A nagy kérdés?/érzések/

32 2 1
                                    

Hogy jöttél rá hogy meleg vagy?
Hát igen. Ez egy elég bonyolult kérdés...
Mindenkinek azt mondtam aki eddig kérdezte hogy akkor jöttem rá amikor táborba voltunk és a zuhanyzóba megláttam a fiúkat. De az igazság hogy nem így volt...
Az egész sokkal bonyolultabb. Az a helyzet hogy ez nem csak így egyszer beütött...
Tudjátok van az az időszak amikor még kicsi vagy hogy érdeklődj lányok/fiúk után. Persze most az óvodás kis szerelmek nem számítanak mert azok csak hóbortok....
Na igen, nekem ez elég sokáig eltartott, persze voltak olyanok amikor azt mondtam hogy szeretek egy lányt, sőtt még volt is barátnőm habár meleg vagyok. De igazából nem éreztem semmit, csak nem akartam énsem kimaradni a sorból ezért magamra erőltettem. Viszont mikor rá jöttem hogy nem érzek semmit a lány iránt, szakítottunk...
Ezután elég sokáig úgy gondoltam hogy nekem nem kell senki. Viszont nekem fura volt hogy nem nézem meg úgy a lányokat mint mások, de azt gondoltam hogy én csak nem vagyok olyan bunkók mint más fiúk. Viszont az is feltűnt hogy napról-napra, hétről-hétre egyre jobban megbámulom a fiúkat. De nem csak úgy rájuk nézek, nem. Megnézem az arcukat, a karjukat, a testüket. Néha még azt is hogy dudorodik-e lent valami. Ezt már igazán furcsálltam. Ráadásul itt már elgondolkodtam azon amit néha meghallottam az osztálytársaimtó. Meleg lennék? Ekkor realizálódott bennem elősször hogy én akár lehetek meleg...
Napokig nem is gondolkodtam ezen. Néha esténként amikor eszembe jutott akkor belegondoltam de akkor is inkább gyorsan kiűztem a fejemből a gondolatot. Amikor naggyából sikerült elfogadnom magam-ami kb. egy hónap is volt,arra jutottam hogy én biszexuális vagyok. Amikor felkerültem középsuliba még bi-nek mondtam magamat. Sokszor azt mondtam tetszik egy lány...
Habár ezt így gondoltam, de nem éreztem így. A szívemben csak nagyon csinosnak tartottam, és ezért hittem azt hogy tetszik. Aztán rengeteg idő eltelt. Közben elkezdetem fiúkkal ismerkedni. Illetve előbújtam a barátaimnak. Nagyon nehéz volt elmondani. De miután elmondtam megkönnyebbültem. Jó érzés volt tudni hogy vannak akik támogatnak, és elfogadnak. Persze megvolt a negatív oldala is. A suliban elterjedt a pletyka hogy meleg vagyok. Ekkor már énis felismertem magamban hogy nem biszex vagyok, hiszen eljött az a kor amikor már elkezdenek jobban érdekelni az emberek. És igen, a lányok nem érdekeltek. Ekkor biztos voltam benne hogy meleg vagyok. Viszont a suliban rengetegen lenéztek, beszóltak a hátam mögött-azt hitték nem hallom-és volt hogy megdobáltak. Rengetegszer sírtam magam álomba, éjszakákon keresztül csak normális szerettem volna lenni, normális mint a többiek. Lassan már ott tartottam a szenvedésem közepette hogy...

Az Életem Árnyékos OldalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin