Bölüm-15-

5.8K 364 113
                                    

O gün bar çıkışı Hoseok'a bütün olayları anlatmıştım. O da bana hakvererek yardım edeceğini söylemişti. Sabah şirkete geçtiğimde Jimin elinde dosyalar ile beni bekliyordu. Ona -ne var?- bakışları atarken o da elinde ki dosyaları kollarıma sıkıştırdı.

"Bay Jeon seni odasında bekliyor"

Duyduğum şeyle biraz tereddüt ettim. O gün baya sinirlenmişti çünkü. Dosyaları Jimin'e geri verip yerime geçtim.

"Sen götür, benim çok işim var"

O da yerine geçip arkasına yaslanmıştı.

"Keyfin bilir, götürme. İşinden atıldığın zaman da böyle konuşabilecek misin bakalım"

Pis pis sırıtan arkadaşıma(!?) bakıp iç çekerek dosyaları alıp Jungkook'un odasına adımladım. Kapısını çalarak gir komutunu beklemiştim. Komutu duyunca kapıyı aralayıp bedenimi içeri itmiştim istemsizce. Jungkook'un önünde eğilip dosyaları masasına bırakmış ve tekrar kapıya adımlamıştım ki sorduğu soru ile durmak zorunda kalmıştım.

"O  çocuk ile aranızda ne var?"

Kaşlarımı hafifçe çatarak ona doğru dönmüştüm.

"Özel hayatım sizi ilgilendirmez Bay Jeon.."

Bir hışım ile ayağa kalkarak yanıma gelmiş ve bedenimi duvar ile arasına sıkıştırmıştı. Neden kalbim yine son sürat yapmıştı ki? Ahh cidden bu histen nefret ediyorum. Ona karşı bu kadar zayıf olmaktan nefret ediyorum. Yüzüme eğilip dudaklarıma sıcak nefesini verdiğinde bütün bedenim alev almıştı resmen.

"Taehyung bak, o gün söylediklerim saçmalıktan ibaretti, neden öyle bir şey söyledim bilmiyorum ama o söylediklerim hislerimi yansıtmıyor. Lütfen bana böyle davranma. Benim saçmalıklarım yüzünden sana kimsenin dokunmasına izin verme"

Bu kadar konuşma yeterdi bence, daha fazla konuşursa yumuşamaktan korktuğum için ellerimi göğüsüne koyarak tüm gücümle onu geriye doğru itmiştim.

"Özel hayatıma burnunuzu sokmamanızı rica ediyorum Bay Jeon"

Odadan çıkıp kapıyı kapattığımda içerden gelen kükreme sesi ile gözlerimi kapatmış ve titrek bir  nefes vermiştim..

"Sana aşık olsam da bu kalbi siken birine tekrar güvenmem jungkook, üzgünüm.."

...

✞Sevgilimin Abisi✞   ꧁TAEKOOK꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin