Οι 4 πιο αγαπημένοι μου άνθρωποι στον κόσμο κυριολεκτικά μπουκάρουν στο δωμάτιο την ώρα που εγώ βλέπω διαφημίσεις,τι πιο ψυχαγωγικό!Ήρθαν την καλύτερη στιγμή.Και οι τέσσερις με πλησιάζουν χαμογελαστοί, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι έτσι η κατάσταση.Τα μάτια και των τεσσάρων είναι κατακόκκινα και πρησμένα.
TY: -Younjae, είσαι καλά επιτέλους!Νομίζαμε ότι, ότι θα σε...
Jaeyong(aka Jay, rapper, 20 χρονών και κολλητός): -Βλάκα Taeyang μη το πεις!
Εγώ: -Παιδιά μη τσακώνεστε, ειιι!Πράγματι Taeyang είμαι μια χαρά, με πονάει λίγο η μέση μου αλλά είμαι καλά!
SJ: -Και οι γρατζουνιές;Και το κεφάλι σου;Είχε γεμίσει η λίμνη αίματα
JY: -ΣΚΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΓΑΜΩΤΟ!ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
Εγώ: -Δε καταλαβαίνω ρε!Τι θέλετε να πείτε;Νιώθω χαμένος...
Αίματα;Γρατζουνιές;Η ψυχή μου φεύγει από τη συζήτηση.Προσπαθώ να θυμηθώ και δεν μπορώ.Προσπαθώ να τα βάλω όλα σε μια λογική χρονική σειρά.Τσακωμός με τον πατέρα μου,αυτοκίνητο,πάγος,Νίνα,νοσοκομείο,πόνος στη μέση,γρατζουνιές,αίμα.Δεν μπορώ.
Ο 23χρονος Daeho με αγγίζει από τον ώμο για να με επιστρέψει στην πραγματικότητα.<<Α!>> μία κραυγή πόνου βγαίνει από μέσα μου.Ο Jaeyong τρομαγμένος και προφανώς ασυνείδητα σπρώχνει τον Daeho και μου κατεβάζει απαλά το μανίκι.Τρεις γραμμές ξεραμένου αίματος αρχίζουν από τον ώμο μου και φτάνουν ως το στέρνο μου.Αυτές είναι οι προαναφερόμενες γρατζουνιές!<<Τι στο καλό;>>αναφωνώ.Τα αγόρια με κοιτούν όλα με συμπόνια.<<Κάποιος προσπάθησε να σε σκοτώσει μικρέ>> λέει ο Seojun.<<Ακούστε...εκτιμώ πολύ που διακόψατε τις υπέροχες διακοπές σας για εμένα, νομίζω όμως ότι πρέπει να φύγετε>>Είμαι έτοιμος να κλάψω και να ουρλιάξω και δε θέλω να με δουν να το κάνω αυτό.Οι φίλοι μου σέβονται την απόφασή μου αυτή και αποχωρούν.
Τα λόγια του Seojun επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά:<<Κάποιος προσπάθησε να σε σκοτώσει μικρέ>>.Νομίζω ότι απόψε θα τρελαθώ, δεν μπορώ να βγάλω άκρη με την υπόθεση αυτή.Εξαντλημένος, κατά τις 12 με παίρνει ο ύπνος.
Να περάσω απέναντι ή θα πέσω μέσα;Είμαι στη μέση της παγωμένης λίμνης.Κάτι ακούω.Κάποιος έρχεται με φόρα κατά πάνω μου και είναι πάνω σε πέδιλα πατινάζ.Ένα κορίτσι φωνάζει .Ο άγνωστος πατινέρ με πλησιάζει.Φοράει κουκούλα και δεν μπορώ να δω τίποτα.Είναι άντρας,γυναίκα...Ακουμπά στο στέρνο μου και σκίζει το δέρμα μου με κάτι αιχμηρό.Νύχια είναι;Δε ξέρω.Πονάω.Με πετάει με δύναμη στον πάγο και λούζομαι με το κρύο νερό της λίμνης.
YOU ARE READING
YOUNG 1
RomanceΗ ιστορία του 19χρονου Κωνσταντίνου-Jackson-Younjae, μέλους ενός επιτυχημένου K-Pop Band, ο οποίος μας επιτρέπει την είσοδο στην προσωπική του ζωή και στις σκέψεις του. Η ζωή του, θα έλεγε κανείς πως είναι πόλυ ανατρεπτική. Ας μάθουμε λοιπόν, μέσα...