Meredith's poverty.
Η φωνές του colin τρυπάνε την καρδιά μου .
Δεν μπορώ να καταλάβω το τι λέει αλλά φοβάμαι .
Τα πάπλωματα είναι ακόμα κρύα και τα νιώθω να κολλάνε στο υδρωμενο γυμνό δέρμα μου.
Περνω βαθιές αργές ανάσες και αγκαλιάζω σφιχτά το μαξιλάρι .
Τα μάτια μου κλείνουν περιμενωντας να απόκοιμηθώ .
Τα συνεχωμενα γρήγορα βήματα σε συνδυασμό με το τρίξιμο του δαπέδου μου αυξάνει του παλμούς μου《 meredith!》αναπήδηξα στην βαριά αυστηρή φωνή του .
Ποιος ξέρει τι θα μου κάνει αυτή την φορά.
Η Μυρωδιά Κολόνιας τσιγάρου και ποτού γινόταν όλο και πιο εντονη φέρνοντας μου ανάγουλα.
Ένα παγωμένο σώμα μπήκε αμέσως μέσα στα πάπλωματα.
ανατρυχιασα ολόκληρη.
Κόλλησα στην άλλη άκρη του κρεβατιού χωρίς να βγάλω κανένα επιφώνημα .
Το χέρι του μπήκε μέσα από την λεπτή μπλούζα μου
Τρομαγμένη το βγάζω αμέσως χωρίς να βγάλω κανένα ήχο τρόμου .Είναι ένα τέρας όταν είναι μεθυσμένος!
《Μην φύγεις και συ meredith... 》λέει και ακούω να αφήνει μια αναπνοή που τον κόβεται τα δύο.
《Είναι αργά colin 》 είπα όσο πιο άψυχα μπορούσα .
《Το ξέρω 》λέει και ξαναβάζει το χέρι του μέσα στην κοιλιά μου. Τρομαγμένη πάω να το βγάλω
《Άφησε με λίγο 》με προλαβενει και χαϊδεύει την κοιλιά μου.
Το χέρι του καλύπτει κάθε έκαστο της . Ήταν τόσο παγωμένο που δεν με αφήνε ούτε ένα δεύτερο χωρίς να ανατριχιάσω.《Συγγνώμη 》λέει και χώνει το κεφάλι του πάνω στον ώμο μου . Χωρίς να δείξω ένα ίχνος συναισθήματων κοιτώ το παράθυρο.
《Δεν θα στο συγχώρεσω πότε αυτό να το θυμάσαι 》λέω αυστηρά προσπαθώντας να κρατήσω τα δάκρυα μου
《Είσαι πολύ καλή μαζί μου 》
Η βαθιές αναπνοές του πάνω στο αφτί μου φουντώνουν τις ορμόνες μου.
Η παρουσία του παίζει με τα μυαλά μου και χάνω τον στόχο μου .《Δεν το αξίζω 》
Η καρδιά μου δεν άντεξε άλλο.
Έριξα ένα δάκρυ και μετά ήρθε ένας ολόκληρος φουρτούνας.
Γύρισα να τον δω και έμεινα άφωνη
Τα μαύρα μάτια του έχουν κοκκινίσει ενώ στεγνά δάκρυα άφησαν σημάδια στα μάγουλα του.《Είμαι έγκυος που να πάρει η ευχή και δεν μπορείς να κάνεις τίποτε για αυτό! 》φωνάζω και κλαίω νοερά
《Μπορώ 》είπε και σκούπισε τα δάκρυα μου με τον μεγάλο του αντίχειρα . Οι δύο κόρες τον ματιών του κοιτουσαν μέσα στην ψυχή μου . Μόνο που δεν θα τον αφήσω αυτήν την φορά .
《Άφησε με να προσπαθήσω τουλάχιστον 》συνεχίζει σοβαρά οπως και συνεχίζει να χαϊδεύει την κοιλιά μου . Τα λόγια μου μπαίνουν βαθιά μέσα μου .
Δεν το έχω ξανακούσει πότε έτσι.
Δεν τον έχω δει ποτέ έτσι《Όχι colin... οχι 》κουνάω νευρικά αρνητικά το κεφάλι μου.
《Θες βοήθεια, θέλει βοήθεια πρέπει να.. 》
《Όχι colin έχω πάρει ήδη την απόφαση μου 》τον διακοπτω κοιτώντας τον όσο πιο σοβαρά μπορώ προσπαθώντας να απομακρύνω κάθε ίχνος αμφιβολίας για την απάντηση μου .
《Καλά τότε 》 αντίκριζω την στεναχώρια στα μάτια του αλλά μπορεί να είναι και ψευδαίσθηση. Σηκώνεται από το κρεβάτι και σκουπιζει τα μάτια του αλλάζοντας σε ένα απειλητικο βλέμμα.
《Θα σε κάνω δικιά μου meredith.》λέει με δείχνει με αυτά τα μαύρα του Ματιά . Ο τόνος του ήταν σοβαρός και τα λόγια του ήταν σαν ενα φάρμακο μεταμφιεσμενο σε δηλητήριο της πληγωμένης καρδιάς μου.
《Ακόμα και αν χρειαστεί να σε πάρω με το ζόρι 》
Άντε τώρα !!!
ESTÁS LEYENDO
Cold Comfort
Ficción GeneralΕίμαι η Meredith, είμαι 19 χρόνον. Δρόμοι ανοίγουν για εμένα προς την επιτυχία Σαν μελλοντική συγγραφέας έχω την ικανότητα να παρουσιάζω τα προβλήματα μου με τέτοιο τρόπο ώστε να ελπίζω στο κοντινό μέλλον να γίνουν ακόμα και Best seller . -Meredith...