Jimin önünde ki dosyaları incelerken, bende onu izliyordum.
Ortalık karışmıştı.
Jimin bizi açıkladığı zamandan beri ortalık karışmıştı. Haberlerde sürekli biz vardık, şirketin önü habercilerle doluydu. Ülke ikiye bölünmüştü.
Jimin'in karısına ve çocuğuna dönmesini isteyenler.
Jimin'in aşık olduğu kişinin, yani benim yanımda kalmasını isteyenler.
Bizi destekleyenler beklediğimden de fazlaydı. Bizim güzel bir çift olduğumuzu, aşkımıza sahip çıkmamızı istiyorlardı. Bunlar beni mutlu ediyordu fakat bizi desteklemeyen kişiler de oldukça fazlaydı. Nefret yorumlarına alışkındım ve olabildiğince onları görmezden gelmeye çalışıyordum fakat etkilenmemek elde değildi ki.
Benim sürtük olduğumu, evli bir adamı baştan çıkarttığımı, karısına ve çocuğuna merhamet etmediğimi, basit bir metres olduğumu, mutluluğumun uzun sürmeyeceği ile ilgili binlerce yorum vardı. Sanki kendilerine yapılmış gibi nefret ediyorlardı benden.
Bencil olduğumu kabul ediyordum. Jimin'in evli olduğunu bile bile başlamıştım bu işe fakat aşıktım.
Aşk beni iyice bencilleştirmişti. Yaptığımın doğru olmadığını biliyordum fakat pişman değildim. Kendi mutluluğum önemliydi benim için. Üstelik Jimin bana karşılık vermişti. O da benimle mutluydu.
Odanın kapısı açıldığında bakışlarımı Jimin'den çektim. Taehyung endişeyle bana bakarken derin bir iç çektim. Yine ne olduğunu merak ediyordum. Hayatımızdan beş sezonluk dizi çıkardı cidden.
"Jungkook senin evi yakmışlar." dediğinde kaşlarımı şaşkınlıkla kaldırdım.
"Evimi nereden öğrenmiş onlar? "
Taehyung omuz silktiğinde geriye yaslandım. Birde evsiz kalmıştım. Cidden hayatım bu kadar sorunlu olmak zorunda mıydı?
Birilerinin bedduaları tutuyordu kesinlikle.
"Bende kalırsın. " dedi Jimin. Bakışlarımı ona çevirdiğimde hafifçe gülümsedim.
"Kalamazsınız çünkü senin evi de Rachel yakmış. "
Şaşkınlıkla gülüp "Manyak karı. " diye mırıldandım. O kadından artık her türlü manyaklığı bekliyordum çünkü Jimin bizi açıkladığında çılgına dönmüştü.
Ve nefretin insana ne denli iğrenç şeyler yaptırdığını bilirdim.
Rachel de yapacaktı. Bizi asla rahat bırakmayacaktı.
Jimin ondan boşanarak kurtulacağını sanıyordu fakat yanılıyordu. Rachel bize daha da yakınlaşacaktı. Arkada kalan bir kadındı o ve nefreti çok büyüktü. Bizi huzursuz etmek için sürekli dibimizde bitecek, Jimin ile aramızı bozmak için tüm kozlarını oynayacaktı.
"Nerede kalacaksınız peki? " dedi Taehyung tereddütle. Hoseok ve Taehyung da evsiz kalmış oluyordu çünkü biz zaten birlikte yaşıyorduk. Fakat onlar için endilelenmedim. Hoseok zaten Yoongi ile yaşamak istiyordu. Taehyung da Seokjin ile kalmak isteyecekti.
"Bir otel ayarlarız bu gece. Sonrasını düşünürüz. " dediğinde Jimin'e baktım.
"Biz neden ayrı eve çıkmıyoruz? Kimsenin bizi bulamayacağı bir ev tutabiliriz."
Jimin bir süre düşündükten sonra başını salladı. "Ev işini ben ayarlarım. Ama bu gecelik cidden otelde kalmalıyız"
Gülümseyerek başımı salladım. Jimin ile ayrı evde kalma fikri beni heyecanlandırıyordu. Bizim evimiz olacaktı. Aynı yatakta, korkmadan birbirimize sarılarak uyuyacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᶦᵃᵇᶦˡᶦᵗʸ ࿐ apply fic
Ficção Adolescente❝ they say , " you ' re a little much for me . you ' re a liability . " ❞ est. 090320