part 1

3.1K 107 1
                                    

Η τσάντα μου είναι πιο βαριά από ποτέ και είμαι πολύ κουρασμένη.
Ένα κορίτσι jasmine την λένε με φιλοξενισε στο δικό μας τώρα δωμάτιο .
Χαίρομαι που έχω αυτήν την άνεση να μένω στο campus του πανεπιστημίου.
Έχει και μπάνιο, μέσα στο δωμάτιο

ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ?!

Περνώ το δρόμο για την τάξη. Ακόμα να μάθω τα κατατόπια αλλά τα καταφέρα.
Κάθομαι σε οποιαδήποτε θέση βρω πίσω έχοντας την άνεση να επικοινωνώ με την jasmine.
Ο καθηγητής κοίτα το ρολόι στο καρπό του και έπειτα εμάς.
Το επίσημο ντύσιμο του μου λέει πως παίρνει την δουλειά πολύ σοβαρά.
Το βλέμμα του ήταν ψυχρό καθώς κοίταζε την πόρτα να κλείνει μόνη της από το ρεύμα στους έξω διαδρόμους.

《Καλημέρα πρωτοετείς και τελειόφοιτοι》λέει κοιτώντας το κενό.

Φαίνεται να έχει  μεγάλη  όρεξη σήμερα.

《Για όσους δεν με ξέρουν είμαι ο Colin Murphy  για σας Κ. Murphy για να μην ξεχνιόμαστε. 》παίρνει μια βαθιά ανάσα και μας δείχνει ένα χοντρό βάζω στοίχημα 1000  σελιδο και βάλε  βιβλίο που το σήκωσε λες και ήταν πούπουλο.

《Θα κάνουνε φιλοσοφια》λέει ξερά και αφήνει το βιβλίο πάνω στην έδρα του

《Θα θελα να ειχατε ηδη διαβάσει την εισαγωγή αλλά εσείς οι πρωτοετής δεν το έχετε. Φροντίστε να το πάρετε 》Λέει κοιτώντας ένα κομμάτι χαρτί μπροστά του

《Meredith... Daniels ;》λέει προσπαθώντας να με βρει ανάμεσα στο πλήθος.
Σήκωσα διστακτικά το χέρι μου κάνοντας  χαρούμενες σκέψεις
(βοηθά το άγχος)
Μόλις με είδε μου έκανε νόημα με το δείκτη του να έρθω .
Πάω βιαστικά κοντα του κοιτώντας όλους τους συμφοιτητές μου.

《Θα σας διαβάσει και θα κρατήσετε σειμιωσεις》είπε και έκατσε πάνω στην έδρα του παίζοντας με το ασημένιο στιλο του .

《Για πότε βλέπεις να ξεκινήσεις;》
Κούνησα νευρικά το κεφάλι μου για επιστρεψω στην πραγματικότητα.
Πείρα το βαρυ σαν κοτρόνα  βιβλίο στα χέρια μου πηγαίνοντας στην πρώτη σελίδα γράφοντας με κεφαλαία ΕΙΣΑΓΩΓΉ.
Ξεκίνησα να διαβάζω έχοντας άγχος μήπως συλλαβισω κάτι από την υπερβολική πίεση που νιώθω.

《Αλλος》είπε ψυχρά χωρίς να  αιτιολόγηση και πείρε το βιβλίο από τα χέρια μου συνυδιτοποιωντας πως τα πόδια μου έτρεμαν τόσοι  ώρα

《Ττι εκανα λάθος ;》

《Ας ξεκινήσουμε ότι δεν ακούσες αυτό που σου ανεθεσα》

Cold Comfort Where stories live. Discover now