3.

500 26 1
                                    

Nakon koncerta, došao sam u back-stage i čekao je, čekao, i čekao. Na kraju nisam vise mogao da izdržim i otišao sam do body guarda da ga pitam da li je neko dolazio ovamo.

"e izvini jel dolazila neka devojka, ima smedju kosu i ovolike visine" pokazao sam rukom do mog nosa

"da ali nismo je pustili l, samo ovlašćena lica smeju da prolaze ovde" rekao je. Na to sam se najezio kao nikada, mislim da mi se je i lice jezilo.

"STA NIJE U REDU SA VAMA LJUDIMA, JEL NEMATE USI, STA?!! REKAO SAM VAM AKO DODJE DA JE PUSTITE!!" razdrao sam se na sav glas, ceo stadion pored je mogao da me čuje.

"gde je ona sada?" pitao sam ga
"eno upravo je izvode"
Cim sam to čuo, počeo sam da trčim ka izlazu da vidim da li su je povredili. Zašto se ovoliko brinem za nju? Da li ja to..? Ma nee, nema šanse.. Prosto nemoguće. Menadžer je bio jasan. Ne smemo da se zabavljamo sa fanovima, pogrešno je, a i nije pravedno. Video sam je kako tužno izlazi sa stražarima (strazar ili body guard, na isto mislim da znate).
Bila je sva tužna i plakala je.

"STANITE" viknuo sam.
" JA SAM JOJ REKAO DA DODJE, HTEO SAM DA JE VIDIM" Odmah su je pustili i ja sam je uhvatio za ruku i krenuli smo ga back-stageu.

"OMG OPPA KOLIKO SAM SRECNA TRENUTNO" pod rukom joj se osećalo drhtanje i sreća. Volim kada činim ljude srećnima.
" Bitno da sam došao, zabrinuo sam se, prvo sam mislio da si me ispalila, ali posle sam pomislio da nešto nije u redu".
" Obožavam te Yoongi, ti si mi omiljeni*. Kada sam to čuo, neka poplava emocija me je sustigla. Ja sam omiljeni? Wow kako dobar osećaj kada to čujes. Kada te neko zapravo stvarno voli, i kada si nekome idol.
" Upoznaćez sada i ostale članove, nije fer da se samo sa mnom družis". Rekao sam kroz osmeh dok je ona srećno skakutala. Zatim smo stigli u back-stage.

---------------------------------------------------------
Helou, nisam htela odmah u prvom delu da vam se javim, čisto da vidite da li vam se sve svidja priča. Ako vam se svidja vote i com. Izvinite ako su delovi kraći, ali za jedno 2 nedelje kada se zavrsi škola biću aktivnija. Verujte mi. Volim vas sve byee❤️❤️🌺

Ona Me Je Promenila | Suga ff Onde histórias criam vida. Descubra agora