Vany

11 0 0
                                    

Szülinap: 2001.06.09.(18 éves)
Teljes név: Varju Vanessza Noémi
Becenév: Vaniler
Amiket szeret: Verset írni, barátokkal lenni, sorozatot nézni
Amiket nem szeret: Hülye embereket, érzelmeket (főleg a szeretet)
Hobby-k: vers írás, könyv írás

Vany az egyik legjobb barátom. Mindig együtt voltunk, imádtunk pletykálni, beszélgetni, hülyéskedni. Sajnos miutan kiköltöztem németbe, nem úgy tudtam melette lenne. Csak időközönként láttam otthon. Viszont a mai napig minden nap beszélünk. Tovabbra is ő a legjobb barátom. Ő egy hihetetlen hiperaktív lány. Napi 20 km-t szokott lesétálni, ha nem többet. Gyönyörű alakja van, és nagy görögdinnyéi, amit mindig mondok neki hogy emeljen ki. Habár a fiúk körébe annyira sajnos nem népszerű. Ez valószínűleg a bőrhibája miatt van. Bár őt nem érdekli. Sokszor van hogy depressziós viszont, olyankor mindig jövök én és felvidítom természetesen. Van hogy sikerül de van hogy csak összeveszünk. De ha össze is veszünk akkor is maximum egy óra múlva már írunk a másiknak és mintha semmi nem történt volna. Szegény Vanit sokal elhagyták az élete során. Úgyértem sok barátja elárulta, vagy már nem beszélnek, szegény nagypapája meghalt aki imádta, de én megmondtam neki hogy akármi is legyen én soha nem hagyom el őt. Ő az akire mindig számíthatok az életemben akármi is legyen, és ez fordítva is működik.

Az Életem Árnyékos OldalaWhere stories live. Discover now