Σήμερα έχουμε 25 Ιανουαρίου, το συγκρότημα ήδη έχει κάνει κάποιες εμφανίσεις και εγώ είμαι σε όλες απών.Οι φανς στέλνουν καθημερινά εκατοντάδες μηνύματα και δώρα.Κι εγώ με τη σειρά μου τους ευχαριστώ, αλλά η εταιρεία πρότεινε να μείνω λίγο εκτός και μην έχω πολλές επαφές μαζί με τους θαυμαστές μου.Κρίμα!Α, επίσης έχουμε εξελίξεις με τη Νίνα...βγαίνουμε ραντεβού!Κάθε Σαββατοκύριακο που εκείνη έχει ρεπό, πηγαίνουμε βόλτες.Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει γίνει κάτι ακόμα μεταξύ μας, αλλά το δουλεύουμε.Τώρα όμως είμαι ήσυχος.Ο κόπανος έφυγε το ίδιο απόγευμα που τον συνάντησα στην καφετέρια, δεν είπε ούτε ένα Αντίο χαχαχα.Κάτι άλλο που σκέφτομαι είναι η 1η Φεβρουαρίου, γίνομαι 19 (στην Κορέα 21).Και η Νίνα φεύγει...
Πηγαινοέρχομαι μόνος μου στο σπίτι, βαριέμαι και η πλάτη μου πονάει αρκετά.Το να στέκομαι όρθιος είναι το μόνο που με ανακουφίζει από τον πόνο.Έτσι όπως στερεώνεται η πλάτη μου στη μπαλκονόπορτα κοιτάζω προς το δρόμο.Έχει κόσμο, όλοι βιάζονται.Ένας κύριος λογικά έχει αργήσει στο meeting του, μιας κυρίας έσπασε το τακούνι, δύο παιδάκια πάνε σχολείο και ένα αγόρι απλά περπατάει.Μου θυμίζει τον εαυτό μου.Φαντάζομαι ότι έχασε και αυτός το νόημα της ζωής.
Για άλλη μια φορά κάτι μου αποσπά την προσοχή από τις βαθιές μου σκέψεις.Κάτι ακούγεται από μέσα.Κοιτάζω εντελώς τυχαία προς την κεντρική πόρτα του σπιτιού και βλέπω ένα γράμμα : Για τον Younjae(γραμμένο στα Κορεάτικα)
Αγαπητέ Younjae,
Μη νομίζεις ότι σε ξέχασα.Μετά από εκείνη τη μέρα που σε είδα στο νοσοκομείο, ζωντανό, άρχισα να σε σκέφτομαι όλο και πιο πολύ.Χαίρομαι που εκείνη τη νύχτα δε σε σκότωσα.Πίστεψε με, τώρα έχω πιο περιπετειώδεις ιδέες ...Επίσης, το νοσοκομείο χρειάζεται καλύτερους φύλακες!Μέχρι να κατέβουν, εγώ ήμουν τετράγωνα μακριά.Γιατί όμως δε μου δίνεις σημασία όταν είμαι μαζί σου; Κυριολεκτικά σε ακολουθώ παντού και εσύ δεν το έχεις πάρει χαμπάρι.Και αυτή η κοπελίτσα που γυροφέρνεις, ομορφούλα.Πώς ήταν η σούπα που έφαγες χθες;Νόστιμη;Σου εύχομαι περαστικά!!!!
Θα τα πούμε σύντομα
Τρέχω στο μπάνιο και ξερνάω στην τουαλέτα.Αρρωσταίνω με την ιδέα του αγνώστου να κάνει κακό στη Νίνα.Χέστηκα για τη ζωή μου, η Νίνα είναι αυτή που θα προστατέψω.Για μένα είναι γραφτό να δολοφονηθώ από τον ξένο.Το αποδέχομαι.Και επειδή είμαι πιο περιπετειώδης και τολμηρός από αυτόν, δε θα πω τίποτα σε κανέναν, ειδικά στην αστυνομία.Με πιάνει μια περίεργη κρίση, ουρλιάζω, έχω σπασμούς και συμπεριφέρομαι σαν δαιμονισμένος.
YOU ARE READING
YOUNG 1
RomanceΗ ιστορία του 19χρονου Κωνσταντίνου-Jackson-Younjae, μέλους ενός επιτυχημένου K-Pop Band, ο οποίος μας επιτρέπει την είσοδο στην προσωπική του ζωή και στις σκέψεις του. Η ζωή του, θα έλεγε κανείς πως είναι πόλυ ανατρεπτική. Ας μάθουμε λοιπόν, μέσα...