part 53

407 33 1
                                    

Η υπόλοιπη διαδρομή ήταν θάνατος.
Άμα δεν είχε ήδη σπασμένο το ένα χέρι θα του έσπαγα εγώ.
Προσπάθησα να είμαι όσο πιο δίκαια μπορώ και να μην το συνεχισω.
Σταματήσαμε μπροστά σε ένα πανέμορφο σπίτι με χίλια φυτά και λουλούδια να το περικυκλωνουν.

《Έλα πάμε 》μου λέει και βγαίνει πρώτος με το μπουκετο με την ανθοδεσμη και μετά εγώ.
Χτυπάει την πόρτα και αμέσως ανοίγει.
Μια μεγάλη αλλά καλά διατηρημενη κυρία ψυλολυγνη με ξανθά μαλλιά και ένα τεράστιο χαμόγελο μας κοίταξε μέχρι που είδε καλύτερα τον colin και το σπασμένο του χέρι.

《Μα τι ; πως; γιατι;》λέει άφωνη και ο colin της χαμόγελα σαν να μην έχει γινει τίποτα .

《Δεν είναι κάτι θα περάσει τώρα πάρε τα λουλούδια και βάλτα σε ένα από τα βάζα σου 》λέει και της δίνει τα λουλούδια ενώ μου κλίνει το χτυπημενο του μάτι.

Ένταξη ασχολίαστο αλλά cute

Η κύρια ακόμα άφωνη χάθηκε από το οπτικό μας πεδίο.
Το μη κουλό του χέρι τυλίχθηκε γύρω από την μέση μου με έβαλε μέσα στο σπίτι .
Το ματι μου έπεσε στις λουλουδενιες κουρτίνες πίσω από τα κατάσπρα έπιπλα και στα άπειρα φυτά που είναι σε κάθε γωνιά του σαλονιού και της κουζίνας της .
Ναι μπορείς να την πεις και μητέρα φύση .
Η κύρια ξαναειρθε προς το μέρος μας και μας κοίταξε με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά

《Από εδώ η meredith . Meredith από εδώ η Jennifer 》μας συστηνει ο colin και δίνουνε τα χέρια μας μέχρι που είδα να μου το τράβα και να με αγκαλιάζει.
Μυρίζει όπως και η μαργαρίτες που της έδωσε ο colin .

《Χάρηκα που σε γνώρισα meredith.》λέει και δεν λέει να με αφήσει από τα χέρια της .
Η καλοσύνη της πραγματικά με συγκινεί

《Εγώ καλύτερα να φεύγω .》λέει και πάει να φύγει

《Που θα πας παλι; 》λέμε και οι δύο ταυτοχρονα και αρχίζει να γελά .

《Νομίζω πως θα περασετε καλά εσείς οι δύο 》λέει και συνεχίζει να γελά κλείνοντας την πόρτα πίσω του .

《Έλα κάτσε 》μου λέει με ένα ψεύτικο χαμόγελο προσπαθώντας να κρύψει το πόσο αναστατωμενη είναι ενώ των κοίτα από το παράθυρο.
Δεν την κατηγορο και εγώ το ίδιο θα έκανα.

《Συγγνώμη απλά δεν αντέχω να τον βλέπω έτσι. Σπαράζει η καρδιά μου για αυτό το παιδί 》

《Είστε ή μητέρα του? 》

《 μακάρι να ήμουν από τότε που γεννήθηκε αλλά ήρθα λίγο αργότερα στην ζωή του 》
Είπε και από το πουθενά ένιωσα το κάτω μέρος της κοιλιάς μου να σφίγγεται μέχρι θανάτου.
Βάζω τα χέρια μου μέσα από την μπλούζα μου χωρίς να το σκεφτώ και σφίγγω τα καπάκια των ματιών μου από τον πόνο.

Cold Comfort Место, где живут истории. Откройте их для себя