Heloo emberek!
Egy 15 éves lány vagyok Maya.Ezt a naplót azért kezdem el írni mert itt van egy hét múlva a nyári szünet és unatkozni fogok, mert a saját magam pengével vágdosása nem túl foglalkoztató időtöltés.
Ja, persze ha már így felhoztam a vágdosást... Édesapám meghalt 12 éves koromban azóta rendszeresen vannak öngyilkossági kísérleteim, valamint rendszeresen veszem elő a bicskát.
Az elején biztos egy életvidám gimnazista lánynak gondoltál. Ne ítélkezz elsőre.
Van egy legjobb barátom Nick. Igen fiú. Nagyon sokan cikiznek engem miatta. Azt hiszik eggyütt vagyunk.
!Aminek NINCS valóság alapja!Igazából Nick a sulink legmenőbb fiúja. Kőgazdag. És nem, nem a pénz miatt barátkozok vele!
Nick meghalt, és én élesztettem újra és tartottam életben míg kiértek a mentősök.
A szülei pénzt akartak adni cserébe, de nem vagyok bunkó, ezért nem fogadtam el.
Nick nem egy nőcsábász mint a hozzá hasonló helyzetű fiúk. Eddig egy barátnője volt 16 éves léttére. Azt az elvet vallja, hogy "minden kapcsolatból egyszer úgyis távozni fog az egyik fél".
Vegyük át mit tudtok rólam. Tehát:
a suliba mindenki utál, nincs apukám, anyának van egy palija ezért elköltöztem otthonról...Ja, hogy ezt még nem említettem. Na mindegy. Most Nickéknél lakok egy hónapja. Nickynek (ez a beceneve Nicknek) van egy nyomulós haverja Justin. !Utálom! (Rá még később visszatérünk.)
Asszem említettem, hogy Nicket újra kellett éleszteni... Annyi a történet, hogy egy öngyilkossági kísérlete közül sikerült... Belefullasztotta magát a házukhoz közeli tóba...
Na és most jön a kérdés, hogy egy kőgazdag, helyes fiú miért lett öngyilkos? Jó kérdés. Még a legjobb barátjának (nekem) se mondta el az okát.
Együtt vágdossuk az ereinket. Ne sajnálj minket mert ez nálunk már napi rutin.
Nicky mindenben támogat, és ez fordítva is így van.
YOU ARE READING
Ennyi lenne az élet?
FanfictionCsipogást hallok... Világosságot érzek... Majd a csipogás abbamarad... Hallom anyám síró hangját... Majd azt is hallom, hogy az orvos közli anyával, hogy meghaltam... Felállok... Látom magam... És már biztos vagyok benne... Meghaltam. Végre.