YAPRAK
Sınıfta oturmuş defterime bi şeyler karalıyordum. O sırada hemen arka sıramda oturan Ali'nin yanına Bade geldi. Off uyuz oluyorum şu kıza ya.
Ali
Sıramda oturmuş kızlara laf atıyordum. O sırada yanıma Bade geldi.
B(Bade): Alii naber
A: İyi güzelim sen
B: İyi bendeBi süre öyle konuştuk ama benim dikkatim onda değildi. Arada bir bize sinirle bakan Yapraktaydı. Sonra anlamadığım bi şekilde Bade beni yanağımdan öptü. O an Yaprak hemen önüne döndü.
A: Bade napıyorsun okuldayız
B: Nolucak ya
A: Neyse benim gitmem lazım.Ve hemen kalkıp dışarı çıktım.
YAPRAK
Badeyle Aliye bakıyordum. Bi anda Bade Aliyi öptü. Şok olmuştum. Hemen önüme döndüm. Ve benim muhteşem arkadaşlarım yine beni o ruh halinden kurtardı. Size onlardan bahsetmeyi unuttum değil mi? Hemen anlatayım. Mükemmel bi arkadaş grubumuz var. Adı YEM. Kulağa çok saçma geliyor ama bi açıklaması var. Açılımı Yaprak Ece Merve baş harflerimiz. Neyse ben devam edeyim. Yine muhteşem zamanlamayla tepemdeydiler.
M: Yapraaak
Y: Ne var yine yaa
M: Kızım çabuk instaya bak Ali seni takip ediyo
Y: Nee Ece bak bu deli sen ne diyosun doğru mu?
E: Valla doğru söylüyor
Y: Ohaaa yes be
E: Hadi çalcak zil şimdi tenefüste görüşürüzHerkes sırasına oturdu. Hoca geldi. İşte ders filan anlattı. Ve sıra sınav notlarına geldi.
Ö: Oğuz 5
O: Oooo yes be işte buu
Ö: Oğlum düz 5 aldın 05
Neyse Sinan 6
S: Yess be en azından bundan yüksek almışım
Ö: Allahım kimlerle uğraşıyorum ya neyse Yaprak ay gözlerim yaşardı valla aranızda tek akıllı bravo kızım 100. Vee sıra geldi Ali oğlum 15 almışsın tebrikler.
A: Ne demek hocam her zamanHoca böylece herkesin sınavını okudu. Çok yorulmuştum. Hemen eve gitmek istiyordum. Tam okuldan çıkıyordum ki bi ses duydum.
_________________________Hemen arkamı döndüm ve duymaktan nefret ettiğim şu sesi duydum. " YAPRAK AYVAZ VOLEYBOL ANTRENMANINIZ VAR ". Hayallerim yıkılmıştı şimdi evimde uyuyo olabilirdim. Ama burda antremana kalmak zorundaydım. Off ya. En azından tek değilim. YEM yanımda.
ALİ
Bugün basketbol antrenmanın var. Bi kaç voleybolcu kıza hava atarım. Şu Yaprak ta onlardan biri galiba. Neyse ya boşveriyim onu.
S(Sinan): Ali oğlum hadi lan nerde kaldın
A: Geldim lanİşte oradaydı. Yaprak voleybol oynuyordu. O rüzgarla uçuşan saçları o kadar güzeldi ki. O yeşil gözleri beni benden alıyordu. Bi de bi gülüşü vardı. Kelebek görse ömrü uzardı. Ne diyordum ya ben o basit bi kız sadece neden abarttım ki bu kadar. Off neyse ya aha top geliyo.
__________________________
YAPRAK
Antrenmanım bitmişti. Hemen soyunma odasına gittim. Çok yorulmuştum. Aklımda bi tek evimde o güzel yatağımda uyumaktı. He şey bide Ali vardı tabiki aklımda. Voleybol oynarken o da yanımızdaki sahada basketbol oynuyordu. Ama çok güzel oynuyordu. Hele basket atıncaki güzel gülüşüyle çıkan gamzeleri o kadar güzeldiki. O gamzelere bi kere parmak sokmak için nelerimi vermezdim. Arasıra onu bana bakarken yakaladım. Benim onu gördüğümü anladığı gibi önüne döndü. Öyle bi şey olmamış gibi davrandı. Acaba biraz fazla mı abartıyorum yani herkes birbirine bakar sonuçta. Ama bence yinede birazcık umutlanabilirim. Ben bunları düşünüyordum ki kendimi yerde ve üstümde biriyle buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|4N1K Alyap| Their Love Is Another
FanfictionÇapkın çocuk ve Akıllı kız - Na-napıyorsun - Napıyorum