Hatırlatma
"Senin ne işin var lan burda"
●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●
(Yapraktan)
Aşağıdan gelen bağırış seslerine uyandım. Bu neydi şimdi ya biz biraz önce Aliyle sarılıp uyuyorduk. Hayır yani bi günümüz sorunsuz geçemiyecek herhalde.
Yavaşça yatakta doğrulup ayaklarımı sarkıttım. Zorda olsa kalkıp aşağı indim. İndiğimdeyse en yan yana gelmemesi gereken iki kişiyi gördüm. Evet tahmin ettiğiniz gibi Ali ve Gökhan. Ali sinirden yumruğunu sıkmış bağırırken Gökhansa rahatsız edici bi sakinlikle kapıda dikiliyordu.
Ali'nin bağırışı yankılandı evde sonra. İçimden oha diye bağırırken o konuşmaya başladı. "Ne istiyosun lan bizden defol git gebertirim lan seni" noluyo burda ya diye düşünürken Gökhan'ın beni fark ettiğini anladığım bi cümle kurduğunu duydum "Ooo Yaprak hanımlarda teşvik etmiş" sinirle ona bakıp "siktir git lan evimizden" Ali de bana dönmüştü o sırada "Yaa öyle mi neden gidiyim hadi bana geçerli bi sebep söyleyin"
Ali sinirle bi yumruk geçirdi yüzüne. Önce yere düştü sonraysa sırıtarak kalktı ve Ali ye bi yumrukta o geçirdi. Ağzım açık onları izlerken onlar iyice dövüşmeye başladı. "Ne istediğimi çok iyi biliyorsun" dedi Gökhan ve Ali'nin yumruğuyla yere yığıldı yine "Ne istiyomuşsun" derken Gökhan ın üstüne çıkmış bi tane daha patlatmıştı. Patlamış dudağından akan kan çenesine akarken zor da konuştu.
"Yaprağı" dedi "Yaprağı istiyorum o benim bebeğimi taşıyo senin değil" Dedi Ali iyice çığrından çıkmıştı. "Yaprak odaya çık ve kapıyı kitle" diye bağırdı. Bense "Ama Ali kal-" tamamlayamadım çünkü Ali konuştu "Yaprak çık dedim iyiliğin için çık lütfen hadi" başımı yere eğdim "Tamam ama" başımı kaldırıp ona baktım "başını belaya sokacak bi şey yapma tamam mı?" diye sordum "Tamam söz hadi"
Merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım. Odamıza girip kapıyı kitledim. Umarım Ali ona kötü bi şey yapmaz.
Yaprak iç ses: Daha ne yapıcak kızım çocuğun yüzünü dağıttı.
Sırıtarak arkamı dönecektim tabi bi kol beni tutmasaydı. Kim olduğunu bilmediğim bir adam burnuma gazlı bez bastırıyordu. Tepindim elinden kurtulmaya çalıştım ama olmadı kapıyı tekmeledim. Ama sonunda dayanamayıp adamın kollarına bayıldım.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Yavaşça gözlerimi araladığım da başımı ağrısını fark ettim. Adeta zonkluyordu kafam. Bilincim yeni yeni kendine gelirken nerde olduğumu anlamaya çalışıyordum. Kolumu kaldırmaya çalıştım ama yapamadım. Çünkü bağlıydı. Evet. Bi sandalyeye oturtulmuştum ve ellerim kollarım. Her tarafım bağlıydı bi tek ağzım açıktı. Kafamı kaldırıp etrafa baktığımda eski bi depoda olduğumu anladım. Bi dakika ya ben kaçırılmış mıydın? Bi bu eksikti diye iç çektim. Ve bağırmaya başladım. "Sen kimsin lan beni kaçırdın" ses gelmeyince devam ettim "Ne oldu korktun mu bence de korkmalısın çünkü Ali gelip seni gebertecek" ayak sesleri duymaya başlamıştım bana doğru geliyorlardı. Ayak sesleri tam önümde durduğunda gördüğüm kişiyle büyük bir şok yaşadım.
"Gökhan mı?" dedim içimden. Ben olayın atlatmaya çalışırken o çoktan önüme çökmüştü. Şaşkınlıkla ona baktım. Oysa o çoktan konuşmaya başlamıştı. "Demek Ali beni gebertir. Çok eminsin bakıyorum da" demişti. Korkuyordum. Hemde çok korkuyordum. Demek ki her şeyi o ayarlamıştı. Bizim eve gelmesi, Aliyle kavga etmesi, her şeyi o planlamıştı. Ali'nin beni korumak için beni yukarı göndereceğini biliyordu.
O an depoda bi ses yankılandı. Acı bi inleme sesi. Ama bu ses onundu. Ali'nindi. Ben beni kurtarmasını beklerken o yanı başımda acı çekiyordu. Gözlerim dolmuştu. Belki beni duyar umuduyla bağırdım. "Aliii!!!" dedim "Ali iyi misin?" cevap gelmedi. Bayılmıştı galiba. "Boşuna uğraşma seni duyamaz" dedi Gökhan. Ona baktığımda olanlardan zevk alıyor gibi görünüyordu.
"Neden" dedim "neden bize bunu yapıyorsun Gökhan" gözyaşlarım akmaya başlamıştı. "Sence" dedi sertçe gözlerime bakarken. Hiç bi şey anlamamıştım. "Bırak beni" diye bağırdım. "Şşşş sakin güzelim" dedi sinirlenmiştim. "Bana güzelim deme" sesim çok kızgın çıkmıştı. Ama onu kurtaracak kadar değil tabi kide.
Önüme doğru eğilip gözlerini gözlerime dikti. "Dersem ne olur?" suratında iğrenç bi sırıtış vardı. Ona cezasını vermeliydim. Ama kollarım bağlıyken ne yapabilirdim ki. Aklıma gelen şeyle sırıttım. Ayaklarım bağlı değildi. "Bu olur" dedim ve orasına tekme attım. Acıyla inleyerek yere düştü. "Ne yapıyorsun be" dedi canını yakmıştım. O sırada yerde bi şey gördüm.
Muhtemelen Gökhan dan düştüğünü sandığım bir silah ve çakı. O yerde kıvranırken hemen ayağımla onları çektim. Zorda olsa elime alıp halatları çözdüm. Bileklerime baktığımda mosmor olmuştu. Umursamadım. Tek isteğim Aliyide alıp buradan gitmekti. Elime silahı aldım. Tabikide kimseyi vurmayacaktım. sadece korkutmak içindi.
Hemen koşarak oradan çıktım. Yanda bir depo daha olduğunu gördüm. Ali'nin orada olduğunu düşünüp içeri girdim. Girdiğimde ise tahminimin doğru olduğunu anladım.
İçeri girer girmez yerde kanlar içinde bir Ali ve başında bekleyen adamı gördüm. Adam beni görünce hemen ayağa kalktı. Ben ona silahıma doğrulttuğum da ellerini yukarı kaldırdı. "Çabuk çık burdan diye bağırdım. Başını tamam anlamında sallayıp dışarı çıktı. Bende hemen Ali'nin yanına koştum. Dövmüşlerdi galiba. Suratı mahvolmuştu. O güzel gamzesinden eser yoktu.
Yanına çöküp başını dizlerime koydum. "Ali" dedim "Ali iyi misin?" Gözyaşlarım yüzüne damlıyordu. Yavaşça gözlerini açtığını gördüm. "Yaprak" dedi zorlanarak "Sen nasıl girdin buraya nasıl kaçtın?" Gülümsedim "Yaptım bir şeyler işte beni boşver sen iyi misin?" dedim meraklı meraklı "İyiyim" dedi.
Kalkmaya çalıştı. Biraz zorlansada kalkmıştı. Elini bana uzattı kalkmam için. Bende tutup kalktım. Yüzü gerçekten çok fenaydı. "Ali acıyo mu canın çok" başını hayır anlamında salladı "hadi gidelim" elimden tuttu. Beraber oradan çıktık. Kapının önünde bir araba vardı.
Hemen ona atlayıp eve geldik. Eve girip kapıyı kapattık. Koltuğa attım kendimi. Ali de yanıma oturunca aklıma hemen yaralarına pansuman yapmam gerektiği geldi hala kanıyordu. Ayağa kalktım. "Sen burda bekle ben pansuman yapmak için bi şeyler alcam" dedim. Ve cevabını beklemeden içeri gittim.
Geldiğimde elimde bir sürü malzeme vardı. Yanına oturdum. Yaklaştı bana. Pansuman yapmaya başladım. "Ahh" canı yanmıştı galiba "Ya özür dilerim bitti zaten" hemen elimi yüzünden çektim. Malzemeleri götürmek için gidecekken Ali kolumdan tuttu. "Sağol sen olmasaydın kurtulamazdım" gülümsedim "sorun değil" içeri geçtim. Malzemeleri bırakıp odama çıktım. Kendimi yatağa attım. Bugün yaşadıklarımdan dolayı çok yorulmuştum. Gözlerimi kapayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bölüm biraz geciktiği için tekrar tekrar özür dilerim. Bi kaç gün tatile gideceğim için yazamayabilirim. Oy vermeyi ve takip etmeyi unutmayın ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|4N1K Alyap| Their Love Is Another
FanfictieÇapkın çocuk ve Akıllı kız - Na-napıyorsun - Napıyorum