24

968 79 9
                                    

"Çok çok teşekkür ederim!"

Eğilerek kapıdan çıkan patronla,
Belimi düzleştirerek elimdeki zarfa göz attım.

Insanın kendi parasını kazanması bu oluyormuş demek ki.

Çok garip hissediyordum.

Zarfı kasanın altındaki bölgeye koyarak makineyi açtım.

~♡~

Saat öğlene geliyordu ve benim boynum cidden çok ağrımıştı.

Arkama dönerek çantamdan ağrı kesici hapı çıkardım. Ardından da cüzdanımı çıkartıp 10 Won'u kasanın içine attım.

Marketin içindeki buzdolabına yürüyüp içinden bir tane su aldım ve elimdeki hapı ağzıma atıp arkasından da suyu içtim.

Suyun kapağını kapatırken de kasaya yürüyordum.

Kasada beni bekleyen müşteriyi gördüğümde koşarak kasanın arkasına geçtim ve özür manasında eğildim.

"Sun.."

Gözlerimi hemen ismimi söyleyen kişiye diktiğimde dün ki adam olduğunu gördüm.

"Sun, beni dinle."

"Çık dışarı derhal!" Diyerek elim ile kapıyı gösterdim.

Gözüm arkamdaki kameraya ilistiğinde rahat bir şekilde yeniden bağırdım.

"Sana dedim!"

"Eğer benimle bir kez olsun gelirsen, bütün borçlarınızı sileceğimi söyledim. Önemli birşey!"

"Bir Bar'ın işletmecisine mi güveneceğim ben! Karşıdan bakınca o kadar mı salak gözüküyorum! "

"Benim..."

İnanmayacağım çaresiz bir şekilde gözlerime baktı.

"Baban."

Brother Siblings || Jeon J. 3̶̶.̶ ̶S̶̶e̶̶z̶̶o̶̶n̶『✔』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin