Abusive boyfriend (vkook)

2.9K 148 24
                                    


თეჰიონი და ჯონგუკი უკვე ორი თვეა ურთიერთობაში არიან..  ამ ხნის მანძილზე ჯონგუკი ოდნავ უფრო ეჭვიანი გახდა, არ მოსწონდა როცა თეჰიონი მეგობრებს ხვდებოდა ხოლმე.. ან გვიან რომ ბრუნდება..

"კარგად"

თეჰიონი ბექიონს ემშვიდობებოდა.. მან დორმში მიაცილა..

ბიჭმა ტელეფონი შეამოწმა და უკვე პირველის თხუთმეტი წუთი იყო..

"ამის დედაც.. უკვე გვიანია.."

ჩაიჩურჩულა.. ჩუმად გააღო კარები და შიგნით შევიდა.

ცდილობდა რომ ზედმეტად ჩუმად ყოფილიყო რადგან ჯგუფის წევრები არ გაეღვიძებინა..

იმ ოთახში უნდოდა შესვლა რომელსაც ჯიმინთან ერთად იზიარებს მაგრამ, სანამ იქამდე მიაღწევდა ვიღაცამ უხეშად ჩაავლო ხელი და უკან დააბრუნა..

"ეს რა ჯანდა..".

თეჰიონმა მის წინ ჯონგუკი დაინახა..

"სად იყავი.."

ჯონგუკი გაბრაზებული ჩანდა..

"რა მნიშვნელობა აქვს"

თეჰიონი ცდილობდა რომ სიმშვიდე შეეკავებინა და ჩვეულებრივ გაეგრძელებინა გზა მაგრამ, ჯონგუკმა ის შეაჩერა და კედელზე უხეშად ააკრა..

"რა ჯანდაბას აკეთებ ჯონგუკ.. " თეჰიონმა თითქმის დაიყვირა..

"მიპასუხე სად ჯანდაბაში იყავი" ჯონგუკმაც არ დააკლო და მანაც დაუყვირა..

"ქუქი მაშინებ.. რა გჭირს?"

თეჰიონმა იგრძნო თუ როგორ სცვიოდა ცრემლები, ის თუ როგორ უსველდებოდა ნელა-ნელა ლოყები..

"რა მჭირს? ნეტავ რა მჭირს.. მთელი ღამე მეძავივით დაეთრევი ქუჩაში.."

ჯონგუკი მართლა ძალიან გაბრაზებული იყო..

"ეიი.. აქ რა ხდე.. ჯონგუკ?"

ჯინი და სხვა წევრები შემოვიდნენ.. დაინახეს როგორ გააწნა ჯონგუკმა სილა თეჰიონს.. ნამჯუნი ჯონგუკისგენ სწრაფად წავიდა და თეჰიონს მოაშორა..

BTS Oneshots  <|boyxboy|>Donde viven las historias. Descúbrelo ahora