünüm.Yani sen sanırım bunu istemiyordun.Ben, sen beni sevdiğin için istersin san-"Chanyeol açıklama yapmaya çalışırken Baekhyun onun ensesinden tuttuğu gibi kendine çekmiş ve öpmeye başlamıştı.
Chanyeol öpücüğün arasında gülümsemiş ve sonra ellerini Baekhyun'un yanaklarına koymuştu.Tüm duygularıyla masumca öpüyorlardı birbirlerini.Ve ikiside bilmese de bu ilk öpücükleriydi.Ve onlar ilk öpücüklerini birbirlerine veriyorlardı...
Chanyeol sonunda geriye çekildiğinde Baekhyun Chanyeol'a bakmış ve insanı öldürecek kadar güzel olan gülümsemesini ona sunmuştu.Chanyeol eriyip giderken Baekhyun konuşmuştu."Tabiki de istiyorum aptal!Sadece şaşırmıştım Ondan karşılık vermedim."
•°•°•°•
"Chanyeol hızlı ol!"
"Tamam Baekhyun.Sende biraz sabırlı ol!"
Chanyeol hâlâ patlamakta olan mısırlara bakmış ve bağırmıştı.Baekhyun gerçekten sabırsızdı.
"Ne yapıyorsun iki saattir?"Baekhyun mutfağa gelmiş ve tencereye bakmıştı."Yuh Chanyeol kocaman tencereyle ne yapıyorsun?Yoksa tüm paketi de boşalttın mı?"Chanyeol Baekhyun'a bakmış ve kaşlarını çatmıştı."Evet hepsini boşalttım.Öyle yapılmıyor mu?"Aslında bunu gerçekten merakla sormuştu.
"Yapılıyor da..Kim yiyecek o kadar mısırı?"
"Biz."
"Yok canım.İnanmam."Baekhyun kızgınlıkla söylemişti.Bu Yoda resmen onunla dalga geçiyordu.
"Çabuk gel.Ben filmi seçtim."
Chanyeol ocağı kapatmış ve mısırları bir kaba dökümüştü.Sonra kabı alıp içeriye geçmişti.Baekhyun'un yanına otururken "Ne izleyeceğiz?"diye sordu.
"Mignight Sun."Baekhyun gülümseyerek cevap vermişti.Açıkçası Chanyeol film hakkında hiçbir şey bilmiyordu."Ne bu film?Korku mu?Veya macera?"
"Alakası yok.Dram bu film."Chanyeol anında yüzünü buruşturdu."Dram mı?"
"Niye sevmiyor musun?"
"Evet,sevmiyorum.Oturup neden ağlayayım ki?"
"Off Chanyeol ya.Ben bu filmi izlemek istiyordum."Baekhyun dudaklarını büzdü.Çok tatlıydı be!
"Çok istiyorsan izleyelim."
"Ama sen sevmiyormuşsun."
"Olsun bende seni izlerim işte."Chanyeol sırıtarak Baekhyun'a bakmıştı.Baekhyun ise kızarmaya başlamıştı bile.Chanyeol hızlıca uzanıp Baekhyun'un yanağına öpücük kondurmuş ve sonra arkasına yaslanmıştı.Baekhyun ise...O daha çok kızarmakla meşguldü.
Sonunda film başladığında Chanyeol mısır kapını kucağına almış ve Baekhyun'u omzundan tutup kendine çekmişti.Baekhyun da kafasını Chanyeol'un omzuna koymuştu.Film izlemek için daha güzel bir pozisyon olamazdı.
•••
Filmin sonuna doğru Chanyeol çoktan bitmiş olan mısırların kapını almış ve kenardaki sehpaya koymuştu.Sonra yine omzundaki Baekhyun'u izlemeye devam etmişti.Bir dakika.Onun gözleri dolu muydu?
Chanyeol hayretle Baekhyun'u izliyordu."Gerizekalı zaten öleceksin niye erkene alıyorsun ki?"Baekhyun filme yorum yaptığında Chanyeol boş boş bakıyordu.Filmi izlememişti tamam mı!
"Salak kız!"Baekhyun gözyaşlarını silerken söyleniyordu.Çok tatlıydı ya!Chanyeol onu gülümseyerek izliyordu.Ama bir insan ağlarken bu kadar güzel olabilir miydi?O insan Baekhyun ise evet,olabilirdi.
Baekhyun yavaşça yerinde kıpırdanıp Chanyeol'a dönmüştü.Chanyeol ise sadece ona bakıyordu."Chanyeol film bitti."Baekhyun yüzündeki gülümseme ile söylediğinde Chanyeol anca farketmişti.Film ne ara bitmişti?Chanyeol hiçbir şeyin farkında değildi.O sadece Baekhyun'u izliyordu."Aaa öyle mi?"
"Evet şapşal öyle."
"Ee şimdi ne yapacağız?"Chanyeol merakla sormuştu.Baekhyun ise sadece kollarını Chanyeol'un beline sarmış ve kafasını onun göğsüne koymuştu."Sadece böyle yatalım."
Chanyeol hızlı bir şekilde atan kalbinin sesini Baekhyun'un duymaması için dua etmeye başlamışken aynı zamanda gülümsüyordu da.Baekhyun harika birisiydi.
"Baekhyun sen bu kadar güzel ve harika birisiyken nasıl benim gibi birisini sevebildin?"
Chanyeol'un sorusuyla Baekhyun'un kaşları çatılmıştı."Benim gibi birisi derken?"
"Yani işte benim gibi çir-"
"Sus Chanyeol!"Baekhyun sinirle bağırmış ve kafasını Chanyeol'un göğsünden kaldırmıştı.Gözlerini Chanyeol'un gözlerine sabitlerken yumuşak bir şekilde devam etti."Sakın.Sakın o cümleyi devam ettirme."
"Tamam"Chanyeol'un suratı asılmıştı bile.Baekhyun bunu farkedince uzanıp Chanyeol'un dudaklarına bir öpücük kondurmuş ve geri çekilmişti.
"Senin kalbin herşeyden daha güzel Chanyeol.Sen sokakta yaralı bir kedi görüp ağlayan ve onu iyileştirmek için uğraşan,yetim çocuklara her fırsatta çikolatalar veren,seni neredeyse döverek öldürecek olan çocuğu sırf onun ailesine haber gitmesin ve ailesi onu dövmesin diye şikayet etmeyen,ağlayan bir çocuk gördüğünde gülsün diye onu lünaparka götürüp tüm harçlığını onun için harcayan bir insansın.Senin dış görünüşün bu yüzden benim umrumda değildi.Çünkü senin kalbinin güzelliği Chanyeol,işte o herşeyden daha güzeldi."Baekhyun gülümseyerek devam etti."Sen benim için asla ezik olmadın Chanyeol.Ben kendimi sana yakıştıramıyorum bazen.Sen bu kadar harikayken ben-"
"Baekhyun..."Chanyeol dolu gözleriyle Baekhyun'u üzerine çekmiş ve ona sıkıca sarılmıştı.Defalarca kez burnunu onun saçlarına daldırmış ve koklamıştı.
"Ben seni hakedecek ne yaptım?"