Πέρασα την Πρωτοχρονιά με την οικογένειά μου και λίγες μέρες αργότερα γύρισα σπίτι (Μέχρι τώρα έμενα στη θεία μου, μισή ώρα δρόμος από το σπίτι μου.2019, ένας νέος χρόνος και ίσως μία καλύτερη έκδοση του εαυτού μου!Ποιος ξέρει;

Στο σπίτι είμαστε μόνο εγώ και ο Jaeyong μεχρι στιγμής.Απλά καθόμαστε, βλέπουμε ταινίες και ξεκουραζόμαστε περιμένοντας την επιστροφή μας στην κανονική μας ρουτίνα.Σήμερα όμως πρέπει να πάω για την εξέταση που είχα κανονίσει για τη μέση μου.Μετά έχω και ένα meeting με τον CEO μας...όχι τίποτα ιδιαίτερο, απλά θα κάνουμε μία αναθεώρηση για τα πλάνα της φετινής χρονιάς.

Κάνω ένα γρήγορο μπάνιο, αρπάζω ως συνήθως κλειδιά, λεφτά και κινητό και κατευθύνομαι προς το πάρκινγκ της πολυκατοικίας.Σήμερα επιτέλους θα ξανασυναντήσω την Νίνα μετά από μία εβδομάδα!Το γεγονός ότι θα είναι και αυτή μαζί μου στο νοσοκομείο με γεμίζει χαρά.Μπορεί τα αποτελέσματα να μην είναι ευχάριστα, αλλά αυτή θα είναι εκεί, δίπλα μου!Όσο καιρό ήμουν μακριά της συνειδοτοποίησα ότι η παρουσία της στη ζωή μου είναι απαραίτητη.Δεν με νοιάζει πότε και που θα τη βλέπω, αρκεί όμως να είμαστε μαζί, έστω για λίγο.Το γέλιο της θεραπεύει κάθε μου τραύμα και τα μεγάλα της μάτια με γεμίζουν ελπίδα και με εμψυχώνουν.Δεν είναι μία απλή φίλη για εμένα...

Έχω λίγο χρόνο μέχρι το ραντεβού με τον Δρ.Κιμ οπότε σκέφτομαι να καθίσω λίγο σε αυτό το ωραίο καφέ.Οπότε απλά παρκάρω λίγα μέτρα πιο πέρα και κατευθύνομαι προς το μαγαζί.Αυτή τη φορά παραγγέλνω ένα χυμό, μιας που είμαι και σε διατροφή.Βρίσκω ένα άδειο τραπέζι και βολεύομαι.Ένα μήνυμα έρχεται στο κινητό μου:

Άγνωστος αριθμός: Δε θα χαθούμε, θα τα ξαναπούμε...σύντομα!(στα Κορεάτικα)

Ε;Τι ήταν αυτό;

Εγώ:Ποιος είναι;

Καμία απάντηση!Ας ελπίσουμε να ήταν απλώς μια σύμπτωση...

Ακούγεται ένα αθώο χαχάνισμα από την πόρτα.Κοιτάζω διακριτικά και βλέπω ένα ζευγάρι.Δεν δίνω πολύ σημασία μέχρι που τους ακούω να μιλάνε Ελληνικά.Όσο πλησιάζουν το μέρος μου, εγώ ζαλίζομαι όλο και περισσότερο.Όχι, όχι, όχι δε συμβαίνει αυτό!Είναι...η Νίνα και κρατάει το χέρι ενός άλλου και εκείνος την κοιτάζει και εκείνη χαμογελάει.Είμαι έτοιμος να σηκωθώ και να την αρπάξω από εκείνον.Από τη στιγμή που δεν με είδαν όμως, μπορώ να μείνω και ίσως...να τους παρακολουθήσω;Ακριβώς!

YOUNG 1Where stories live. Discover now