YAPRAK
Aliyle beraber evimize girdik. Evimize diyince bi garip oldu ya. Ali beni sevmiyor ama... Bilmiyorum ya içimden bi ses beni sevdiğini bana aşık olduğunu söylüyor. Off Yaprak kızım kimi kandırıyorsun ya sen çocuk sana arkadaşım olarak seviyorum dedi ya ne zorluyorsun. Bunları düşünürken Alinin sesiyle kendime geldim "Yaprak hadi"
Başımla onaylayıp onu takip ettim.
A: Geç oldu yatalım mı?
Y: Olur ama şey birlikte mi?
A: Yani senin için bi sorun olmazsa evet
Y: Yok sorun değil benim için
A: Tamam o zaman üzerine bi şeyler vereyim mi?
Y: OlurAli bi tişört bide eşofman verdi bana.
A: Sen giyin çağırırsın beni
Y: Tamam(Yaprak giyinir.)
A: Aliii gelebilirsin
(Ali gelir.)
Ali bana bi şey demeden. Yanımdan geçti ve tişörtünü çıkartıp koltuğa attı. Ben ona bakakalmıştım. O an fark ettim. Ali biraz fazla kaslıydı sanki. Ya beni ilgilendirmez belki ama napıyım onu öyle görünce. Ali çoktan yatağa uzanmış arkasını dönmüştü. Bende onun yaptığı gibi yaptım. Ve uyudum.
ALİ
Yaprağın uyuduğunu anlayınca ona döndüm arkası dönüktü. Saçlarını okşadım yavaşça. Ve kulağına "seni seviyorum" diye fısıldadım belki rüyasında görür diye. Galiba işe yaradı. Bi anda gülümsedi. Bende gülümsedim. Yanağına bi öpücük kondurup yerime yattım yine. Onu izleyerek uyuya kalmışım.
____________________
YAPRAK
Sabah uyandığım da Ali yanımda uyuyordu. Ama fazla yakınımdaydı. Herhalde gece uyurken öyle olmuştu. Ona doğru yaklaştım biraz. Aklıma dün geceki rüyam geldi. O mezarlıkta Aliye seni seviyorum dediğimde oda bana demişti ve öpmüştü beni. İnşallah o rüya bi gün gerçek olur. İnşallah Ali de beni sever. Bunları düşüne düşüne Aliyi izledim. Ve kulağına keşke gerçek olsa dedim ve alnından öptüm. Uyanır gibi olunca hemen geri çekilip yine eski halime döndüm ve uyuma taklidi yaptım. Sonra uyandığını fark ettim. Hiç bi şey demeden kalkıp içeri gitti. Bana bakmadı bile. Sanki umrunda değildim. Yoktum orada. Beni umursamadan gitti.
ALİ
Sabah uyandığımda Yaprak uyuyordu biraz onu izledim öptüm ve o uyanır gibi olunca hemen uyuma taklidi yaptım. Oda beni yakınında görünce gülümsedi ve yaklaştı bana. Kulağıma doğru eğilip "keşke gerçek olsa" dedi. Dün ki rüyasında bizi gördüğünden o an emin oldum. Ve beni öpünce yanağımdan mükemmel hissettim ama bunun devam etmemesi gerekti. Uyanır gibi yaptım. Oda geri çekildi hemen uyur taklidi yaptı. Bende kalkıp aşağı indim bilerek yüzüne bile bakmadım. Üzüldü beni öyle görünce biliyorum. Tanıyorum onu çünkü. Onu üzmek istemiyorum ama onun iyiliği için zorundayım. Evden çıkarken çalışanlardan birine Yaprak için kahvaltı hazırlamasını ve benim istediğimi söylememesini söyledim. O da hemen gidip Yaprak için kahvaltı hazırladı. Bende okula gittim. Nasıl olsa Yaprakta gelir. Okulu asla asmaz o. Ben biraz erken gidiyorum. Ama okulda kesin başımızın etini yiyecekler ve onların yanında yakın davranmamız lazım umarım Yaprağı çok darlamazlar.
YAPRAK
Hemen aşağı indim. Ve masada mükemmel bi kahvaltı vardı. Önce şaşırdım. Sonra da benim için herhalde deyip oturup kahvaltımı ettim. Ve okula gitmek için hazırlandım. Çok darlar mı acaba bizi? Ama bi iyi yan daha var. Bu Alinin yanına yaklaşmaya çalışan kızlar özellikle Bade belki ona yaklaşmayı bırakır. Ya da ben engel olurum. Bakalım nolcak?
_________________________
Okula geldim ve sıraya oturdum. Bi anda etrafım meraklılarla doldu. Sorulara cevap veremedim bile. Her kafadan ayrı ses çıkıyordu.
Aslı: Kızım ne ara ya
Beyza: Niye bize söylemiyorsun
Özge: Kaptın taş gibi çocuğu valla kaç yaşındasın kız senVe bunun gibi bir sürü şey söylediler. Ve o anda Ali geldi ve beni onlardan kurtardı nasıl mı?
Ali: Eee izninizle ben sevgilimi alayım
Ve kolumdan tutarak sınıftan çıkardı beni. Oha bi dakika bi dakika Ali bana sevgilim mi dedi. Yok artık. Nasıl ya ben tam umutlanmaya başlamışken Ali sayesinde tüm umudumu yitirdim.
A: Sana sevgilim dedim diye sana aşık olduğumu sanma
Çok ciddiydi. Yüzüne bakamadım. O da konuşmaya devam etti.
A: Ama okulda samimi ve yakın davranmak zorundayız. Yoksa şüphelenirler. O arkadaşlarına filan da isteyerek evleyeceğimizi söyleyeceksin tamam mı?
Y: Tamam ama sen söyleyecek misin arkadaşlarına
A: Hayır söylemiycem ve unutma aşkım sevgilim filan de he bi de şey hani kıskanabilirsin öyle Bade filan gelirse yanıma kıskançlık yap ki inandırıcı olalım. Bade bi şeyden şüphelense herkese dedikodusunu yapar anladın mı?
Y: Tamam anladım.
A: Hadi sınıfa girelim şimdi.
Ve sınıfa girdik. Gerçek olmasada bir süre Aliyle sevgiliymiş gibi davranabilicem bence buda gayet güzel olacak halime şükretmem lazım ya. Benim yerinde Bade filan olsaydı kafayı yerdim ya iyiki benim ve iyiki Aliyleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|4N1K Alyap| Their Love Is Another
FanfictionÇapkın çocuk ve Akıllı kız - Na-napıyorsun - Napıyorum