szorongok.
pánikolok.
de miért? ez csak egy orvosi vizsgálat idegen helyen, idegen emberekkel. a szívem nem bír lenyugodni. úgy érzem, mikor aznap vele találkoztam. csak itt nem gyomoridegem van, hanem valami más. valami szörnyű, kínszenvedős érzés, mitől menekülni akarok, de nem tudok. ezt annak reményében írom, hogy lenyugodok. hányingerem van. anyámnak nem szólok. még előttem van 4 ember. reggel 8:11 óta megy ez, azaz egy órája. megállás nélkül csak panikolok. nem kap el a roham. tegnapi nap majdnem elájultam. félek, hogy ma is, a rendelőben meg fog történni vagy ha nem is ott, akkor meg mikor az ajtónál fogunk anyámmal állni. félek. rettegek. folytogat ez az érzés. nem tudok tőle megszabadulni. kell a gyógyszerem. nincs itt. semmim nincs itt. remegek. sírhatnékom van. látszólag meglehet, hogy nyugodt vagyok, de ez az érzés, ami nem tud megszűnni... megöl.alig ettem. tele vagyok. undorodom a kajáról. megint. megint le fogok fogyni kb 2kg-t egy hét alatt, mint legutóbb? mindjárt megőrülök. legyen már ennél az egésznek vége. beszélni se merek. nem mintha lenne kinek, mert tény, itt van anyám, de ő telefonál. és amúgyis ... mégis mit mondhatnék neki? hogy éppen mindjárt megöl a szorongás? hogy szocfóbiás vagyok? basszameg.
túl sok az arc. túl sok a rámszegezett szem. max csak egy néni néz rám. mégis úgy érzem, mintha mindenki engem nézne. megőrülök. valaki segítsen. földre rogynék, sírnék üvöltenék.
de ehelyett csak csendben remegő végtagokkal ülök a padon. csendben. egyedül. szorongva. pánikolva. megőrülve. tenyerem elkezdett izzadni. szívem hevesen dobog. pulzusomat meg fogják mérni. meglehet, hogy kiakasztom? lol
számat harapdálom. az érzés nem múlik. folytogat. levegőt szakadozottan fújom ki. zenét hallgatok. ugyanúgy pánikolok.legyen már vége. beszélni akarok a barátommal. ő meg tudna nyugtatni. de nem tudok.mostmár csak két ember van előttem. az egyik most ment be. megőrülök. valaki segítsen már a picsába is. szemeimen érzem, hogy nemsokára ellepi a könny. de nem lehet. nem sírhatok. tilos.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Légszomj
Diversostengerben elvesző érzelmek völgye // Befejezett, folytatása Párafolt néven lesz publikálva. //