Koniec A Nový Začiatok

13 0 0
                                    

Na tvár mi dopadá svetlo mesiaca a za chrbtom sa mi miha  psychiatria. Studený vánok ma pošteklí na tvár a ja pred sebou zazriem čierne BMW. Ronnie mi už máva z okna. Pomaly sa blížim k nej po strkovom chodníku.
"ahoj" hlesneme naraz. Pohodlne som sa usalasila na mieste spolujazdca. Oprela som sa o kožené biele sedadlo.
"Koniec" Skríkla nadšene Ronnie
"A Nový Začiatok" povedala som so širokým úsmevom na perach.
Ronnie strčila kľúče do zapaľovača a naštartovala.
Nič sme nehovorili. Ronnie sústredená na cestu a ja len so svojimi myšlienkami. Krajina sa mihala za oknami. Uprene som hľadela na hviezdy. Boli prekrásne bolo ich miliarda. Ak nie viac. Jasne ze ich bolo viac. Jedna krajšia ako druhá.
"tvoje veci som zabalila. Tajne. Mame ešte čas nechceš sa ísť najesť" prerušila tok myšlienok Ronnie. Súhlasné som prikývla. Potrebujem sa poriadne najesť.  A to ma privádza k tomu ze začíname nový život. Potrebujeme sa s ním nadobro rozlúčiť.
"Okey a stíhame ešte bar a nákupy v nočnom centre.?" spýtala som sa. Videla som ze Ronnie premýšľa ale nakoniec prikývla. Ďalšou otázkou je ako to bude v San Franciscu?Vezmú ma na školu aj keď mam XP.? Z čoho budeme žiť.? Je správne odísť.? Nemám ísť do Santa Monicy. ?Budem aj tam to drzé dievča.? Nie. Zmena.
Áno zmena. To je čo potrebujem. Už by stačilo tých teenegerskych nálad o chovania sa. Musím dospieť. Nájdem si nočnú brigádu. Vyštudujem a možno si nájdem aj priateľa.
"sme tu." zahlásila my sme vošli do centra s názvom Midnigtshops. Najprv sme sa vybrali na úplný vrch. Čiže na strechu. Farbami tam hrali rôzne nápisy reštaurácii. Zelená sa bila s červenou a modrá s ružovou. Sadli sme si do fastfoodu a dali si hranolky s hamburgerom. Všetko sme to zjdeli a objednali si znova ale to sme už nechali zabaliť do cesty.
Vedela som že musím zmeniť aj imidž.
Ocitli sme sa na druhom poschodí kde to hralo rôznymi obchodmi. Vstúpili sme asi do najväčšieho.
Ronnie na mňa len hodila pohľadať ala Dievča takto si ta nepamätám. Vedela som dobre že myslí to že namiesto čiernymi riflami a podobne sa ženiem za šatami a inými viac dievčenskymi vecmi.
Bolo to tu fakt nádherné. Nehovorím že ma nelákali tie rifle ci siede svetre. Ale to je minulost.
"Zmena" skrikla som na celý obchod a zatočila sa s vecami v rukách.
...
"Wau." bola reakcia mojej najlepšej kamarátky keď uvidela môj nákup ktorý vyzeral. :

 :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ZMENAWhere stories live. Discover now