Για maximum effect διαβάστε το με το τραγούδι⬆⬆⬆⬆⬆
______________________________________Writers poverty
Τα λεπτά λευκά της χέρια ξύπνησαν το άγριο ζώο μέσα του μόλις πήγαν να σηκωσουν την μαύρη μπλούζα του .
Σήκωσε τον κορμό του και τεντωσε τους μυεις των χεριών του για την διευκόλυνση.
Τα μάτια της πότε δεν γουρλωσαν τόσο πολύ.
Είναι τόσο κοντά στο αψεγάδιαστο κορμί του που μπορεί και να το βλέπει ενώ το νιώθει παράλληλα με της άκρες τον δαχτύλων της.
Τα χέρια του πήγαν να την γδυσουν αλλά δεν τον άφησε.
Ήθελε να του δείξει πως δεν είναι φοβιτσιαρα και ότι κάνει περνει και την ευθύνη .
Μεγάλη ειρωνεία γιατί όλο αυτό ήταν η απαγορευμένη τρομακτικη της φαντασίωση .
Αυτό το σκονισμένο βιβλίο στο πάνω μέρος της βιβλιοθήκης που ποτέ δεν άνοιξε όσο και να την έτρωγε η περιέργεια.
Πείρε μια βαθιά αποφασιστική ανάσα. Τα χέρια της σήκωσαν αργά την φαρδιά της μπλούζα αφήνοντας μονο το λευκό της δέρμα να φωτίζει το δωμάτιο της .
Πείρε ένα "αθώο" χαμωγελο και του φίλησε το μάγουλο.
Τα υπόλοιπα τα αφήσε πάνω του .
Ξέρει τι κάνει και το ξέρει τόσο καλά.
Αλλα μόλις τα μάτια του ήρθαν σε επαφή με το δαντέλο μαύρο έσωρούχω της την κοιτάξε αναστατώνος.《Τι; έπρεπε να προβλέψω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο 》δεν πιστεύει στα λόγια της κανονικά θα έπρεπε να φωβατε να τρέμει ολόκληρη να κλαίει μέχρι θανάτου απο το φωβο αλλά τίποτα από αυτά δεν γίνονται.
《Μάλλον είμαι τυχερός 》
Είπε γοητευτικά ο Colin και σκέφτηκε τα λόγια της jasmine
"Τυχερός οποίος σε δει με αυτα"
Αμέσως γέλασε
Δεν έχει ιδέα τι της συμβαίνειΕίναι εύθραυστη όσο πιο απαλά τόσο το καλύτερο σκέφτηκε και αυτό έκανε
Με κάθε επίπονη κίνηση της το αμοιβέ με 1000 φιλιά
Παντού φιλιά
Πάνω σε κάθε εκατοστό του κορμιού της .
Το βλέμμα της θα των στοιχειώσει μετά από αυτό και είναι σίγουρος.
Έτσι πως δάγκωνε το κάτω χείλος της
Έτσι που ενώνε προβληματικά τα φρύδια της
Έτσι πως ανατριχιάζε και απλώνε τα άκρα της στα απλά ροζ σεντόνια της
Έτσι πως χαλαρωνε με τα εκατομμύρια φιλιά πάνω της και χαμόγελουσε ευχαριστημενα .Έγιναν όλα τόσο γρήγορα
Τοσο απρόβλεπτα....Τα ζαφειρί της νύχια γατζωθηκαν στην γυμνασμενη πλατύ του ενώ δάγκωνε με όλοι της την δύναμη του κάτω χείλος της .
Κοιτούσε μόνο της κόρες των μαυρων ματιων του .
Ντρέποταν να δει τα γυμνά κορμια τους .
Είναι τόσο μπερδεμένη
Μα τόσο μπερδεμένη
Θέλει να αδειάσει το μυαλό της και να το ταξινόμηση με κάποιο τρόπο ώστε όλα να βγάζουν κάποιο νόημα αλλά τις λείπουν πληροφορίες.
Πολλές πληροφορίες.
Ομως η αίσθηση μέσα της δεν της άφησε χώρο να το σκεφτεί περαιτέρω .
Ο πόνος άρχιζε να απαλύνει και η ευχαρίστηση αυξήθηκε ραγδαίος《Ccolin....》λέει όσο πιο ψυθηριστα μπορεί και τεντωνει το κορμό της από την ανατριχίλα
《Λυπάμαι meredith αλλά δεν μπορώ να αφήσω αυτό το κορμί ανεκμεταλλευτώ 》
Η γλώσσα του κάνει βόλτες γύρω από το πλούσιο στοιθως της ενώ τα χέρια της των έσπρωχναν ολο και πιο κάτω
Του ξέφυγε ένα κοφτό γέλιο και της έδωσε το δώρο της .
Δεν ξέρει τι την περιμένει αλλά πάντα υπάρχει η πρώτη φορά απλά δεν το φανταστικέ ποτέ να ήταν έτσι.Η πρώτη αίσθηση πανω της την ξάφνιασε .
Το χέρι της κόλλησε μονημα πάνω στο στόμα της για να μην βγάλει αυτά τα επιφώνηματα που έβλεπε στις ταινίες που πάντα νόμιζαν πως ήταν τόσο ψεύτικες .《Εισέ τόσο έτοιμη για αυτό》ξεστόμισε προτου της ξεφύγει ένας βαρύς αναστεναγμός.
Αυτό ήταν απλά ανεξήγητο
Δεν ξέρει την νιώθει
Δεν ξέρει εάν είναι ενοχλητικό ή απολαυστικό έτσι πως είρθε σε αυτή την επαφή μαζί του
Απλά εστίασε στα μάτια του .
Στις μαύρες πύλες κολάσεως του .《Τι χάνουν οι φίλοι σου....》 την κοιτά με το σηκωμένο φρύδι γελώντας πονηρα και συνέχισε αυτό που αφησε
Δαγκωσε δυνατά την γλώσσα της προσπαθώντας να μην κάνει αισθητή την τωρινή παρουσία της στο σπίτι της
Το σώμα της έχει μια ποικιλία από θερμοκρασίες.
Τα άκρα της κρυώνουν ενώ το στοιθως και το κάτω μέρος της κοιλιάς της ζεματάει.
Απλά δεν περιγράφεται αυτό που νιώθει
Ας πούμε πως ότι ειναι απαγορευμένω είναι και το πιο ελκυστικό.Ας πούμε πως μετά από αυτό θα πάω να ηρεμήσω εσωτερικά 😂😂.
Έκανα κάτι που θα ευχαριστούσε και τους δύο μας (ποιο πολυ εσας😅) οπότε με ευχαριστητε αργότερα.
Είπαμε σας αγαπώ και θα εκμεταλλευτώ κάθε στήριξη που μου δείχνετε 😚 .
ESTÁS LEYENDO
Cold Comfort
Ficción GeneralΕίμαι η Meredith, είμαι 19 χρόνον. Δρόμοι ανοίγουν για εμένα προς την επιτυχία Σαν μελλοντική συγγραφέας έχω την ικανότητα να παρουσιάζω τα προβλήματα μου με τέτοιο τρόπο ώστε να ελπίζω στο κοντινό μέλλον να γίνουν ακόμα και Best seller . -Meredith...