No i am not MAD

1.1K 102 13
                                    

"მინდა რომ სამუდამოდ ასე ვიყოთ"..

"მეც.. მეც მინდა პატარავ..ძალიან მინდა.. და იცი რა?! რადგან ეს გვინდა ასეც იქნება"

"მპირდები ქუქი?"

"თეჰიონ გპირდები.."

"მიხარია რომ შენ აგირჩიე ცხოვრების თანამგზავრად.."

"მეც მიხარია.."

ორი შავგვრემანი ერთმანეთს უერთებენ ბაგეებს და სინქრონულად ამოძრავებენ.. ორივე გამოთიშულია ამ სამყაროს.. თითქოს ამ პლანეტაზე არ ცხოვრობენო..
ყველაფერი ნელა და ნაზად მიდის.. იქამდე სანამ ამ კოცნას რომელიმე არ გააღრმავებს..

ჯონგუკმა თეჰიონის კალთაში გადაინაცვლა, ისე რომ ერთმანეთისთვის ტუჩები არ დაუშორებიათ.. ფეხები წელზე შემოჰხვია და კოცნა უფრო გააღრმავა..

თავიანთი ენები ეხებოდა ერთამანეთს.. აქეთ-იქით დაასრიალებდნენ და ყველანაირად ცდილობდნენ რომ ამით სიამოვნება მიეღოთ..

ახლა მხოლოდ ნერწყვი თუ აკავშირებდათ ერთმანეთის ტუჩებს..

ოთახში, მხოლოდ ორი მამაკაცის კოცნისა და სიამოვნებისგან აღმოხვრილი კვნესის ხმა ისმოდა..

თვალები მაგრად აქვთ დახუჭული და ისე კოცნიან ერთმანეთს.. ამბობენ, როცა თვალებდახუჭული კოცნი, ესეიგი ეს მთელ გრძნობებს გადმოცემსო.. და ზუსტად ასეა თეჰიონის და ქუქის შემთხვევაშიც..

ჰაერის უკმარისობის გამო ცოტა ხნით შესვენება მოუწიათ..

დიდ ხანს უყურებდა ჯონგუკი თეჰიონს თვალებში..

უყურებს და გული სითბოთი ევსება.. მან ხომ იცის რომ ეს თვალები, ეს ტუჩები, პატარა ცხვირი და მთლიანად თეჰიონი მას ეკუთვნის..

ტუჩებს ნელა ახებს თეჰიონის თვალებს.. შუბლზე პატარა კოცნას უტოვებს..

ისევ ეს ტუჩები..

აჰ ჯანდაბა.. მას უბრალოდ არ შეუძლია ამ ტუჩებს გვერდი აუაროს..

BTS Oneshots  <|boyxboy|>Where stories live. Discover now