part 16

635 42 0
                                    

Γυρνώ πίσω στο πανεπιστήμιο πτώμα .
Συναισθήματικα τα έχω υπολογίσει και επεξεργαστή τόσες φορές που δεν έχει νόημα πια .
Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο και ξαναβλέπω τα παιδιά .
όλα τους Μάλιστα.
Τον Michael τον Jacob τον John τον brandon και φυσικά την jazz .
Πολλά j πέφτει 😂😂

《Άντε επιτέλους ειρθες σου έκανα τόσες αναπάντητες 》κάνει εκνευρισμενη και με τραβάει στην ντουλάπα μου .

《 θα πάμε σε ένα κλαμπακι στην θάλασσα ντύσου γρήγορα 》μου κάνει ψυθιριστα

《Δεν θα κάνει κρυώ ;》λέω και στρυφογυριζει τα μάτια της

《Μα όλο θα κουνιωμαστε πως θα κρυώσεις ;!》λέει φωναχτα και πίνει λίγη μπύρα

《Το αργότερο μεχρι στης 11 :00 θα σας αφήσουμε να φτιαχτείτε αλλιώς σας αφήνουμε εδώ να χορέψετε μόνες σας》κάνει ο John ενώ παιρνει τηλέφωνο.

Δεν είχα χρόνο να σκεφτώ τίποτα.
Παίρνω ένα επίσημο μαύρο ολόσωμο και τα ασημένια πέδιλα μου και πάω στην τουαλέτα να τα φορέσω.
Μόλις με είδα στο καθρέφτη αρπαξα το conciler μου και άρχιζα να σβήνω τα προβλήματα μου .
Τώρα δείχνω χίλιες φορές καλύτερα .
Βάζω λίγες λάμψεις στο προσώπω μου λίγη μάσκαρα και ένα κόκκινο κραγιόν.
Με ξανακοίταξα στο καθρεφτη και είδα τα λαδωμένα μαλλιά μου .
Τα έπιασα με μια σφιχτή γλυμενη κοτσίδα και τελείωσα και 10 τόνους λάκ που και οι δέκα προσγειώθηκαν στο πρόσωπο μου .
Τωρα σίγουρα δεν θα φύγει το μακιγιάζ από πάνω μου .

《Ωραία είμαι έτοιμη 》
Λέω βγαίνοντας από την τουαλέτα
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα πάνω μου .
Ακόμα ο Brandon με κοιτούσε ας μην
Συζήτησω για τον John.

《Τι με κοιτάτε; 》κάνω και γελω αμήχανα

Μπήκαμε σε ένα τεράστιο land-rover
Όλοι μας και φυσικά ο σοφέρ μας ήταν ο John. Ήμουν πίσω και κοίταζα την πολη.
Τι όμορφα που είναι.
Χάζευα τα πάντα μέχρι και της ταμπέλες από τα μαγαζιά .
Η jazz καθόταν δίπλα μου και μου μουρμούρισε την χθεσινη νύχτα της με το jacob που ανυπομονούσα με όλες της λεπτομέρειες να ακούσω.
Βεβαίως σαν φίλη της ένιωθα υποχρεωμένη να τη ακούσω.

Μόλις πάρκαρε το αυτοκίνητο βγήκα πρώτη και βοήθησα την Jazz να σηκωθεί.
Περιμέναμε στην μεγάλη ουρά μέχρι που Ο John έκανε ένα νόημα στον μυώδη τύπο με τα τατου και μας άφησε χωρίς δεύτερη σκέψει.
Η πρώτη μου σκέψη όταν πρώτο μπήκα ήταν πώς και δεν τους σπάνε τα τύμπανα από την τόσοι δυνατή μουσική;
Με κράτησε η jazz από το χέρι και με πήγαμε στο μπαρ .
Πείρε δύο bacardi για εμένα και εκείνη .
Μου έδωσε το ποτήρι και εγώ το είπια λες και ήταν νερό.
Που να ξέρα την δυνατή φλόγα στο λαιμό μου να δημιουργητε σε κλάσματα δευτερολεπτου.
Η jazz με κοιτά έκπληκτη και πίνει και οι ίδια μονορούφι.
Ο John κάθωταν με τα αγορια ενώ εγώ με την Jazz μπήκαμε είδη στην πίστα.
Ένας γνώριμος ρυθμός μπήκε στης αρτηρίες μου .
Ηταν ένα παλιό αγαπημένο.
Καιρός ήταν να το ξαναθυμιθω.
Άρχιζα και χόρευα με την Jazz απέναντι μου 

Cold Comfort Where stories live. Discover now