7.Bölüm

212 16 30
                                    

Şarkıyla dinlemenizi çokça önerir, ufaktan kaçarım ;)

"Nedense her şeyde sen varsın Jongin. İki yılımın tüm anıları seninle gibi. Bana anlatabilir misin, ne bu kalbimde ki boşluk?" KyungSoo söylediğini bitirdiğinde, Jongin'in gözlerinden bir an olmadan ayırmadı bakışlarını. Jongin, KyungSoo'nun sözleri ile, yanağından süzülen yaşlara engel olamadı. Bu anı 2 yıldır deli gibi bekliyordu, şimdi sevdiği adam yanındaydı ve kendisini hatırladığı söylüyordu, ağlamasını durduramıyordu. Jongin, büyük elini KyungSoo'nun pürüzsüz yanağına getirdi, yavaşça okşamaya başladı sevdiğinin yumuşak tenini. Göz yaşları akarken, diğerini sıcaklığıyla kavrulmayı diliyordu. Jongin, KyungSoo'nun gözlerine bakarak konuşmaya başlayacağı sıra da, Taemin'in sert sesi ikilinin kulağını doldurdu, "Ne oluyor burada?"

******

Taemin'nin sert sesi ikilinin kokuyla birbirinden ayrılması ile sonuçlanırken, KyungSoo ayağa kalkarak evleneceği adamın elini tutarak konuştu, "Birazcık rahmetli eşinden bahsetti de, duygusallaştık." Taemin, diğerinin sözüyle elini tutan adama baktı, inanması gerekiyor muydu, kendisi de bilemiyordu. İçinde ki şüphe ile oğluna baktığında, Jongin göz yaşını silerek Taemin'e gülümsedi ve oturduğu yerde kalkarak konuştu, "KyungSoo iyi bir baba, ben burada ağlayınca yanıma geldi, yanlış anlama. Sevgilisi olan biriyim ben, böyle bir şey düşünmen bile beni üzer." Taemin, oğlunda ki yüz ifadesinin ciddiyetini gördüğünde, derince bir nefes aldı. Jongin'in yalan söylemediği gözler önüne serilirken, Taemin KyungSoo'nun gerçeği öğrendiğinde de yanında olacağını hiç düşünmüyordu. Taemin sevgilisinin elini şefkatla sıkarak gülümsedi ve oğluna bakarak konuştu, "İyi anlaşabildiğinize sevindim. Öyle bir şey aklıma gelmedi tabii ki oğlum, seni tanıyorum. Sevgilini yarın yemeğe çağır da tanışalım." Jongin babasının sözü ile gülümsedi ve ardından ChanYeol'un yanına giderken konuştu, "Getiririm elbette, sizinle tanışacağı için mutlu olur." KyungSoo Jongin'in sevgilisinin olmadığını bildiği halde bu cümleler kalbini yakmaya başladığını hissediyordu. Jongin'in bu yalanı kendisini kurtardığı için uydurduğu için acısını hafifletmeye çalıştı, Taemin'in kendisinden ne sakladığını bilmediği için kendisini de Jongin'i de bu oyuna çekiyordu. Taemin'in sesi ile düşünceleri bölünürken, konuşan sevgilisine dönerken diğerini dinledi, "O sevgisiz büyüdü KyungSoo, ona olan ilgini anlayabiliyorum ama biraz tehlikeli biridir, çok yakın olmanın lüzumu yok." KyungSoo Taemin'in sözü ile içinden Taemin'in daha tehlikeli biri olduğunu geçiriyordu sadece. KyungSoo sevgilisine gülümseyerek cevap verdi, "Anlıyorum sevgilim, dediğine dikkat edeceğim. Sen neden gelmiştin?" Taemin sevgilisinin sorusu ile, elini tuttuğu adamı kendine çekerek sarılırken konuştu, "Özledim seni sevgilim, sensiz o ev korkunç geldi." KyungSoo diğerinin sözü ile kendisine daha çok sarılan bedene aldırış etmeden konuştu, "Bende seni özledim, Taemin." Taemin sevgilisinde hiçbir kuşkulu hareket görmeyince daha çok sarmaladı küçük bedeni. Jongin'in cidden diğerinden vaz geçtiğini bilmek kendisini mutlu ediyordu, aralarında baba-çocuk ilişkisini kurabildikleri için de öyle. KyungSoo sevgilisinden ayrılırken, diğerinin fazla düşünceli halini görünce küçük elini diğerinin pürüzsüz yüzüne koyarak konuştu, "Bir sorun mu var, Taemin?" Taemin sevgilisinin ilgili haline gülümseyerek cevap verdi, "Hayır sevgilim, sadece yanımda olduğun için fazlası ile mutluyum. İşe gitmeden bir uğrayayım dedim de, şimdi gitmem gerekiyor. Akşam geleceksin değil mi?" Taemin'in sorusu ile, KyungSoo gülümseyerek konuştu, "Koca dev beni özlemiş, dönmez miyim? Sen gelmeden evde olurum." Taemin sevgilisinin bu sevecen tarafını yeni yeni görürken, mutlulukla diğerinin yanağına öpücük kondurarak geldiği kapıdan geri çıktı, BaekHyun da Jongin de KyungSoo'ya bir şey söylememişlerdi ve Taemin her şeyin yolunda gittiği için mutluluk ile işine geri döndü.


Without You [KAİSOO]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin