Gizli Numara

1.4K 47 1
                                    

Söyleyemezdi sevdiği kıza kızın karşısına geçip
"Babanı ben öldürdüm"
Demek kolay değil di
Onu çok seviyordu canından da çok ama olmazdı kız öğrenince babasını öldürenin canından çok sevdiği adam olduğunu yaşayamazdı... Yıpranırdı,incinirdi,kırılırdı...
Sonbaharda ki yapraklar gibi incecikti yetmezdi adamın yüreği onu incitmeye.... Seviyordu onu yıllardır ve bu sevgiye ondan 1 sınıf büyü olması engel olmamıştı... Her şeye rağmen en güzel duygularını kıza sunmuştu... O kadar sevdikten sonra karşısına geçip seni sevmiyorum demek hiç kolay olmamıştı... Okulda her zaman takip ediyordu kızı fark ettirmeden koruyordu aslında onu... Başına gelecekleri kendisine zarar verecekmiş gibi düşünüp engel oluyordu kıza bir şey olmasına... Dün ona "Konuşacak bir şey kalmadı" demişti ve bundan sonra kendine saatlerce küfürler savurmuştu...

Çok düşünmüştü ileride ne olacağını belki de kızın karşısına geçip açılabilecekti sonra herşey daha güzel olacaktı tıpkı hayallerindeki gibi sevgili olacaklardı ama sonra kız her şekilde öğrenecekti sevdiği adamın babasını öldürdüğünü hiç kimsenin kazanmak istemeyeceği kadar kötü düşmanları vardı onun... Şimdi yapabileceği tek şey kızı takip edip ona zarar gelmemesi için çabalamak olacaktı...

Gamzelim[REYNMEN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin