<<Χώρισε την!>><<Τι λες Jay;Πραγματικά...δε καταλαβαίνω>> εκείνος με σπρώχνει και πέφτω ανάσκελα στον καναπέ.<<Αυτό που προσπαθώ να σου πω...εδώ και χρόνια....είναι ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου.Πολύ>>. Ο Jaeyong, ο κολλητός μου, ερωτευμένος με εμένα;<<Νομίζω ότι έχεις πιει αρκετά για σήμερα.Ξεκουράσου λίγο σε παρακαλώ.Πάω για πρόβα.Κοιμήσου>> <<Μιλάς γρήγορα καιιιιι έχεις κοκκινίσει>> <<Απο το κρασί είναι!>> <<Θες να σου υπενθυμίσω και εγώ κάτι;Τις φορές που με έκανες να ελπίζω;Τις φορές που βογκούσες το όνομά μου στον ύπνο σου;>> Λοιπον...η αλήθεια είναι ότι πράγματι είχε συμβεί κάποτε αυτό, το να τον δω δηλαδή σε όνειρο αλλά δεν ήξερα ότι...ωχ Θεε μου.<<Εεεμ Jaeyong, με περιμένουν τα παιδιά>><<Πάρε τους τηλέφωνο και πες τους ότι δε θα πας>> <<Οοχι δε το κάνω αύτο>>.<<Σε χρειάζομαι...>> Τα χέρια του περνούν μέσα από την μπλούζα μου<<Jay, σταμάτα!>> Με τη σειρά μου τον σπρώχνω και εκείνος πέφτει στο πάτωμα.<<Την αγαπάω, δεν μπορώ να το κάνω>> .<<Ξέρεις, εγώ θα έκανα τα πάντα για εσένα!>>, <<Αποδέξου τον αδερφό μου τότε>>.<<Μην προσπαθείς να με εκμεταλλευτείς!>>. Τα μάτια μου τον επεξεργάζονται για αρκετή ώρα, από πάνω έως κάτω <<Τς τς τς>> και φεύγω.

Οι μέρες περνάνε γρήγορα.Με τις πρόβες όλα καλά, έκανα κάποιες εμφανίσεις και σε καμιά εβδομάδα έχουμε comeback.Με τη Νίνα μιλάμε καθημερινά μέσω των social media, το Πάσχα θα την επισκεφθώ, το υποσχέθηκα.Με τον αδερφό μου, όλα καλά.Σχεδόν κάθε μέρα, όταν έχουμε χρόνο, συναντιόμαστε.

Είναι αργά το βράδυ και βρίσκομαι στην βεράντα, απολαμβάνοντας τη δροσιά του Μάρτη.Για άλλη μια φορά σκέφτομαι.Πώς άλλαξε η ζωή μου έτσι;Απίστευτο! Ψάχνω στο ίντερνετ αεροπορικό εισιτήριο για Μπουσάν.Μου έλειψε η οικογένειά μου και θέλω να τους δω.<<Μαμά, μεθαύριο θα έρθω για τριήμερο στο σπίτι.Α, θα έρθω μαζί με έναν φίλο.Ετοιμάσε τον ξενώνα, σε παρακαλώ!>>

Λίγες μέρες αργότερα

Η μητέρα μου ανοίγει την πόρτα και με αγκαλιάζει σφιχτά, όπως πάντα.Χαιρετά και τον άλλον επισκέπτη και περνάμε στο σπίτι.Προσπερνώ τον πατέρα μου και αμέσως πλησιάζω την Γιούνα <<Αυτή είναι η αδερφή μου!>>. Η μικρή χαιρετά τον νεαρό.<<Ω είναι πολύ γλυκούλα!>>. Η μαμά μας φωνάζει στην τραπεζαρία.Ο πατέρας μου λέει <<Καλωσήρθες στο σπίτι μας...πώς σε λένε φίλε μου;>>, <<Yungi!>> απαντά ο φιλοξενούμενός μας. <<Μάλιστα.Yungi..>> Από μέσα μου ξεκαρδίζομαι με την αμηχανία του οικοδεσπότη (πατέρα). Βήχει, του πέφτουν από τα χέρια μαχαιροπίρουνα...΄Εχει πλάκα!

YOUNG 1Where stories live. Discover now