O an gözümden bi damla yaş aktığını hissettim. Başımı eğdim çaresizce. Sanki zorlanarak söylemişti ama bunun bi anlamı yok söyledi işte. Sevmiyo beni. Ali elini çekti yavaşça yüzümden. Gözlerine baktım. Ve "özür dilerim akşam için hazırlanmalıyım" deyip gitti.
Y: Ali gitme lütfen bu sefer gitme
Ağlıyordum. Çok kötü ağlıyordum. Gözyaşlarım kontrolsüzce akıyordu gözlerimden.
ALİ
Yaprak Yaprağım bana aşıkmış. Ve ben ona karşılık veremiyorum onu mutlu edebilcekken üzüyordum. Şimdi gidip ona sarılabilcekken arkamda bırakıp yanından gidip ağlatıyordum onu. Telefonum çaldı. Baba...... Açtım.
A: Ne var?
T: Eve gel çıkıcaz birazdan
A: Tamam.Eve gittim. Hazırlanıp Yaprakların evine gittik babamla. Kapıyı çaldım. Kapıyı annesi açtı.
O: Hoşgeldiniz buyrun içeri geçin
T: Hoşbuldukİçeri geçtik. Koltuğa oturduk.
O: Oğlum Yaprak yukarda hazırlanıyordu. Bi bak istersen.
A: Yok rahatsız olmasın şimdi gelir o zatenBen bunu der demez aşağıya Yaprak indi. Üzerinde çok güzel bi elbise vardı. Mükemmel gözüküyordu.
(Yaprağın elbisesi)
(Buda Alinin kıyafeti)
YAPRAK
Aşağı indim. Ali ordaydı. Çok yakışıklıydı. Her zaman ki gibi. Hiç bir şey demeden mutfağa gittim. Kardeşim Selin de peşimden geldi. Kahveleri yaptık beraber.
S: Abla Ali'nin kahvesine tuz koyalım mı??
Y: Yok boşver ya
S: Yaa neden ki
Y: Çünkü böyle şeyler isteyerek evlenen kişilere yapılır bide bize bak Ali beni sevmiyor ki.
S: Abla bence seviyo numara yapıyo
Y: Yok be ya bana ben seni arkadaşım olarak seviyorum dedi ya daha ne
S: Tamam ya of al götür kahvelerini.ALİ
Yaprakla kardeşi mutfağa gidince bende peşlerinden gitmiştim. Kapıda durup onları dinledim. Keşke Yaprağa gidip herşeyi anlatabilsem. Sonra buraya geldiklerini anladım ve içeri gittim. Yaprak ve Selin geldi. Yaprak herkese kahvelerini dağıttı. Ve karşıma oturdu. Gözümü ondan alamıyordum. Ve babamın sesiyle kendime geldim.
T: Eee sebebi ziyaretimiz belli. Kızınız Yaprağı oğlum Aliye istiyoruz.
Yaprak kafasını önüne eğmiş duruyordu sadece. Babası konuşmaya başladı. Yaprağa baktı. İçini çekerek " Verdim gitti" dedi. Böylece ellerini öptük filan büyüklerin sonra kalkma zamanımız geldi.
T: Hadi biz kalkalım.
O: Kızım sende gidiyorsun
Y: Bende mi neden ki
O: E kızım Ali oğlumla kendi eviniz de kalacaksınız artık. Hadi biz eşyalarını yollarız.Y: İyi peki.
A: Hadi gel araba dışarda.
Y: TamamBeraber arabaya bindik. Başımı pencereye yasladım. Dışarıyı izledim. Arada bi Alinin bana bakışlarını yakaladım. Ve böylece eve ulaştık. Çok güzel ve büyüktü. Biz iki kişi bu evde napıcaz ya kaybolurum ben burda. Aliye baktım.
(Bunun gece versiyonunu düşünün akşam çünkü)
Y: Çok güzelmiş.
A: Evet güzeldir.
Y: Ama şey fazla büyük değil mi ya.
A: Değil bence hadi içeri geçelim.
Y: TamamALİ
Yaprağa soğuk yapmam gerekiyordu. Nasıl yapıcam ki. Keşke o babam denen herif hiç olmasaydı. Yada benim hayatıma karışmasaydı. Ama nolursa olsun Yaprağımı koruyacaktım. Belki üzecektim onu ama bi gün ona herşeyi anlattığımda bana hak vereceğinden emindim. İnşallah bu olanları ögrendiğin zaman beni sevmeye devam edersin Yaprağım.
Yaprak ve Ali kendi evlerine çıktı acaba burada neler yaşanacak? Bu arada bi kaç bölüm sonra 5 yıl geçecek Yaprakla Ali okulu bitirip evlenmiş olacak. Oylamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|4N1K Alyap| Their Love Is Another
FanfictionÇapkın çocuk ve Akıllı kız - Na-napıyorsun - Napıyorum