Ντριν ντρίν ντρον ντρον ντριν
Αχχχχχχ ξυπνητήρι .
Ξύπνησα νωρίς σήμερα έχω χρόνο να με περιποίηθω λιγο.
Κάνω ένα καυτό ντουζ.
Πλένω το πρόσωπο μου βάζω την ενυδατική μου την κρέμα για τα ματια που από πέρσι ξεκινισα να βάζω γιατί έτσι.
Βάζω λίγη μάσκαρα και λίγο κραγιόν και τρέχω για την ντουλάπα.
Κάθομαι 5 λεπτά να σκεφτώ τι να βάλω.
Είναι καλός ο καιρος.
Βάζω ένα ψιλομεσο μαυρο αντρικό παντελόνι που το πείρα 5 δολάρια από το thrift shop με μια μπλούζα των rhcp .
Βάζω για αξεσουάρ μια ασημένια αλυσίδα δεμένη στο παντελόνι και ένα κρεμαστό σκουλαρίκι με το σταυρουδακι που κανουν.
Πρώτου φύγω βλέπω τα μαλλιά μου . Νομίζω πως θέλουν περιποίηση και αυτά.
Κάνω μια γαλλική πίσω από το αυτί μου και πάω όλα μου τα μαλλιά σε μια μεριά και τελος.《Τι κούκλα που Εισέ σήμερα 》μου κάνει η jazz καθώς κρύβει τα μάτια τις
《Ευχαριστώ. Αλλά πρέπει να ετοιμάστεις και εσυ》
《Ναι να τώρα 》κάνει και σηκώνεται για το μπανιο.
Εγώ δεν την περιμενο παίρνω την τσάντα μου και πάω για την τάξη. Αυτό που το πιο σημαντικό μου μάθημα το κανω με το Κ.Murphy είναι απλά κακη τυχη.
Μπαίνω στην τάξη παίρνω την θέση μου .
Εισε δυνατή meredith δεν θα υποκύψεις στην ομορφιά του και στα ωραία μάτια του
Αλλά υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό; .
Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει εσύ θες απλά να περάσεις στο μάθημα του .《Γειά σας 》μπαίνει ο Κ. Murphy και κοιτώ τα πράγματα μου για να μην κοιτάζω αυτον.
《Σήμερα θα μπούμε σε ένα άλλο κεφάλαιο ανοιξτε βίβιο σελίδα 90》
Πότε πήγαμε τόσο γρήγορα; βασικά το βιβλίο έχει 490 σελίδες οπότε αυτή είναι απλά η αρχη.
Δεν ξέρω αλλά υπήρχε ηλεκτρισμός ανάμεσα μας .
Μπορεί να μην έχω αποδείξεις γιατι δεν με κοιτάζει .
hellooo υπάρχω ξέρεις .
Εγώ πρέπει αναγκαστικά να τον κοιτάω γιατί είναι ο καθηγητής ο professor πως αλλιώς τον λένε.
Σήμερα 3 ώρες πέρασαν πολύ γρήγορα.
Μόλις χτυπά το κουδούνι βγαίνω αμέσως έξω να τον αποφύγω αλλά αυτή την φορά δεν με σταματήσε γιατι;.《Meredith!》έρχεται γρήγορα προς το μέρος μου
《Έχω ένα θέμα με το θεμα θέλω σερβιετα》γελάω ανοίγω την τσάντα μου και της δίνω μία από της τεραστιες.
《Εισέ θέα σήμερα και σε ευχαριστήσω 》
《Ευχαριστώ και πάλι 》
Και φεύγει.
Η υπόλοιπη μέρα πέρασε πολύ γρήγορα.
Σήμερα θα έρθει οι οικογένεια μου να με δει αλλά θα πρέπει να ξεμπερδέψω με τις εργασίες ειδικά του κυρίου Murphy.
Πολλά μας έβαλε δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω .
Κάθομαι 3 ώρες προσπαθώντας να γράψω μια έκθεση που δεν μπορώ να καταλάβω καν το θέμα της.
Και αυτό είναι πολύ σπάνιο.
Θα ρωτήσω την Samantha
ESTÁS LEYENDO
Cold Comfort
Ficción GeneralΕίμαι η Meredith, είμαι 19 χρόνον. Δρόμοι ανοίγουν για εμένα προς την επιτυχία Σαν μελλοντική συγγραφέας έχω την ικανότητα να παρουσιάζω τα προβλήματα μου με τέτοιο τρόπο ώστε να ελπίζω στο κοντινό μέλλον να γίνουν ακόμα και Best seller . -Meredith...