A legjobb szülinapom szerintem 2 éve volt, amikor összegyűltünk az udvarba és megcsináltuk anyával a kedvenc tortám. Eperkrémes sajttorta volt. Imádom az epret, és a sajttortát, de az epres sajttorta a kedvencem. Az egész család összegyűlt az udvarba és jól elszórakoztunk. A kicsikkel fogócskáztunk, bújócskáztunk és kivételesen még azt is megengedtem hogy felmásszanak a hátamra. Nővérem annyira bátor volt hogy mind a három kicsit felvette.
A legkisebbiküket bele raktuk egy dobozba és abban húztuk körbe-körbe az udvarban. Ekkor még mindketten otthon laktunk nővéremmel. Sajnos ma már én németországban lakok, ő pedig angliába így egyre kevesebb időt tudunk együtt tölteni. Szinte csak a karácsonyt, amely idén elmarad ugyanis nemtud hazajönni. Habár annak ellenére ugyanúgy összegyűlik a család karácsonykor, nélküle akkor sem lesz ugyanolyan mint a régi. A családunkba karácsonykor 2 nagy hagyomány szokott lenni.
1. az egész család összegyűlik mamókáéknál
2. És a karácsonyi műsor
Hát igen... a karácsonyi műsor az az amit a kicsik adnak a felnőtteknek "karácsonyi ajándék" címen. Már 5-6 éve csináljuk mindig es még egyszer sem hagytuk hogy kimaradjon. Elsőként elkezdtük unokahúgommal az ötletet, majd később becsatlakozott Levi és Gréti is, illetve tavaly Gigi. A tavalyit pár nap alatt összedobva egy kvíz-t csináltunk a családnak. Idén elég húzós hiszen 3 hónap múlva karácsony és még egy szó se volt róla hogy ki csinálja meg vagy hogy mit csinálunk. Habár minden évbe én szerveztem meg, gondolom idén is nekem kellene megcsinálnom, elkezdenem. Egy másik fontos ünnep a családban a húsvét. Amely általában meleg nyári, boldog nap szokott lenni és mindenki összegyűlik mamáéknál és tojást keres amit a "nyuszi" eldugott. Igen, nállunk a nagy családi ünnepek azok mind mamókáéknál van, mindig ott gyűlünk össze. Imádom azt amikor mind ott gyűlünk össze hiszen ott mindannyian boldogok, feszültség mentesek vagyunk. Vagy mégsem...?
YOU ARE READING
Az Életem Árnyékos Oldala
Teen FictionKovács Lajos a nevem. Meleg vagyok és nem szégyellem. Bemutatom az én történetem/érzéseim/szenvedéseim.