Autobus je úplne preplnené a tak musím sedieť na Tylerovi. A to mi Vôbec nevadí. Rose sedí vedľa a pohľad má upriamený na cestu. Tyler má ruky omotané okolo môjho pásu. Hlavu si položí na moje rameno a pokúsi sa oddychovať. Máme predsa ešte dobrých pätnásť hodín cesty. Tak Ako jemu ani Rose sa tento nápad nepáčil. Oveľa radšej by išli lietadlom. Lenže mne sa táto cesta páči, je dobrodružná a ja mám taký pocit, že sa stane Niečo. Rose a Tyler zaspali a tak si vyberiem slúchadlá a spustím playlist. Nechcem Tylera zobudiť a tak sa hlavou jemne opriem o jeho hruď. Zatváram oči a nechávam sa unášať rytmom hudby. Prebúdzam sa na to Ako do mňa Rose strká. "Lyn. Pozri!" Ukazuje smerom na hory za ktorými práve zapadá Slnko. Všetci sa kocháme tou krásou, ked autobus s miernym myknutím zastane. "Máme menší problém, ale pokúsim sa ho vyriešiť čo najskôr "oznámi nám šofér a začne vytáčať nejaké číslo. Aj my traja ako väčšina cestujúcich vystúpime na čerstvý vzduch. Tyler si omotá jednu ruku okolo môjho pásu. obaja sa pozerám za hory na posledné lúče Slnka" Vidíš? Mohli sme ísť lietadlom "podpichne ma. Viem, že je rád že môze získať takúto skúsenosť." Hej, hrdličky. Poďte sa pridať k táboráku! "Zakričí na nás Rose. Chlapi z lesa donieslali väčšie polená na ktoré sme si posadali. Jeden chalan vytiahol gitaru a začal na nej hrať. Niektorí sa k nemu postupne pridávajú tlieskaním alebo búchaním paličiek o seba a ostatní len počúvajú. Ďalšiu melódiu ktorú hrá mi príde povedomá, lenže nemôžem prísť na to čo je to za song. Aspoň kým nezačne hrať refrén, a tak začnem spievať a postupne sa ku mne pridávajú ai ostatní. Postavím sa a zodvihnem aj Rose. Obe tancujeme jeden a ten istý tanec. Chytím ju za ruku a zatočím ňou. Rose sa chvíľu točí so širokým úsmevom na perách, kým zastane pri jednom chalanovi. Nastaví ruku a vytiahne ho na parket. chvíľu s ním tancuje a potom odtancuje naspat ku mne. Opäť tancujeme rovnako, lenže teraz zatočí ona mnou. Takto to pokračuje kým všetkých nedostaneme na parket. S Rose prestaneme tancovať náš tanec a obe tancujeme podľa seba. Všetci spievame a tancujeme, keď zrazu príde autobusár a oznámi nám že náš bus už ďalej nezájde a, že nám ráno pošlú iní. Všetci naokolo začnú šomrať. Mne sa však v hlave zrodí nápad. Idem za šoférom. "Prosím môžem si vybrať svoju batožinu?" Spýtam sa a kráčam za ním. Prídeme až k autobusu. "Jasne" odvetí a otvorí batožinový priestor. Vyberiem svoj Rosin aj Tylerov kufor. a vyberiem sa k nim. Všetci opäť sedia pri ohni a len sa rozprávajú. "Prečo si vybrala naše kufre?" Spýta sa Tyler a povytiahne obočím. "Pôjdeme stopom" odpoviem a vycerím zuby. "Čo? Nie!" vykríkne s Rose jednohlasne. Prevrátime nad nimi oči. "Lyndsay, najlepšie bude keď počkáme do rána na druhý bus" povie Rose presvedčivo. Posunie sa aby som si vedela vedľa nich sadnúť. Ale ja si nesadnem prekrížim si ruky na hrudi a zavrtím hlavou. "Okey. Idem sama." Chytím rukoväť svojho kufra a otočím sa smerom k ceste. Skôr ako stihnem urobiť prvý krok ma Tyler zastaví. Posadí si ma do lona a nežne povie: "zlato neblbni si tehotná a Rose tiež." Snaží sa ma presvedčiť, ale vie, že to nemá zmysel. Rose sa postaví a zvolá: "Tak teda poďme." Tyler sa nás ešte snaží presvedčiť. Ale my sa postavíme a ideme vpred. Takže sa nakoniec rezignovane postaví a kráča za nami. "Ach tie ženy" zašomre, ale mi ho aj tak počujeme. Ukážeme mu prostredný prst spoza chrbta a z chuti sa zasmejeme.
Kráčame už niekoľko hodín. Okey bola to len hodina a štyridsaťpäť minút. Tyler začne mávať na ďalšie auto, ale aj to len prefrčí okolo nás. "Zlato už okolo nás prešlo minimálne tucet áut." Ozvem sa. Otočí sa ku mne a prevráti očami. "Ja viem a ani jeden z tých bastardov nezastal" tvár sa mu trochu mračí, ale oči sa mu smejú. Dolnú peru má trochu ohrnutú nahor. "Nechcem nič vravieť ale keby stopuje my dve už by sme si dávno nejaké stopli" buchnem ho päsťou po pleci a zasmejem sa. "Pf. To iste." odfrkne si. Zatiaľ čo sa mi dvaja hašteríme si Rose všimne, že sa k nám blíži auto, dá si dole rifľovú bundu a tričko stiahne nižše. Skôr ako Tyler stihne zareagovať Rosalie stojí na ceste. Auto zabrzdí tesne pred ňou. Vodič stiahne okienko. Je to mladý chalan zhruba v našom veku. Má husté vlnité blond vlasy. Síce nemôžem vidieť jeho postavu ale ruka položená na okne mi napovedá, že je športovec. A aj keď je vlastne tma dala by som ruku do ohňa, že má modré oči. "Nechcem aby ste mi vyfajčili" ozve sa. Skoro sa zadusím vlastnou slinou. Zrejme si myslí, že Rosalie je štetka. Rosalie ho prebodne pohľadom a nozdry sa jej nadúvajú Ako býkovi pri býčích zápasoch. "Ja ti ho nechcem vyfajčiť. Kretén Perverzný." Skríkne po ňom s odporom v hlase. Tyler zakročí skôr ako ho stihne zabiť. "Potrebujeme len zviesť" Povie Tyler a pristúpi bližšie. Chalan dobre, že sa neprepadne od hanby. "Bože. Prepáč ale pred asi dvoma kilometrami ma zastavila nejaká štetka tak som si myslel .." radšej to nedopovie ked si všimne nahnevanú Roseinu tvár. Radšej kývne hlavou nech si nastúpime. Rose si sadne na miesto spolujazdca Amy s Tylerom dozadu. Rosalie ho prebodne pohľadom "A ja som si myslela, že sa vydám za Hemswortha. A po druhé neviem prečo si sa ospravedlňoval Bohu a mne nie" poznamená sarkasticky. Dobre myslím, že sa musí prerušiť toto napätia. Skôr ako sa niekomu niečo stane. Chalan chce niečo povedať, ale skočím mu do reči "Som Lyndsay a toto je Tyler" predstavím len mňa a Tylera. Chcem totiž aby sa aj Rose uvoľnila. "Matthew" odpovie. "Kam idete?" spýta sa nás a zrakom si premeria Rose. "Do Seattllu" odpoviem a všimnem si že Tyler zaspal. "Aj ja" povie a opäť pozrie na Rose, tá si povzdychne ala panebože a aj keď ju nevidím viem, že prekrútila očami. Dopne mi, že nevie ako sa volá a tak do nej drgnem a odkašlem si. "Rosalie" povie odmerane a ani sa naňho nepozrie. Radšej si opriem hlavu o Tylerovo rameno a zavriem oči. Nespím len oddychujem. "Fakt ma mrzí, že som si myslel, že si štetka" povie Matt rozhorčene. Otvorím trochu oči aby som videla čo sa deje. Rose sa prudko zvrtne a vytočí sa smerom k Mattovi. Pery zúži do rovnej čiari a zvraští čelo na ktorom sa jej zjaví malá žilka vždy keď je nahnevaná. V očiach má poriadnu dávku zúrivosť. "Chceš povedať, že vyzerám ako štetka?" Matt sa na ňu pozrie s vystrašeným pohľadom ale hneď potom sa otočí späť na cestu "Čože? Nie" snaží sa zachrániť situáciu, ale to len tak ľahko nepôjde. Nakloním sa a pošepkám Rose niečo čo by mohol spraviť aby mu odpustila. "Možno by tu bola jedna vec, čo by si mohol spraviť aby som ti odpustila" nadhodí Rose a okamžite si získa jeho pozornosť. Kývne hlavou na znak aby pokračovala. " Stráviš večer so mnou a mojimi rodičmi ako môj priateľ" povie čo som jej pošepkala, ale Matt nevyzerá, že by to bolo niečo hrozné. Ako keby to robil každý týždeň." V pohode "povie ale to ešte ani jeden nevieme, že to nie je celá podmienky "a oznámiš im, že čakáme dieťa." Matt vypúli oči a odkašle si ako keby mu niečo zabehlo." Si tehotná? A nemala by si to oznamovať so svojim partnerom? "Matt v šoku nervózne kladie otázky. Ale to nie je dobrý nápad. Rose mu venuje veľavravný pohľad ktorým mu odpovie na všetky otázky dokonca aj tie, ktoré ešte nevyslovil. A tak radšej len povie: "Okey. Beriem." Prestávam vnímať čo sa okolo mňa deje. Viečka mi začnú oťažievať a ja podľahnem a ponorím sa do ríše snov.
Keď prídeme do Seattllu je poludnie a mňa prebudí slnko, ktore mi žiari priamo do tváre. Matt nás vysadí na Greenwood Ave N. Rose sa s ním ešte rozpráva a tak ideme s Tylerom vpred. Slnko mi svieti priamo do očí a tak si nasadím slnečné okuliare. Na október je pekné počasie. Aj keď to sa môže hocikedy zmeniť. Vlastne aj teraz mi fúka slabý vánok do tváre a najteplejšie tiež nie je. Je zvláštny pocit byť tu späť. Časť mňa mi vraví nech sa hneď otočím a vrátim a tá ďalšia chce aby som tu ostala. Cítim všetky tie pohľady. Tie povrchné pohľady v ktorých vidieť zhnusenie aha to je tá feťáčka. Tyler akoby vycítil čo sa deje, vezme ma za ruku a ubezpečí ma, že je všetko v poriadku. Ale nie je. Chcem tomu veriť fakt tomu chcem veriť, ale dá sa už vôbec niečomu veriť? Už nie som to dievča, čo kašlalo na školu. Dievča, ktoré zradila najlepšia kamarátka. Teraz som žena ktora vedie vlastný život, má byt, priateľa a čaká dieťa. Tak prečo si stále pripadám ako to dievča, ktoré všetkých sklamalo? Prečo sa ma tá časť stále drží? "Tak ako chceš oznámiť tvojej mamku, že si tehotná?" zastaví ma Tyler pár metrov od môjho domu a preruší moje premýšľanie. Alebo skôr mi dá lepší podnet na premýšľanie. A to ako kurva poviem svojej matky, že v osemnástich čakám dieťa ?! Vlastne je úplne jedno ako jej to poviem vo všetkých možných scenároch skončím mŕtva. Pozriem na Tylera a chcem niečo povedať ale cinkne mi sms-ka. Zoberiem mobil a pozriem ju.
Rose: Ideme už k mojim rodičom potom sa vidíme 💋🖤.
Odpíšem jej len okey. Chcem niečo povedať Tylerovi ale predbehne ma. "Kúpime jej darček a v ňom detské papučky?" zasmeje sa a prehodí si ruku cez moje plece. Podľa jeho nálady by nemal byť problém ako to príjmu jeho rodičia, ale netuší čoho je schopná moja matka. Takže skôr ako stihne zazvoní ho otočím smerom ku mne a vážne poviem: " Moja matka sa to nesmiem dozvedieť. Aspoň zatiaľ l. Takže plán je nasledovný zatĺkať, zatĺkať a zatĺkať." Všimnem si, že nás mamka cez žalúzie pozoruje a tak predstieram, že Tylerovi nápravam kravatu a venujem mu malý bozk. Potom sa otočím a zazvoním. Moja matka nám otvorí s otvorenou náručou. "Ahoj mami "poviem a objímem ju."Som si myslela, že už neprídete." Povie a pokračuje: "Jedli ste? Piekła som kačku. Dáte si?" Otvorí dvere dokorán. Do nosa mi udrie vôňa pečenej kačky. Uvedomím si aká som hladná, ale skôr ako stihnem vziať Tylerovu ruku do mojej a vojsť dnu Tyler povie:" Veľmi rád by som, ale musím ešte pozdraviť rodičov." Venuje mi bozk a prebehne cez ulicu k sebe domov. Tak vojdem dnu a naberiem si plný tanier tej dobrotky. Sadnem si za našu L-kovú linku na barovú stoličku. A zatiaľ čo sa ja napchávam mamka rozprúdi medzi nami debatu. "Tak čo ako?" spýta sa. "Všetko po starom. Rose sa naučila variť lepšie. Mne to stále mlč nejde." zasmejem sa a dám si do úst ďalšie sústo. Mamka je opreta o linku oproti mne. "A čo ty a Tyler?" Pozriem sa na ňu pohľadom ala mami prestaň. "Chápem že ho miluješ a chcem aby si bola šťastná a mrzí ma že som ho neprijala hneď. Proste som bola asi zvyknutá na tú predstavu tvojej budúcnosti s Lukeom." Povie a mne skoro zabehne. "kedy si naňho zmenila názor" spýtam sa a hľadím na ňu. "Keď si zmizla. Je to dlhý príbeh, raz ti ho poviem." Len prikývnem. Chvíľu jem v tichosti kým sa ho rozhodnem prerušiť. "A čo Thomas?" spýtam sa na svojho brata keď si všimnem, že tu nie je. "Má sa dobre. Práve je vonku s kamarátmi a poslednú dobu u nás trávi čas jedno dievča. Volá sa Ashley. Je to jeho nová spolužiačka. Ale ak chceš vedieť viac spýtaj sa jeho." Nemôžem uveriť že môj malý braček už nie je malý. Za chvíľu ma štrnásť. A už to vyzerá že bude skoro niekoho mať. Určite sa s ním o tom porozprávam. Ďalej sa rozprávame o škole, o zajtrajšej oslave ale aj o všetkom možnom. Dojem a tanier dám do umývačky. Sadnem si na gauč a zapnem telku. Ani nevnímam čo dávajú. Sústredím sa na dažďové kvapky, ktoré búchajú na okno. Najprv je to len jemný dážď, ale každú chvíľu je väčší až je taký hustý, že cez neho ledva vidno. Po chvíli započujem ako niekto odomyká vchodové dvere. Pozriem smerom na ne. Dvere sa otvoria a dnu vojde môj brat s nejakým dievčaťom. Predpokladám, že je to Ashley. Ani sa mu nečudujem že sa mu páči. Je to nižšia blondýna. Síce tie vlasy nemá úplne blond. Sú to skôr medovozlatisté, ale aj tak je moc pekná. Oči má žiarivo zelené. Obaja sú premoknutý na kosť, ale zrejme im to nevadí. "Čau braček" Zvolám aby si ma všimol. Čo aj zaberie. Pozrie na mňa a zdvihne ruku na pozdrav. "Ahoj ségra" povie vezme za ruku dievča s ktorým prišiel začne ju ťahať hore a zo schodoch nám zakričí. "Ideme si z Ashley pozrieť film." A už ho niet. Ľahnem si na gauč a zapozerám sa na telku. Dlho ju však nepozerám lebo zavriem oči a zaspím.Nová časť. Sama neverím že som ju napísala. Je to doba čo som nenapísala nič. Ale bolo tu ťažké obdobie a k tomu som mala teda ešte aj mám blok v písaní. Táto časť je skôr oddychová a moc sa v nej podľa mňa nedeje a ešte pár častí ani diať nebude. Ale potom dúfam že to začne byť zaujímavé.
Posnažím sa novú časť vydať ešte toto leto. 💋🖤
YOU ARE READING
ZMENA
RomansaLola žije vo svete technológií alkoholu a drog aj keď ju doma majú za slušné dievča opak je pravdou. občas si zapáli a vypije ale nie je závislá prežíva priateľstvá sklamania lásku a iné Dokáže zvíťaziť sama nad sebou?