Yüzünü göremiyordum yüzüne düşen saçlarından. O an bana baktı. Yok artık Ali mi oha. Içimden çığlık atıyordum ben onu kız sanmıştım. Bi dakka ya burası kızlar soyunma odası değil mi Ali ne alaka.
A: Önüne baksana
Y: Pardon ya dalmışım ben
A: Tamam hadi kalk
Y: Yani üstümden kalkarsan neden olmasın.
A: He şey tamam.Ali hemen kalktı ve kalkmama yardım etmek için elini uzattı. O an bi şey fark ettim. Alinin bi tek altında havlu vardı ve tişörtü yoktu. Ve ayrıca çok kaslıydı. Neyse ya utanmıştım yine de onu öyle görünce. Bozuntuya vermeden elini tutup ayağa kalktım.
A: Ee senin ne işin var burda.
Y: Asıl senin ne işin var burda. Soyunma odasına geldim ben.
A: Yanlız farkındaysan burası erkekler soyunma odası
Y: Neeeİşte o anda kafama dank etti. Demek ki Aliyi düşünürken yanlışlıkla erkekler soyunma odasına girmiştim. Of ya rezil oldum çocuğa. Ben utançla Aliye bakarken içeri biri girdi. Ve o girer girmez Ali beni kendi çekti duvara yasladı ve öptü. O anı hiç bi şekilde tarif edemem. O kadar mükemmeldi ki. Neden yaptı ki acaba. Başkası olsa ittirirdim. Ama yapamadım. Bi daha elime asla geçmeyecek bi şansı tepmek istemedim ve öylece durdum sadece.
ALİ
Yaptım. Öptüm onu. Ama bi sebebim vardı. Eğer yapmasaydım. Adı sapığa çıkardı. Eğer onu burda görseydi Ömer yani kapıdan giren kişi yanlış anlardı. Ama böyle olursa onu sevgilim sanardı ve bi şey demezdi. Geri çekilmem gerekiyordu ama yapamıyordum. Onda beni çeken acayip bi şey vardı. O kadar güzeldiki o an. Hayatımda birsürü kızı öpmüştüm ama o bambaşkaydı. Ben bu kıza aşık oldum galiba. Ne o beni itiyordu ne ben geri çekiliyordum. Öyle kaldık bi süre ve sonunda ayrıldık yavaşça çok yakındık. Göz gözeydik. Çok sessizdi etraf. Ve o sessizliği bozdu.
Y: Na-napıyorsun
A: Napıyorum
Y: Neden öptün
A: Çünkü eğer yapmasaydım adın sapığa çıkardı.
Y: Ne neden ki ne alakası var.
A: Çünkü eğer böyle olursa Ömer bizi görsede seni sevgilim sanar ve kimseye söylemezdi.
Y: Şey tamam teşekkürler o zaman ben gidiyim.YAPRAK
Ali beni çekti. Göz göze geldik.
A: Olmaz önce ben çıkıp bakıcam kimse var mı diye sonra sen çıkıcaksın tamam mı?
Başımla onayladım ve onun dediğini yaptım. O gün o kadar değişik geçmişti ki. Çok yorulmuştum hemen eve gittim.
ALİ
Çok değişik bi geçirmiştim. Çokta yorulmuştum. Hemen eve gittim ve yatağıma uzandım. Yaprağı düşünmeye başladım. Bugün yaşadıklarımızı o öpücüğü düşündüm. Naparsam yapayım bugünü aklımdan çıkaramazdım çıkaramıyordum da. Hele Yaprağı asla. Bugün emin olmuştum aşıktım ona. Ama ona söyleyemezdim. O beni sevmiyordur ki. Yani bilmiyorum seviyor mudur acaba hiç sanmıyorum ya. Ama yinede kendimi biraz belli edicem anlayıp anlamamak ona kalmış. Ve onun fotoğrafına bakarken uyuya kalmışım.
YAPRAK
Eve geldim. Annem beni biraz sorguya çekti. Ondan kurtulunca hemen odama geçip kendimi yatağıma attım. Aliyi düşündüm uzun uzun. Bugünkü öpücüğü hala aklımdaydı. Beni korumak için yapmıştı. Ama bu beni sevdiğini göstermez ki. Off. Ama bi karar verdim. Ona belli edicem kendimi. Ama söylemiycem. Ve tabikide uyuya kaldım.
Güzel bi bölüm oldu bence uzattım biraz ve diğer bölümleride birleştirdim ve daha güzel olduğunu düşünüyorum. esra76kkoylu tavsiyen için teşekkürler ❤❤ Oylamayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|4N1K Alyap| Their Love Is Another
FanfictionÇapkın çocuk ve Akıllı kız - Na-napıyorsun - Napıyorum