"Ne planı ChanYeol?"
******
ChanYeol, KyungSoo'nun sorusu ile paniklediğini fark ettirmemeye özen gösterip gülerek küçük bedene döndü. KyungSoo kaşlarını çatımızı kendisini izliyordu, ChanYeol diğerinin sevimliliğine gülerek cevapladı, "Bilirsin KyungSoo, erkek işleri diyelim. Jongin biraz çapkındır, onun işini halletmek de bana düşüyor." ChanYeol cümlesini bitirdiğinde diğerinin yüzünde ki endişeyi fark etti. Ne kadar unutsa da diğerine karşı içinde bir şeyler olduğunu fark etmek zor değildi. KyungSoo, elini alınana atarak gülümsedi ve tedirginlikle gülümserken konuştu, "Ah anladım, sevgili işleri yani." ChanYeol diğerinin mimiklerinden dolayı gülümsemesini bastıramamış, gülümsemesini bariz bir şekilde sürdürmüştü. Aşk cidden buydu diye düşündü, ne kadar zihni unutsa da kalbi her daim onun için atmaya devam edecekti. ChanYeol diğerinin omuzuna dokunarak gülümsedi ve konuştu, "Jongin'in cazibesine dayanabilecek yoktur ancak şu an peşinden koştuğu kişi biraz farklı onun için. Sanırım cidden çapkın dostum aşık oldu." KyungSoo duydukları ile kalbinde ki sızıyı fark etti. Jongin'in aşık olduğu biri mi vardı? Peki kendisi neden bu kadar üzülmüştü ki bu duruma? Jongin'in elbette sevgilisi olacaktı, genç ve yakışıklı biriydi, birinin ona 'hayır' diyeceğini bile düşünmüyordu. KyungSoo düşüncelerini ve kalbinde ki sızıyı önemsemeden konuştu, "Anladım." ChanYeol aldığı cevapla gülümserken diğerine görüşürüz diyerek yanından uzaklaştı ama biliyordu ki KyungSoo şu an acı içerisindeydi. Söylediğinde diğerinin yüz ifadesi şaşırmış diğer yandan acı doluydu. ChanYeol keyfinin yerine geldiğini hissederken arabayla sevgilisinin yanına ilerliyordu. İkiliyi birleştirirken kendi sevgilisini ihmal edemezdi, o kendisinin meleğiydi. KyungSoo, kendisinden uzaklaşan bedenin arkasından uzunca bakmakla yetinmişti. Bu denli kalbini acıtan insanı düşününce olduğu yerde kalakalmıştı. Başkasına aşık olan bir insan neden sarhoşken kendisine yakınlık gösterdiğini anlayamıyordu, aslında şu an bulunduğu durumu da anlamıyordu. Kendisini kullanılmış ve atılmış gibi hissediyordu. Düşüncelerine son veremezken omuzunda hissettiği el ile kafasını elin sahibinin olduğu yere doğru çevirdi. Taemin, sevgilisinin omuzundan tutup kendisine doğru çekerken, onu kısa bir zaman diliminde bile ne kadar çok özlediğini fark etti. İkili birbirine sarılırken, KyungSoo kendisini bu kollara ait hissetmiyordu, en çokta bu durum kendisini yıpratıyordu. Taemin diğerininden ayrılırken, küçük eli tutarak gülümsedi ve konuştu, "Bugün dışarı da yemek yiyelim sevgilim. Seninle zaman geçirmeyi özledim." KyungSoo, sevgilisinden gelen teklifle gülümsedi ve kafasını sallayarak diğerine onay verdi. İkili el ele tutuşarak şirketin yakınında ki kafeye girdiler. Taemin sevgilisinin oturmasına yardımcı olarak, diğerinin karşısına oturarak siparişi verdi. Yemeği beklerken gün içerisinde birbirlerine ne yaptıklarını anlatarak gülümsediler. Taemin aklıma gelen şey ile konuşmaya başladı, "Bugün eve gelemeyeceğim sevdiğim, şehir dışına çıkmam gerekiyor. Yarına da akmasın diye elimden geleni yapacağım emin olabilirsin." KyungSoo duyduğu şeyle aklına Jongin ile bir gece geçireceği gelmesiyle gülümsemesi sönmüştü. Taemin endişelenmesin diye tekrar gülümsemesini yüzüne takınarak konuştu, "Anladım, Taemin. Çok fazla çalışıyorsun, kendine dikkat et lütfen. Yemek yemeyi aksatma, işin uzasa da sorun değil kendim idare edebilirim." Taemin sevgilisinin Cümlesi ile gülümserken diğerinin elini tutarak konuştu, "Anlayışın için teşekkürler bir tanem, beni düşündüğün için de öyle, sana ne kadar minnattar kaldığımı bilemezsin."KyungSoo diğerinin cümlesine kısa bir gülücükle cevap vererek, garsonunun getirdiği yemeğe koyuldu. Kafasını kurcalayan düşünceleri bir kenara atmaya çalışıyordu ancak kafasının içinde dönüp duruyorlardı. Jongin'in cümlesi ardından, Taemin'in bugün eve gelmeyişi kendisini çıkmaza sokuyordu. KyungSoo önünde ki yemeği bitirene kadar sessizce düşünmüştü, Taemin'in kuşkulanmasına izin vermek istemiyordu. Taemin sevgilisinin suskunluğunu okulun yorgunluğuna vererek diğerinin üzerine gitmemişti ve ardından yorgun bedeninin uykuya ihtiyacı olduğunu düşünerek sevgilisini eve bırakmak için yola koyulmuştu. Jongin'in eve gelmemesini ChanYeol sağlayacaktı ki zaten Jongin eve gelen bir tip olmadığı için Taemin rahatça gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without You [KAİSOO]
ActionKim Taemin'in küçük oyunlarının hesaplayamadığı bir şey varsa ki, birbirini unutmayan kalplerdir. Taemin, sevgilisi KyungSoo ile evlenme kararı aldığı zaman, sevgilisini eve getirmiştir. Ama hesaba katmadığı bir şey ise, Kim Jongin'in oğlunun hiçbir...