Okul çıkışı depoya doğru ilerliyordum inş şaka değildir diye düşünüyorum. Adımlarımi hızlandırdım eve geç kalmak gibi bir niyetim yok çünkü. Depo beni hep ürkütür. İçeri adımımı attığımda karşımda sandalyede arkası dönük şekilde oturan siyah kapşonlu birini görünce okkalı bir siktir çektim. Etrafa bakmak için sağa döndüğümde ağzıma bir mendil kapattı evet ağzıma bu kişi kimse bayıltmayı bile beceremiyor. Sonra mendili biraz burnuma çekti lan göt ağzımı burnumu kirlettin. Sanki mendili koklamış da bayılmış gibi yaptım kollarında taşıyıp eski bir kanepenin üzerine bıraktı. Ama kolları kaslıydı fkfkd. Kanepenin üzerine bıraktıktan sonra kafam sağ tarafa doğru düştü. Gözlerimi kısıp baktım ayak ucumdaki sandalyede oturuyordu ee laan yUsUf buu. Amk o zaman Yusuf bana gizliden mesaj atıp gelirsen sana reynmenin kim olduğunu söylerim dedi?
Bu ne laa ebenin şeyi yani. Bir s*k anlamadım... Gözlerimi kapadımBir süre sonra gözlerimi açtığımda karşımda beni izliyordu. Tanımamış gibi yaptım.
"S-sen kimsin?"
"Yusuf Aktaş ben namı değer 'reynmen' "
Yuh oha lan neee Yusuf reynmen miydi amqqqqqq
"Hassiktir"
Biraz yaklaşıp elimi tuttu
"Güzelim..."
Hâlâ şoktaydım gözlerine bakarken dalıp gittiğimi fark ettim hemen elimi çektim...
"Karşıma böyle mi çıkacaktın"
Yoğun bir şekilde sigara kokuyordu. Ve gözleri kızarmıştı uyuşturucudan dolayı olmalıydı
"G-gözlerin kızarmış.."
"Evet, değişeceğim sana layık olmak için bu yüzden uyuşturucuyu bırakmaya çalışıyoru-"
" Böyle olmaz ama, tedavi olman lazım"
Ayağa kalktı ve büyük pencerenin önüne geçti
"Denemedim mi sanıyorsun para yok"
"Bende va-"
"Hayır sonra nasıl ödeyeceğim?"
" Ödemene gerek yok .."
"Ben senin babanı öldürdüm.."
Hee birde o vardı
" Nerede öldürdün onu"
"Dedim ya eskidendi diye,kapandı orası"
"P-peki mezarı yok mu eşyaları falan?"
"Var.."
"Gösterir misin? Lütfen..."
Bir şey söylemeden kapıya doğru ilerledim. Farklı bir tarzı vardı,yani birde yakışıklılığı... Bu çocuk benim gibi bir deliye nasıl aşık olmuştu...
Hala takip ediyordum, deponun sağ tarafında bir motor duruyordu oraya doğru yürüdük.
Kocaman adımlarına yetişemiyordum, mecburen boynumu eğip koşmaya başladım ona yetiştiğimi düşündüğüm sırada bir daşa çarptım kafamı ovuşturarak yukarı baktım. Hee Yusufmuş lan bu hemen elimi indirip bir şey olmamış gibi yaptım. Gözlerime bakarken utançla başımı indirdim... Yusuf elini uzattı ve gafamın acıyan yerine dokundu yok rahat durmuyor bu çocuk
"Acıdı mı?"
Kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım
"Hayır"
Biraz daha yaklaştı nefesini duyabiliyordum ulan hava sıcak,kafam marul gibi birde sıcaklık bastı yapma çUcUkkk...
Boyu benden uzun olduğu için biraz eğilip orayı öptü. Ana geçti ya lan dkfjdxj
Pürüzsüz nefesi tenime çarparken konuştu
"Geçti mi?"
Başımı salladım
"Hıhı geçti"
Karşımdan çekildi ve motorun üzerindeki kaskı bana uzattı. Ben hâlâ şaşkın bir şekilde bakıyordum bir adım atıp kaskı kendisi kafama taktı.
"Hadi atla arkama"
Kaskın bağlama şeysini yapıp arkasına bindim ve kollarımı beline sardım kafamı da sırtına gömüp ayaklarımı yerleştirince hazırdım
∞∞∞∞
Yaklaşık 15 dakika olmuştu biz hala yoldaydık... Kokusu çok... Hoş evet hoştu fjfjdncisnrkö. İlk defa bir erkeğin kokusunu beğenmiştim. Bunları düşünürken motorun yavaşladığını hissettim ne bitti mi ? Ühü"İn hadi"
Azıcık kibar ol lan
İndim kaskı çıkardım ve uzattım oda indi ve eliyle eski harabe bir evin arkasını gösterdi .
"Orada arkada"
Hazır değildim belki de görmek için hayatımda hiç görmediğim babamın mezarını görecektim şimdi kalbim çok hızlıydı. Yusufta önümde ilerliyordu koluna sertçe yapıştım
"Dur!"
"Ne oldu?"
"Hazır değilim"
"Hazır değilsin..Ne görmeyi bekliyorsun da hazır değilsin?"
"Bilmiyorum "
"Kızım neyi bilmiyorsun,getirdin beni buraya şimdi de hazır değilim... Bir mezar göreceksin 2 yaş dökeceksin gideceksin!"
Oha ne diyor lan bu amk keli
"Yusuf! Bu sen değilsin niye böyle konuşuyorsun sen beni seviyordun?"
"Evet seviyorum lanet olsun ki çok seviyorum ama sen ve ben asla olamayız bu yüzden senden nefret etmeye çalışıyorum"
Oha
"Ya Yusuf şu imkansızlık masalı neymiş mesajda da öyle diyordun,ya sen demiyormuydun,ben nereden bilebilirdim öldürdüğüm adamın kızına aşık olacağımı diye..."
"Evet diyordum ama mesele sadece o değil... Biliyorsun başka şeyler de var "
"Boşver onları... Hiç yoktansa arkadaş oluruz"
"Evet arkadaş...oluruz"
Onu geride bırakıp evin arkasına doğru ilerledim. Ve gördüğüm şey çok şaşırtıcıydı...