Vagy mégsem...?
Hát igen, ez az a dolog amiről senki nem szeret beszélni...
A szín tiszta igazság. Amit mindenki érez a másik iránt. Voltak olyan kapcsolatok a családba amelyet rögtön letudtam olvasni az emeberk arcáról, de voltak olyanok akikét nem. És ebben az én családom nem olyan jó, kivéve egy embert. Nagyapám. Ö az aki olyan pókerarcot vág, hogy tényleg nem tudod megmondani mi a valós érzelme mások irán. Oh, valóban... A család többi tagja? Ők rajtuk átlátok, sajnos... Látom amikor valakik között harag van, vagy ha valaki egyoldalúan nem tolerálja a másikat, azt is látom amikor valaki meghalna a másikért. Azonban az egy dolog ami borzalmas, a maszk.Van az a maszk, amit mindenki visel. A tolerálom-maszk. Amelyet mindig felhúznak amikor a család összegyűlik. Amikor elviselik egymást, csak éppen pár órára. A kedvenc példám a karácsony. Hogy mi történt kb. 10 éve? Odamentünk mamáékhoz(az unokák) ott aludtunk, hogy másnap reggel felkeljünk és azt lássuk hogy mindenki ott van és segít főzni/sütni/takarítani stb. Kivéve a férfiak akik persze ittak és beszélgettek. Majd a vacsora és ajándékozás után, kártyáztunk, játszottunk és késő este ment mindenki haza. Kivéve persze az unokák akik aznap este is ott aludtak.
Na de most, mi van az idei karácsonnyal? Vagy a tavalyival? Esetleg az elmúlt 5 év karácsonyával?
Ez a 2 napos esemély, leszűkült (túlzok ha ezt mondom, de) 8 óra hosszára. Így igaz. Általában mindenki megjelenik ebédre, ami után jön az előadás, majd ajándékosztás, amit már megsem engednek rendesen kibongani, majd mindenki elindul haza. Ez nem karácsony többé. Itt már valóban minden csakis az ajándékról szól. És mi a kifogásuk? Mert hogy másik nagyszülők is vannak akihez aznap menni kell. Valóban, énis rohanok anyukámhoz. Ja várjunk, nem. Mert vele másnap karácsonyozok (hiszen másik családnak számít a válás óta[nem az én szavaim]). A karácsony, vagy akármelyik ünnep, nem erről keljene szóljon. A húsvét? Csak a csoki. Más nem. Pedig régen azis egynapos ünneplés volt. Szendvizsekkel, játékokkal, tv nézéssel.
Ma? Semmi.
Vajon ez a kapcsolatok romlásának köszönhető? A rohanó idönek? Vagy csak szimplán kezd szétválni a családunk?...
BẠN ĐANG ĐỌC
Az Életem Árnyékos Oldala
Teen FictionKovács Lajos a nevem. Meleg vagyok és nem szégyellem. Bemutatom az én történetem/érzéseim/szenvedéseim.