Aşık olduğumuz o güzel günlerde bana yolladığın gülümsemeyi özlüyorum sanırım şimdi, sevgilim.
Kalbimiz bağlıydı birbirine ve böylelikle dengede tutuyorduk ilişkimizi. Ama söylesene bana, ya birimiz geri çekilirse, ötekimize ne olacak?Ne olacak bizim bu yükselip alçalan halimiz?
Ağlıyorsun, Jimin. Yatakta, hemen yanımdasın ve bana sırtını dönmüş ağlıyorsun sessizce. Farketmediğimi düşünüyorsun ama arkandan elimi omzuna koyarak sarılıyorum sana.
Bana bu kadar kırıldın mı?
İyi olduğunu mırıldanıyorsun şimdi. Ama öyle ağlamışsın ki yüzün alev almış gibi.
Sonra yavaşça omzunu oynatıyorsun sanki elimi oradan çekmemi istermiş gibi.
Sana sarılmamdan rahatsız mı oldun?
Derin bir nefes alırken doğruluyorum yerimden ve sana sırtımı dönerek yatağın kenarına doğru oturuyorum.
Benden bıkmışsın ve bu öyle şey ki sıkıyor bizi.
Sıkılmış gibiyiz birbirimizden.
Ama merak ediyorum, hâlâ birbirimizin kalbinde ve aklında yerimiz olmasaydı ayrılıp gitmek yerine şimdiki gibi sessizce bekler miydik?
Yataktan yavaşça kalkıp yere doğru uzanıyor ve çiçekli gömleğimi elime alıyorum yavaşça.
Arkadan hareketlerinin sesini duymak oldukça mümkün, gidecek misin sen de?Garip çünkü gömleği giymek için gerildiğim anda belime sarılıyorsun.
Neden ağlıyorsun, Jiminie?
Gözyaşların omzumu ıslatıyor, bu biraz acıtıyor. Ama senin aksine sessiz duruyorum, üzülmediğimi düşünmüyorsun değil mi?
Sana doğru döndüm ve elimi yanağına koyup baş parmağım ile akan yaşını yavaşça kenara doğru ittiriyorum. Gözlerime bakıyorsun. Öyle parlak ve güzeller ki... yutkunuyorum bir kaç kere.
Kırılmışsın, Jiminie. Seni üzmüşüm, sen beni üzmüşsün ama kalbinde hâlâ arsızca yaşıyor olmam engel oluyor sana beni silmene.
Benden nefret bile edemiyorsun.
Söylesene, ne kadar bekleyeceğiz daha böyle? Kaç kere kırılacağız, kaç kere ağlayacaksın?
Garip bir denge oyunu gibiydi bu, sürekli yükselip alçalıyoruz ama oyunu asla bırakmıyoruz.
"Diyorum ki..."
Başını iki yana sallıyorsun. Sen de ne diyeceğimden haberdarsın.
Çözümler, önerilerle oylamak istemiyorsun artık.
"Artık incinecek miyiz incinmeyecek miyiz Yoongi? Karar verelim buna artık."
Titrek ve ne olursa olsun yumuşak çıkan sesini sözler ne anlatırsa anlatsın en güzel şarkıymış gibi dinledim.
"Pekâlâ."
Senden uzaklaşıyor ve gömleğimi giyiyorum hızlıca.
Tekrar eden bir denge oyunumuz var Jimine.
Sigaramı yavaşça dudaklarıma koyuyor bununla eş şekilde odanın dışına doğru yürüyordum. Sigarayı yavaşça yaktım.
İkimiz de kırılmadan daha fazla...
Arkamdan geliyordun, bırakmak istemiyorsun ama bir yandan tamamen ben üstelendiğim içim rahatsın çünkü kendini suçlamayacaksın.
Bu oyunu bitireyim diyorum.
Bu sıkıcı denge oyununu birinin bitirmesi gerekiyordu.
Üzülmeni sevmiyorum Jiminie,
Bu yüzden bu oyunu bitirdim.
Fazla devam ettirmek tehlikeliydi ikimiz için.
Sen de düşünme artık beni.
Gülümse lütfen sevgilim,
Gülümseyince seviyorum seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seesaw ℘ YoonMin
Kurgu Olmayan[One-Shot] Park Jimin üzgündü sevgilisine ama ona git diyemeyecek kadar seviyordu. Min Yoongi üzgündü sevgilisine ama gidemeyecek kadar çok seviyordu onu.