YAPRAK
Okula geldim kapıda Aliyle karşılaştım. Bana gülümseyip gitti. Ay gamzelim benim. Keşke parmak sokabilsem onlara. Yada öpebilsem. Neyse sınıfa girdim. Sırama oturmamla zilin çalması bir oldu. Hoca sınıfa girdi. Bi şeyler anlattı. Ve dersin son dakikalarında şunları söyledi.
H: Yaprak ve Ali yarın 7 de okulda olun. Gezi için sizi görevlendirdik.
Y: Hocam 7 çok erken değil mi ya
H: Yani kızım istemiyorsan senin yerine Bade de gelebilir.
B: Olu- (sözünü tamamlayamaz)
Y: İstiyorum hocam istemez olur muyum?
H: Tamam o zaman yarın görüşürüz çocuklar.Ve hoca gitti. Ne sandınız yani Aliyi Badeye kaptırıcağımı filan mı? Hahaha çok beklersiniz. Ve o sırada ali gelip yanıma geldi. Ona bakıp gülümsedim. Oda gamzelerini belli ede ede karşılık verdi. Ellerini sıraya koydu. Çok tatlı baktı bana.
A: Demek beraber gidiyoruz.
Y: EvetGözüyle sandalyeyi işaret etti.
A: Boş mu?
Y: BoşHemen yanıma oturdu. Başını masaya gömdü. Bende aynısını yaptım biraz öyle kaldık. Birbirimize bakarak uyuya kaldık.
ALİ
Yaprak uyuya kaldı. Ben uyumamıştım. Onu izlerken uyuya kalmışım.
____________________
YAPRAK
Uyandım. Ali yanında ofluyordu. Kafamı kaldırır kaldırmaz nedenini anladım. Boynum burda uyuduğum için ağrıyordu çok hemde
A: Hassiktir boynum çok kötü ya
Y: Off benim de
A: İyi misin? (Yaklaşır)
Y: İyiyim ama boynum ağrıyor biraz.
A: Öpsem geçer mi?
Y: Bilmem geçer belki.
A: Deniyim o zaman
Y: Dene o zamanAli iyice yaklaştı ve beni boynumdan öptü. O an gözümü kapadım yavaşca. Çok güzel bi andı gülümsedim ona. Oda geri çekildi. Gülümseyerek bana baktı. Gözlerimi açtım ona karşılık vererek.
A: Geçti mi?
Y: Şey geçti gibi ama tam değil
A: Bi daha öpeyim o zaman
Y: Öp o zamanTabikide böyle bi fırsatı kaçıramazdım. Ve bu sefer boynumun diğer tarafından öptü beni. Ve geri çekildi yavaşça.
A: Şimdi geçti mi?
Y: Evet senin acıyo mu
A: Yok geçti.
Y: Tamam o zaman
A: Başka bi şey ister misin bendenBöyle bir ortamı bozmak istemedim. Ve Alinin göğsüne başımı koydum. Çok rahattı.
Y: Birazcık böyle kalsak olur mu?
A: Gülerek* OlurDaha da sokuldum Aliye. Hafifçe gülümsediğini hissettim. Acaba seviyor mu beni. Düşünmeden edemiyorum. Ama bence birazda olsa umutlanabilirim. Değil mi? O sırada telefonun sinir bozucu sesiyle kendime geldim. Ali telefonu bana uzattı.
A: Annen galiba aç istersen
Y: Evet açıyım benAçtım telefonu. Anne varya en güzel anların katilisin yenin ediyorum. Açtım telefonu.
Y: He anakraliçem noldu.
O: Kızçem çabuk eve gel
Y: Neden anne ya
O: Sen gel anlatırım gelince
Y: Ya anne söyle işte
O: Tamam söylüyorum ama kızmayacaksın
Y: Tamam kızmam
O: Kızım bu akşam ...............Bu akşam nolucak ???? Oylamayı unutmayın pls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|4N1K Alyap| Their Love Is Another
FanfictionÇapkın çocuk ve Akıllı kız - Na-napıyorsun - Napıyorum