Yoona
Čujem neku buku ispred vrata naše sobe. Šta se dešava?
" hej šta se dešava?" odjednom su me svi pogledali sa nekim strahom u očima, ništa mi nije jasno, ali saznacu
" gde je Yoongi?" nista nisu pričali
" gde je Jungkook" opet ništa
" ok.. Ako je tako.."Sišla sam niz stepenice i čula da neko priča. Yoongi i Jungkook. Pričaju o nekome.
" hyung-" rekao je Jungkook
" ok je. " rekao je Yoongi sa njegovim hladnim tonom
" slusaj me Jungkook, ljubav je nešto što, ne možeš kontrolisati, jednostavno se zaljubis, bilo to muško ili žensko, zaljubis se, i to je što je, razumem te, ne ljutim se, ali ponekad moras kontrolisati emocije, nekada je to nemoguće, ali mislim da bi sada bilo moguće, ne kažem ja, slobodno ti i pricaj sa njom i družite se, i idite zajedno u šetnje i sve, ali mislim, ipak je ona moja devojka, i siguran sam da ces uskoro i ti naći jednu sebi, i da ćes je voleti vise od Yoone sada"s-sta?
" j-ja, hyung, hvala ti, nikada ne bih rekao da si zapravo tako topla osoba, uvek gledam na tebe kao na led.
" i led se topi na vrućini, zar ne"
" to je duboko hyung"
" i molim te, Jungkook, sledeći put nam kazi ako imaš neki problem, nemoj se ustrucavati, tvoje tajne će uvek biti sigurne sa mnom."
" hvala Yoongi, volim te"
" aiegoo, a kako neko tebe ne može da voli Kook❤️"S-s-sta? Jungkook je zaljubljen u mene?? ŠTA??? Zato jr znači on ovih dana ovakav, zna da sam ja sa Yoongijem i to ga potiskuje, oseća...krivicu? Nisam mogla da sidjem dole i raspravljam se sa njima popela sam se nazad do sobe. Ostali su samo stajali i gledali me sa očima pune nervoze i neke nevinosti.
" ok sam, molim vas, nemojte reći Yoongi-u i Jungkooku da sam ista od ovoga čula."
"tvoja tajna je sa nama sigurna" rekao je Namjoon
" hvala oppa "Yoongi
"Ok Jungkook, idemo da zovemo ostale da se vrate kod nas."
" mhmm" kliknuo je glavom te smo krenuli ka dnevnoj sobi, oni nisu bili tamo, krenuli smo prema stepenicama i čuli zatvaranje vrata od sobe. Moje i Yoonine sobe. O Bože najebao sam ga.
" gde je " pitao sam kao iz topa
" spava" rekao je Namjoon
" ne verujem" otvorio sam vrata a ona je ležala i stvarno je spavala. Znaci Namjoon ne laže.
" ok Namjoon, zašto ste onda ovde gore?" pitao sam, oklevali su neko vreme i onda se Jin oglasio
" pa ako se Yoona probudi da je zaustavimo da ne ode kod tebe I Jungkooka, khm, da" laže
" Da, ne bi joj se svidelo da čuje sta ste pričali ahm" rekao je JHope, i on laže, znam kad ko laže. Jin kada laže uvek doda da na kraju rečenice, a JHope se uvek nakaslje, Namjoona je teško primetiti kada laže, ali, imam i ja cake za to.
" dobro onda, idem da se istuširam"
Krenuo sam prema glavnom kupatilu koje je svako mogao da koristi. Bilo je na kraju hodnika gde je bila moja i njena soba. Ušao sam, zaključao se, i naslonio polako na vrata. Čuo sam sta su pričali.
" ok Yoona, izdaji" čuo sam blago otvaranje vrata
" hvala momci, Namjoon, Jin i JHope, i ostali naravno" znao sam da nije spavala.
" sta se desava?" jedva sam čuo Jungkooka
" da li da mu kažemo?" upitao je Tae
" recicu mu ja" sta se desava? Zašto ja ne smem da znam za to a Jungkook može.
" čula sam sta ste pričali, jel istina?"
" da.. vidi Yoona ja-"
" znam Kook, zao ti je, ti si dobar dečko i sve, ali znaš da sam sa Yoongiem" uzdahnuo je
" znam Yoona.. znam"
" friends?" pitala je
" friends" rekao je smoreno
" aaaa dodji vamo" kada sam to čuo provirio sam kroz špijunku i video ih kako se grle. Nadam se da je to samo prijateljski.Odlučio sam kad sam već rekao da cu da se istuširam, da to i uradim. Tako da sam ušao u tuskabinu i pustio mlaku vodu da se sliva niz moje telo.
Mogu reci bilo je opuštajuće.
YOU ARE READING
Ona Me Je Promenila | Suga ff
Teen FictionU priči se radi o poznatom Min Yoongi-u koji se zaljubljuje u fana odnosno Army-a, ali kako se stvari menjaju, ona se polako zaljubljuje u drugog člana benda