Το βιολογικο μου ξυπνητήρι αποκαλούμενο άγχος με ξύπνησε στις 7:00 .
Όλοι την νύχτα έκανα διάφορα πιθανά σενάρια για σήμερα.
Νιώθω ένα πόνο σε αυτήν την καταραμένη καρδιά και δεν είναι μεταφορικος.
Σηκώνομαι να κάνω ντουζ .
Παίρνω το μόνο φαρμακο που θα με βοηθήσει να ηρεμήσω και να γεμίσω αυτόπεποίθηση .
Destiny's Child φυσικά.
Δεν με νοιάζει που κοιμάτε η jazz προηγείται η υγεία μου .Το ζεστό νερό πάνω μου χαλάρωνη τους μύες μου
Το survivor γεμίζει τις αρτηρίες μου και μου δίνει την ενέργεια που χρειάζομαι.
Είναι αγωνιστρια και θα τα καταφερω .Μόλις τελείωσα βγαινω με το μπουρνούζι να δω τι θα φορέσω.
Παίρνω το πιο καμπανατο ψυλομεσω τζιν μια ασπρη κοντή κολλητή μπλούζα και ένα μουστάρδι σακάκι κουστουμιου.
Μόλις ντύθηκα πάω να φτιαχτω.
Τα βρεγμενα μαλλιά μου έγιναν 5 Ολλανδίκες προς τα πίσω.
Φτιάχνω της μικρες μπροστινες τριχουλες με τζελ και φαίνομαι κάτι παραπάνω από δυναμική.
Βάζω στο άπειρο ελάχιστο μακιγιαζ και αρκετή ενυδατική για να λαμπο.
Το μόνο πράγμα που μου μένει είναι οι κρικοι μου και τα άσπρα τρακτορινα αθλιτικα μου.《Τι δουλειά έχεις εδω;》κάνει η jazz με μισόκλειστα μάτια.
《Μήπως μένω εδώ;》λέω και τρίβει τα μάτια της σοκαρισμένη
《Meredith εσύ εισε;》 κάνει και σηκώνεται σαν αστραπή από το κρεβάτι της .
《Ακόμα μεθυσμένη εισε;》τις λέω και μένει ακόμα με το στόμα ανοιχτω
《Δεν ήξερα ότι ήσουν εσύ. Κάθε μέρα βλέπω διάφορες πτυχές του εαυτού σου 》γελαει και παίζει με της άκρες τον μαλλιών μου.
《Να σε καλά αλλά και εσύ πρέπει να ντυθείς σε 15 λεπτά έχεις μάθημα 》
《Όχ οχχιιι》λέει και τρέχει στο μπάνιο
Εγώ παίρνω την τσάντα μου και κατευθείαν πάω στην αίθουσα.
Κάθομαι στην θέση μου ,βγάζω τα τετράδιο μου και περιμένω .
Όσες φορές και να πατάω το στιλο μου όσες φορές και να ακούσω το survivor δεν ηρεμώ.
Ακόμα αυτή η καρδιά δεν σταματά να με πονά.《Εισε καλά;》Η Samantha είναι .
《Ναι καλά είμαι 》της απαντώ ήρεμα και βάζω το χέρι μου στο στοιθως μου να ελέγξω τους παλμούς μου . Χτυπάνε δυνατά και ασταμάτητα
Μόλις πάτησε το πόδι του στην τάξη πνίγηκα με το ίδιο μου το σαλιο
Αλλα Μόλις πάτησε το πόδι του στην τάξη με την σύζυγο του η καρδιά μου θρυματιστηκε σε εκατομμύρια κομμάτιαΔεν άντεξα,
Δεν κρατήθηκα.Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να μου βγάζει αυτό το απαίσιο συναίσθημα.
Δεν γίνεται να μην μπορώ να κρατήσω τα δάκρυα μου .
Έφυγα δεν άντεξα άλλο.
Με είδε αλλά δεν είπε τίποτα δεν μπορούσε να πει τίποτα δεν είχε να μου πει τίποτα.Μπήκα στης τουαλέτες και έκατσα πάνω στην λεκάνη. Κοιτούσα το ταβανι μέχρι να ηρεμήσω . Δεν ξέρω απλά δεν ξέρω πρέπει να μπω στο σκεπτικό του Brandon και να το ταυτησω ως ένα φιλί
Τίποτα άλλο
Δεν έχω άλλη επιλογή θα με έτρωγε όλο αυτο άμα συνέχιζα να χαλάω τα μάτια του για έναν παντρεμένοΠείρα μια βαθειά ανάσα σκούπισα τα δάκρυα μου και μπήκα ξανά μεσα στην αίθουσα. Κάθισα στην θέση μου χωρίς να ενοχλο κανέναν.
Δύο μαύρες πύλες κολλασεως ήταν κολλημένες πάνω μου ενώ η γυναίκα του ήταν μπροστά και μιλούσε σε μας .
Προσπάθησα να το παίξω ανενόχλητη και συνέχιζα να προσέχω στα λόγια της κυρία Bethany.Τα θόρυβοδη τακούνια της τον πλησίασαν. Το χέρι του ήταν πάνω στο σβέρκο της και μας κοιτούσε όλους έτοιμος να μιλήσει
《Ελπίζω να απορροφήσατε κάτι από της γνώσεις που σας εξιστόρησε η κυρία Bethany και να κρατήσατε σειμιωσεις》
Το τονιζει το τελευταίο αρκετά καλά .
Τον άγριο κοίταξα και πάνω στην ώρα σηκωνωνομαστε από της θέσεις μας .Αρκετά άντεξα.
Παιρνώ την τσάντα μου και ακούω μια γυναικεία αθώα φωνή να με καλεί
《Εμμ Meredith?》
《Παρακαλω》κάνω και της χαμόγελο ενώ δύο μαύρα μάτια είναι καρφωμένα πάνω στα ρούχα μου .
《Είθελα να ρωτήσω γιατί έφυγες στην μέση της διαλέξεις ;》λεει όσο πιο αγαθά και ευγενικά μπορεί
《Ναι θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη που δεν πειρά άδεια και χάλασα την ροή σας απλά έτυχε κάτι επείγον και έπρεπε να πάω όσο πιο γρήγορα μπορώ για να το τακτοποιήσω 》είπα με το πιο τέλειο ψεύτικο χάμωγελο μου .
《Σε είδα βούρκομενη και μήπως .. 》αμέσως ένας ασχημος δυνατός κόμπος δημιουργήθεικε στην κοιλιά μου .
《Όχι απολύτως τίποτα είμαι μια χαρά θαυμάσια δεν υπήρξα ποτέ καλύτερα! 》κάνω αμήχανα και έφυγα τρέχοντας .
Οι επόμενες τάξης ήταν απλά 2 ώρες επεξεργαζωντας τι στο καλό έγινε σήμερα.
Εξουθενομενη πέφτω στο κρεβάτι και κοιτώ το ταβάνι .
Είναι ένα φιλι γαμωτω τίποτε άλλο δεν αξίζει τίποτα.
Όλα είναι στο περίεργο εξωγήινο μυαλό μου .Και όμως δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου .
Σας ευχαριστώ που συνεχίζεται να διαβάζεται την ιστορία μου. Άμα θέλετε να μου πείτε γνώμες πάνω στην γραφή του βιβλίου μου θα ήθελα να τις ακουσω😆😆😆😆😆
ESTÁS LEYENDO
Cold Comfort
Ficción GeneralΕίμαι η Meredith, είμαι 19 χρόνον. Δρόμοι ανοίγουν για εμένα προς την επιτυχία Σαν μελλοντική συγγραφέας έχω την ικανότητα να παρουσιάζω τα προβλήματα μου με τέτοιο τρόπο ώστε να ελπίζω στο κοντινό μέλλον να γίνουν ακόμα και Best seller . -Meredith...