Ismeretségek

31 0 0
                                    

A legjob barátaim megmaradtak. De mindenki mast eltaszítottam. Regen mindig, mindenkivel jóba voltam. Ma már kb csak 3 ember maradt meg a baráti körömben. Vany aki a legrégebb óta a barátom es a legjobb barátom is...
Fanny akivel ha voltak vitáink, szerintem mondhatom a legjobb barátomnak. És az elején Dawn akit kiközösítettünk ugyanis elég Minden időmet velük töltöttem. Órákon Vany melett ültem, szünetekbe Fanny is csatlakozott hozzánk hogy kimenjünk az udvarra, le a büfébe-(ami majdnem minden szünetet betöltött)-,vagy esetleg pletykáljunk. Teljesen olyanok voltunk mint az idősek. Ez hetente egyszer biztos megtörtént. Ha sok volt a dolog akár kétszer is. Télen kimentünk a hóba és csak elszórakoztunk, álltunk és élveztük a havat. Allandóan a lányokkal voltam, mint regebben is. Sose voltam olyan csapatba ahol lettek volna fiúk.
Ezáltal a fiúk állandóan piszkáltak amiért a lányokkal vagyok. Pedig általánosban még emlékszem, hogy az osztály együtt játszott szünetekbe "robotosat". De akkor is utáltak a fiúk mert hogy én különbözök. Gimiben már másabb volt a helyzet. Itt csoportok vannak, "klikkek". Én a különc klikkbe voltam. 4 csoport volt. Voltak a fiúk, az okosak, a "szépek", és persze mi, a különcök. Nem azért nem tartoztunk egyik csoportba se mert nem illett ránk egyik leírás se, csak mi egyikbe se akartunk tartozni. Fanny simán tartozhatott volna például az okosakhoz és a szépekhez is, Vani az okosakhoz, én pedig akár a fiúkhoz és az okosakhoz is.
Később csatlakozott a csapathoz Nóri, aki az egyik legszebb csaj volt az osztályba, annak ellenére megis hozzánk csatlakozott. Minden csoportnak meg volt a vezetője, és az úgymond "kutyák". A fő vezetők Vica -(szépek)-, Zoli -(fiúk)-, és Emese -(okosak)- voltak. Nállunk nem mondanám hogy volt vezető, habár ha valami kelett, vagy ki kelett állni magunkért arra mindig ott volt Fanny. Az osztályt viszont két fő torony tartotta...
Fanny és Zoli. Ők azok akik a legbátrabbak, szókimondóbbak, és legerősebbek voltak. Sokszor elszabadult a pokol kettejük között, ilyenkor mindenki beállt valaki mögé, hogy védje saját magát. Általában nem szokott nagy vita keveredni, csak ha valaki "nagytorony" akar lenni. Nora egyszer meg is próbálta...
Egészen kicsivel úszta meg, egy osztályfőnöki. Habár az osztályfőnökük szétszórt és nem igen törődik az osztállyal, azért az ilyeneket eszre veszi.

Az Életem Árnyékos Oldalaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن