28

200 10 0
                                    

Minęły dwa dni odkąd Adam porwał Alicję.
Dwa cholerne dni.

Robiliśmy z Oleksem wszystko, aby ją odnalezć. Wynajęliśmy dobrych ludzi lecz dziewczyna zapadła się pod ziemię.

Sprawdziliśmy wszystkie kryjówki jakie mogliśmy znać.

I nic.

Jedno mnie zastanawiało po co ten sukinsyn to zrobił? Przecież kasy mu nie brakuje i ma wszystko czego chce, a Oleksy traktuje go jak swojego wnuka.

- Słuchasz mnie w ogóle?- ocknął mnie z myśli Oleksy.

- Co mówiłeś?- zapytałem zdezorientowany.

- Ta dziewczyna Ci naprawdę zawróciła w głowie.

- Co ty pieprzysz- oburzyłem się.

Lecz z drugiej strony chyba miał rację.

- Chyba musimy wziąść sprawy w swoje ręce bo na tych dupków nie ma co liczyć- oznajmił- ja już jestem za stary ale ty musisz sam ją zacząć szukać.

Spojrzałem na niego zdziwiony.

- A co z moim aresztem?- zapytałem.

- Możesz być spokojny, ja to wszystko załatwie.

Nigdy bym nie pomyślał, że kiedyś usłyszę coś takiego od niego. Ale nie to było teraz najważniejsze.
Liczyła się Ona i tylko Ona.
Bo jeśli choć jeden włos spadnie jej z głowy to...
Nie ręczę za siebie.



Spakowałem wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy do bagażnika samochodu i chcąc już wsiąść za kierownicę, Oleksy mnie zatrzymał na moment.

- To też ci się przyda- Podał mi pistolet Glock 19- Znajdz ją bezwzględu na wszystko.

Wtedy zobaczyłem na jego twarzy, że się naprawdę martwi. Choć znał swoją wnuczkę bardzo krótko, to zależało mu na niej.

Tak jak mnie.

- Obiecuję, że ją znajdę- Po tych słowach wsiadłem do samochodu, włożyłem broń do schowka i odjechałem.


Jezdziłem po wszystkich klubach, barach i burdelach, a nawet tych najgorszych lokalach jakie istniały.
Wypytywałem i pokazywałem zdjęcia Alicji i Adama.

Przespałem się w jednym z hoteli, a następnego dnia dalej szukałem.

Każdy patrzył na moja gębę jak z odrazą lub strachem. Wcale się nie dziwie. Nie często widzi się faceta z blizną na pół twarzy.
Nie przejmowałem się tym.
Dla mnie ważne było aby odnalezć Alicję.
Nawet jeśli miałbym przypłacić to życiem.

Dla Niej warto...

Poza moim zasięgiemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz